אינטרנט זהב תנסה לגרום לנו לחייך: ממתגת עצמה מחדש

תחת שם מותג הגג smile. תשתמש בסיימלי הוותיק שלה בחיבור לכל אחד מתחומי בפעילותה - כמו: smile-אינטרנט, smile-shops, smile.biz וכדו'
שי פאוזנר |

אינטרנט זהב פותחת במהלך אסטרטגי לאיחוד מותגים ולמיתוג מחדש של פעילויות החברה השונות. כחלק מהמהלך יוחלף שם המותג ל-smile, כאשר מותג זה ישמש לאיחוד כל פעילותה של החברה תחת מטריה שיווקית אחת. מהחברה נמסר ל-Bizportal, כי בשבועות הקרובים יגובשו סופית הסכומים שיושקעו במיתוג.

בחברה הסבירו היום, כי רענון המותג נובע מהרחבת הפעילות של הקבוצה לתחומי השיחות המקומיות, הבינלאומיות, התוכן הפרסום והסחר אלקטרוני באינטרנט, לצד מטרה שהציבה לעצמה, לבנות למותג פלטפורמה אמוציונאלית שתאפשר ללקוחות לפתח עמו קשר חם וקרוב יותר.

לדברי אלי הולצמן, מנכ"ל smile-אינטרנט זהב: "מהלך האיחוד והריענון יאפשר לנו לפרסם ולשווק את כל פעילויות החברה תוך הגברת החשיפה, האפקטיביות והסינרגיה שבין פעילויותיה השונות ובכך יחסוך בתקציבי השיווק. המיתוג מחדש מאפשר תמיכה שיווקית בכניסה לתחומי פעילות חדשים, ומשתלב בתוכניות הפיתוח העסקי של הקבוצה".

הסמל המוכר והחביב של אינטרנט זהב ? הספידי העגול, הצהוב והמחייך, ימשיך להוביל את המותג. במחקר שערכה לאחרונה חברת "שילוב", הוצג סמל החברה ל-300 גולשי אינטרנט, נשים וגברים בגילאי 16-55. התוצאות העלו כי מדובר בסמל חזק ומוביל בקרב גולשי האינטרנט בישראל: 90 אחוז מהנשאלים הכירו את הסמל ו-81 אחוז מהם זיהו אותו באופן בלתי נעזר כלוגו של אינטרנט זהב. עם זאת, כדי להקל על זיהוי השם החדש למותג, יתבצע תהליך המיתוג בשני שלבים: בתחילה יופיע שם החברה כ-"smile-אינטרנט זהב" תוך ניטור רמת החדירה והקליטה שלו בקרב הציבור ולאחר שזו תושלם, ימשיך השם "smile" לשרת לבדו את המותג.

אריק אלסטר, המשנה למנכ"ל Smile אינטרנט זהב הוסיף, "לאחר עשר שנות קיומה של החברה ומאחר ושירותי הקישור לאינטרנט שמהם צמחנו מהווים כיום רק חלק ממגוון השירותים שלנו, תהליך המיתוג מחדש הוא התפתחות טבעית. רענון המותג נעשה תוך החלטה לשמר את תפיסת החיוך, אשר מזוהה מאוד עם החברה על פעילויותיה השונות, והשם שנבחר, הוא המשך טבעי לסיסמה הקודמת שלנו ?"גולשים עם חיוך". המותג החדש הינו מותג בעל אפיון בינלאומי ומאפשר תמיכה באסטרטגיות השיווק והפיתוח העסקי העתידיות של smile".

כל פעילויות החברה ימותגו מחדש: פעילות הקישוריות לאינטרנט תמותג תחת "smile.net", פעילות המגזר העסקי "smile.biz", פעילות השיחות הבינלאומיות "smile.015", פעילות המכירות "smile.shops" ופעילות המדיה והפורטלים ""smile.media.

בכל החומרים השיווקיים יכלל סרגל פעילויות אחיד אשר יציג את עוצמת הקבוצה ומגוון תחומי פעילותה. את תהליך המיתוג עבור החברה הובילו רוני דונביץ' ומשרד הפרסום "בר קורן" בשיתוף חברת SIT.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה