פרסום ראשון

מנכ"לית 'ליאת אריאב' סיימה את דרכה אחרי חצי שנה וחתמה שרשרת עזיבות

לא מעט תחלופת עובדים ידע בשנה וחצי האחרונות המשרד של אריאב. כעת ורדה קלמר הולכת הביתה. אריאב: "קורה שמתרחשת תחלופה של עובדים שאינם מתאימים או שאינם מעוניינים לעבוד במסגרת כה אינטנסיבית"
אלה ברייר |

לא מעט תחלופה ראה בשנה וחצי האחרונות משרד היח"צ של ליאת אריאב. לאייס נודע כי גם המנכ"לית ורדה קלמר, סיימה בימים האחרונים את דרכה במשרד לאחר חצי שנה בלבד בתפקיד, ובכך היא חותמת, נכון לעכשיו, תקופה במהלכה עזבו את המשרד לא מעט תקציבאים.

בחודש מאי האחרון הופצה הודעה לעיתונות על מינויה של קלמר - לשעבר דוברת ומנהלת המחלקה לשיווק ויח"צ במכללת שנקר - למנכ"לית המשרד. כאמור, חצי שנה חלפה וקלמר סיימה את דרכה.

עזיבתה של קלמר חותמת נכון לעכשיו שורת עזיבות שכללה את סיום דרכה של התקציבאית הבכירה יפעת דסאו והמשיכה עם עזיבתה של תקציבאית ותיקה נוספת, איריס זילברמן שטיפלה בתקציב מכללת בצלאל ופתחה משרד עצמאי בו טיפלה בתקציב רשת אנטר שהיה עד אז אצל אריאב. בינתיים נסגר המשרד וזילברמן עברה לדברר מוסד אקדמאי בכיר.

לאחר מכן עזב את החברה קובי טיריפינטו, שעבד במשרד פחות משנה, ובהמשך סיימה את דרכה ב'ליאת אריאב' תקציבאית ותיקה נוספת, שרית ציטרין, שפתחה אף היא משרד עצמאי בשם 'ציטרין תקשורת ויחסי ציבור'.

נציין כי אריאב פתחה את 'ליאת אריאב תקשורת' ב-2007. ב-2006 עזבה אריאב את משרד 'אריאב בלהסן' בו הייתה שותפה עם סברינה בלהסן. בהמשך הצטרפה אריאב למשרד של יפה אפרתי, בו החלה למעשה את דרכה בעולם יחסי הציבור ב-1991 אך לא לזמן רב. היחסים הסתיימו ואריאב פתחה המשרד - ''ליאת אריאב תקשורת'.

תגובתה של ליאת אריאב: "ענף התקשורת ויחסי הציבור יודע תחלופות רבות של עובדים, וזאת בשל האינטנסיביות של העבודה והדרישות הגבוהות שמציבים בעלי המשרדים מעובדיהם על מנת לתת שירות מצוין ללקוחות. אני רואה בעובדי משרדי, משאב יקר וחשוב ובסיס להצלחת החברה ומשקיעה בהם רבות. על מנת לעמוד בדרישות הלקוחות אני מנסה לבחור את המשובחים מבין העובדים בענף".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ביטוח לאומי תעסוקה אבטלה
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי: מאות אלפי זכאים יקבלו עד 1,200 ש"ח בחשבון

מענק חימום לקראת החורף בסכום של 600 עד 1,200 שקל לזכאים; למי מגיע ואיך לבקש מענק כזה?

רן קידר |
נושאים בכתבה ביטוח לאומי מענק

המדינה תעביר מענקי סיוע לחימום - רובם ישולמו אוטומטית לחשבון הבנק של הזכאים. המוסד לביטוח לאומי בשיתוף משרד הרווחה יתחיל בימים הקרובים להעביר מענקי חימום לאזרחים הזכאים לכך, לקראת עונת החורף הקרבה.

מענק חד פעמי להקלה בחשבונות החימום

מדובר בתשלום חד פעמי, שמיועד להקל על ההוצאה של משקי בית מוחלשים בחשבונות החימום - בין אם מדובר בחשמל, גז, דלק או אמצעים אחרים. המענקים נעים בטווח של 600 עד 1,200 שקלים למשפחה, בהתאם לקריטריוני הזכאות. סכומים גבוהים יותר יועברו לקבוצות אוכלוסייה מסוימות, כמו קשישים או ניצולי שואה. לפי נתוני ביטוח לאומי, המענק הסטנדרטי לשנת 2025 עומד על 649 שקלים - סכום שנקבע בהתאם למנגנון חישוב שנתי המשלב עדכון קצבאות והוצאות אנרגיה ממוצעות.

מי זכאי למענק ומתי ייכנס הכסף?

ברוב המקרים, הזכאים לא יצטרכו להגיש בקשה - המענק יוזרם באופן אוטומטי לחשבונם, לפי נתוני הזכאות שכבר קיימים בביטוח הלאומי. ההעברות צפויות להתבצע כבר בימים הקרובים, חלק מהתשלומים יוקדם למועד שלפני 28 באוקטובר - תאריך תשלום הקצבאות החודשי.

בין מקבלי המענק נמצאים:

  • מקבלי קצבת אזרח ותיק עם תוספת השלמת הכנסה
  • מקבלי קצבאות נכות וסיעוד
  • זכאים לקצבת שאירים שהגיעו לגיל פרישה
  • חיילים משוחררים ונפגעי פעולות איבה
  • ניצולי שואה
  • משפחות עם ילדים בהכנסה נמוכה

בנוסף, מי שקיבל גמלת אזרח ותיק מיוחדת או תוספת בגין השלמת הכנסה באחד מהחודשים האחרונים - יזכה אף הוא לקבלת המענק.

מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.