חתונה ממבט ראשון; קרדיט: קשת\מאקו
חתונה ממבט ראשון; קרדיט: קשת\מאקו
רייטינג

קשת שומרת על ההובלה, רשת חוגגת שיא - אבל עם כוכבית

"חתונה ממבט ראשון" משייטת בפסגה עם כמעט 20%, אבל גם "אהבה חדשה" של רשת מראה סימני התחזקות. ומה קורה במהדורות? הפער בין קשת לרשת עצום

אביחי טדסה | (10)
נושאים בכתבה רייטינג

מהדורת חדשות 12 (קשת) ממשיכה להחזיק בראשות טבלת הצפייה, עם 15.7% רייטינג ו-382 אלף צופים, פי שלושה ויותר מחדשות 13 של רשת שהשיגה 5.7% ו־139 אלף צופים בלבד. חדשות 14 ממשיכה לשמור על המקום השני עם 7.6% רייטינג ו־189 אלף צופים נתון שמציב אותה במקום השני לפני חדשות רשת. גם כאן 11 נותרת יציבה עם 4.2% ו־102 אלף צופים.




רשת אמנם יכולה לחגוג - "אהבה חדשה" רושמת שיא עונתי עם 9.6% רייטינג ו־226 אלף צופים,  אבל קשה להתעלם מהפער: "חתונה ממבט ראשון" של קשת פשוט לא עוצרת, עם 19.4% ו־460 אלף צופים. כמעט פי שניים. גם "הפטריוטים" בערוץ 14 ממשיכים לשחק בליגה משלהם עם 7.9%, כשכאן 11 סוגרת את הרשימה עם "מגרש הרוסים" (5.2%).

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    נ.נ 09/04/2025 16:09
    הגב לתגובה זו
    אולי עקב כך יש פער בין ערוץ 12 לשאר כי המוסדות הגדולים מעדיפים שטלויזיה תמיד תהייה פתוחה על הערוץ הזה
  • 6.
    אנונימי 09/04/2025 16:06
    הגב לתגובה זו
    בתי חולים קופות חולים בנקים ודואר ועוד גופים מוסדיים תמיד פתוחים באופן קבוע על ערוץ 12 אולי מכאן נובע הפער ולא מבתי אב
  • 5.
    שמעיה 02/04/2025 19:04
    הגב לתגובה זו
    מאוד מקצועי ומאוזן
  • 4.
    אליחי 02/04/2025 19:03
    הגב לתגובה זו
    איש תקשורת אובייקטיבי והוגןבערוץ 13
  • 3.
    מעל 200 אלף צופים בפטריוטים!!! רק 14. (ל"ת)
    רונה 02/04/2025 09:43
    הגב לתגובה זו
  • אלישמע 02/04/2025 19:02
    הגב לתגובה זו
    רואה את זה
  • 2.
    רק 14 (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2025 09:42
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 06/04/2025 18:43
    הגב לתגובה זו
    בהמות ומגמגמים וגאוני אסלה
  • ויינברגר 02/04/2025 21:26
    הגב לתגובה זו
    אחרי הצולנט
  • 1.
    יסכה 01/04/2025 11:51
    הגב לתגובה זו
    על מנת לעצור את הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית בקופת המדינה ולגייס את כל האברכים הפרזיטים לצהל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.