ארץ נהדרת
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

"ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק

רשת נחלשת גם בחדשות וגם בפריים, ערוץ 14 שומר על המקום השני, וכאן 11 לא מצליחה להתרומם

אביחי טדסה | (12)
נושאים בכתבה רייטינג

נתוני הצפייה של אמש מגלים ערב נוסף בטלוויזיה הישראלית, עם פערים מובהקים בין הערוצים המרכזיים. בשעה שמהדורות החדשות שמרו על מגמות מוכרות, דווקא רצועת הפריים טיים הצליחה להפתיע בחלק מהמספרים.


מהדורת חדשות 12 (קשת) המשיכה להוביל את שעת החדשות המרכזית עם 17.8% רייטינג ו-420 אלף צופים, לעומת 4.8% בלבד לחדשות 13 (רשת). חדשות 14 שמרה על מעמדה עם 8.6% ו-208 אלף צופים, כשכאן 11 נשארה מאחור עם 3.3% בלבד ו-88 אלף צופים. הפער בין קשת לרשת ממשיך לבלוט, כאשר רשת היה בעברו ערוץ מוביל והיום מתקשה להוות תחרות ממשית. במקביל, גם הנוכחות של ערוץ 14 ראויה לציון, כשהיא למעשה שומרת על מקומה השני והנוח עבורה.




בפריים טיים, "ארץ נהדרת" (קשת) הובילה את הערב עם 20.4% ו-500 אלף צופים, כשהיא מותירה הרחק מאחור את "כוכבי הישרדות פותחים את הלב" (רשת) עם 4.1% בלבד. "הפטריוטים" (14) רשמו 10% ו-272 אלף, וביססו את כוחם בשעות הערב. "צלמון" (כאן 11) לא הצליחה להתרומם עם 1.6% בלבד.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יסכה 13/04/2025 16:56
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 12 ערוץ של צדיקים מגן על הדמוקרטיה בישראל
  • 10.
    צבי 12/04/2025 22:10
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 12 מוביל המאבק לשחרור החטופים וזוכה לתמיכת הציבור.
  • 9.
    האים ניתן לסמוך על נתונים הרטינגהאם השיטה בארץ היא כמו במערב (ל"ת)
    יואל 12/04/2025 17:06
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    שרביט 10/04/2025 20:59
    הגב לתגובה זו
    מאז טבח נתניהו זה הדבר היחיד שמעלה חיוך על פני
  • 7.
    אנונימי 10/04/2025 13:42
    הגב לתגובה זו
    מוביל במאבק בהדתה.
  • 6.
    קפלניסט 10/04/2025 13:42
    הגב לתגובה זו
    צאו לרחובות להפגין למען שחרור החטופים למרות התנגדות נתניהו הכושל.
  • 5.
    נחמיאס 10/04/2025 13:41
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • חחח (ל"ת)
    סודי 12/04/2025 08:08
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    פינטו 10/04/2025 13:39
    הגב לתגובה זו
    למען הפסקת הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית בקופת המדינה ולמען גיוס כל החרדיםהפרזיטים לצהל.
  • 3.
    אנונימי 10/04/2025 12:51
    הגב לתגובה זו
    כבר מזמן תוכנית פוליטית
  • 2.
    2530% ביביסטים וכהניסטים בערוץ 14 ו 6575% שצופים בערוצים האחרים מתאים למשאלי דעת הקהל. (ל"ת)
    אנונימי 10/04/2025 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה הפלאזה בדיוק נמצא ברמה שמתאימה לצופי ערוץ 12. (ל"ת)
    אנונימי 10/04/2025 11:58
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.