AOL רוכשת את הרשת החברתית Bebo: עלות הרכישה 850 מיליון דולר

מנכ"ל AOL: ""Bebo הינו אתר משלים נהדר עבור רשת התקשורת הבינאישית של AOL וישים אותנו בעמדת מובילות במדיה החברתית".
יוסי כהן |

חברת AOL, ענקית האינטרנט וחברת הבת של טיים וורנר (סימול: TWX) הודיעה היום כי תשלם 850 מיליון דולר עבור הרשת החברתית הבריטית, בצעד שנועד לסגור את הפערים העצומים בשטחי הפרסום המקוונים אל מול מתחרותיה הגדולות גוגל (סימול: GOOG), יאהו (סימול: YHOO) ומיקרוסופט (סימול: MSFT).

השמועות על המכירה המתקרבת במקביל לסבב גיוס ההון של Bebo מסתובבות בשוק במשך שבועות, אולם אף אחד לא ממש ציפה כי AOL תהיה זו שתזכה במרוץ.

AOL תוסיף לרשומותיה יותר מ-40 מיליון רשומים באתר ועוד 80 מיליון מבקרים ייחודיים, בעיקר בגילאי 13-24 ותכנים חדשים וייחודיים שמועלים באתר מדי יום. המהלך הינו חלק משינוי האסטרטגיה העסקית של AOL, אשר הפכה מחברה המספקת גישה לרשת האינטרנט לחברה השואבת את רוב הכנסותיה מפרסום מקוון ברשת.

מנכ"ל AOL, רנדי פאלקו, אמר בהודעה לעיתונות: "Bebo הינו אתר משלים נהדר עבור רשת התקשורת הבינאישית של AOL וישים אותנו בעמדת מובילות במדיה החברתית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה