קשת שומרת על ההובלה, רשת חוגגת שיא - אבל עם כוכבית
"חתונה ממבט ראשון" משייטת בפסגה עם כמעט 20%, אבל גם "אהבה חדשה" של רשת מראה סימני התחזקות. ומה קורה במהדורות? הפער בין קשת לרשת עצום
מהדורת חדשות 12 (קשת) ממשיכה להחזיק בראשות טבלת הצפייה, עם 15.7% רייטינג ו-382 אלף צופים, פי שלושה ויותר מחדשות 13 של רשת שהשיגה 5.7% ו־139 אלף צופים בלבד. חדשות 14 ממשיכה לשמור על המקום השני עם 7.6% רייטינג ו־189 אלף צופים נתון שמציב אותה במקום השני
לפני חדשות רשת. גם כאן 11 נותרת יציבה עם 4.2% ו־102 אלף צופים.
רשת אמנם יכולה לחגוג - "אהבה חדשה" רושמת שיא עונתי עם 9.6% רייטינג ו־226 אלף צופים, אבל קשה להתעלם מהפער: "חתונה ממבט ראשון" של קשת פשוט לא עוצרת, עם 19.4% ו־460 אלף צופים. כמעט פי שניים. גם "הפטריוטים" בערוץ 14 ממשיכים לשחק בליגה
משלהם עם 7.9%, כשכאן 11 סוגרת את הרשימה עם "מגרש הרוסים" (5.2%).
- 7.נ.נ 09/04/2025 16:09הגב לתגובה זואולי עקב כך יש פער בין ערוץ 12 לשאר כי המוסדות הגדולים מעדיפים שטלויזיה תמיד תהייה פתוחה על הערוץ הזה
- 6.אנונימי 09/04/2025 16:06הגב לתגובה זובתי חולים קופות חולים בנקים ודואר ועוד גופים מוסדיים תמיד פתוחים באופן קבוע על ערוץ 12 אולי מכאן נובע הפער ולא מבתי אב
- 5.שמעיה 02/04/2025 19:04הגב לתגובה זומאוד מקצועי ומאוזן
- 4.אליחי 02/04/2025 19:03הגב לתגובה זואיש תקשורת אובייקטיבי והוגןבערוץ 13
- 3.מעל 200 אלף צופים בפטריוטים!!! רק 14. (ל"ת)רונה 02/04/2025 09:43הגב לתגובה זו
- אלישמע 02/04/2025 19:02הגב לתגובה זורואה את זה
- 2.רק 14 (ל"ת)אנונימי 02/04/2025 09:42הגב לתגובה זו
- אנונימי 06/04/2025 18:43הגב לתגובה זובהמות ומגמגמים וגאוני אסלה
- ויינברגר 02/04/2025 21:26הגב לתגובה זואחרי הצולנט
- 1.יסכה 01/04/2025 11:51הגב לתגובה זועל מנת לעצור את הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית בקופת המדינה ולגייס את כל האברכים הפרזיטים לצהל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
