מתאגדים: 7 חברות אינטראקטיב צורפו לאגוד הפרסום

החברות שהודיעו על הצטרפופתן לאיגוד הן: אידיאולוג'יק, ARC אינטראקטיב, GREY אינטראקטיב, Y&R אינטראקטיב, D-say, נקסט אין, ו-MRM
חזי שטרנליכט |

לראשונה אישרה הנהלת איגוד חברות הפרסום, צירוף 7 חברות אינטראקטיב לאיגוד חברות הפרסום. במסגרת תהליך שהחל לפני מספר חודשים, נפגשו נציגי חברות האינטראקטיב בארץ עם נציגי האיגוד, ובדיון שהתקיים בנושא החליטה הנהלת האיגוד לצרפן לאיגוד חברות הפרסום.

לדברי מנכ"ל האיגוד, יגאל בראון, "התפתחות הפרסום באינטרנט בשנתיים האחרונות, הביא לגידול משמעותי בפעילות חברות האינטראקטיב ולצרכים חדשים בתחומי המדידה, המחקר, תכנון וקניית מדיה, וסל השירותים שמעניקות חברות אלו. ראיית הצרכים האלו גם הביאו אותנו להפעיל במסגרת "הבצפר" ובשיתוף החברות, מערכי השתלמות בתחום הפרסום באינטרנט, ימי עיון ופעילויות הדרכה". החברות שהצטרפו לאיגוד הן: אידיאולוג'יק, ARC אינטראקטיב, GREY אינטראקטיב, Y&R אינטראקטיב, D-say, נקסט אין, ו-MRM.

קבלתם אושרה לאחר בדיקה שהן אכן עומדות בקריטריונים לקבלת חברים לאיגוד. רמי שלמור יו"ר האיגוד, הוסיף כי הוא מברך את חברות האינטראקטיב בהצטרפותן לאיגוד, ובטוח כי שיתוף הפעולה איתן יביא לחיזוק היכולות המקצועיות של הפרסום המקוון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה