
ג'אקו 5 - בנזין/חשמלי, קרוסאובר B-SUV מ 148.0 אש"ח
כלמוביל, יבואנית דגמי ג'אקו לישראל החלה בשיווק הג'אקו 5, האח הקטן של הג'אקו 7. הג'אקו 5 ישווק כרגע עם מנוע טורבו בנזין או בהנעה חשמלי מלאה.
שתי רמות אבזור לכל סוג הנעה. המחיר החל מ 148.0 אש"ח ועד 160.0 אש"ח
כלמוביל יבואנית דגמי ג'אקו לישראל, הודיעה על תחילת השיווק של הג'אקו 5, עם ציפייה לשחזר את ההצלחה הגדולה של הג'אקו 7.
הג'אקו 5, קרוסאובר בסגמנט B-Suv ישווק בדגם עם מנוע טורבו בנזין, ולצידו דגם חשמלי מלא.
המימדים של הג'אקו 5 מרשימים בהשוואה לסגמנט עם אורך כולל של 4.38 מטר, ובסיס גלגלים 2.62 מטר (מהגדולים בקטגוריה). הרוחב 1.86 מטר, והגובה 1.65 מטר.
אגב, למי שחושש שלא יוכל להבדיל בין שני הדגמים אזי הג'אקו 5 עם החזית האטומה הוא דגם החשמל, ואילו זה עם הגריל המזכיר את הג'אקו 7, זה דגם הבנזין.
- ג'אקו 5 היברידי - הפיכה שקטה בטכנולוגיה ההיברידית
- ג'נסיס G90 החדשה - החל מ 850,000 ש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דגם הבנזין מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר טורבו ותיבת הילוכים רובוטית בעלת שבעה הילוכים, הספק המנוע 147 כ"ס והמומנט 28 קג"מ. התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות, והמהירות המרבית 182 קמ"ש.
הדגם החשמלי מצויד במנוע בהספק 211 כ"ס ומומנט של 29.4 קג"מ. הסוללה בקיבולת 58.9Kwh. הטווח המוצהר עומד על 402 ק"מ. הדגם החשמלי מאיץ מ – 0 ל – 100 ב 7.7 שניות, ומהירות מקסימלית של 175 קמ"ש.
את הדגם החשמלי ניתן להטעין בטעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw או בטעינה מהירה DC בהספק של עד 80Kw.
- אקספנג G6 עדכני - בסימן יותר
- ג'ילי סטאריי בנזין- מבחן לרכב שלא יגיע לשוק המקומי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- נחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
לג'אקו 5 בהנעת בנזין שתי רמות גימור, החל מדגם ה'פרימיום' שיצויד בצג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ''8.8, ומסך מולטימדיה בגודל ''13.2, עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בנוסף מצויד הגם בבקרת אקלים דו איזורית, פקודות קוליות ויחידות תאורה ראשיות משולבות לד.
דגם הלקשרי המאובזר יותר מצויד בנוסף בריפודי עור טבעוני, חימום להגה, חימום ואיוורור למושבים הקדמיים כולל כיוונון חשמלי, גג פנורמי עם וילון, דלת תא מטען חשמלי ועוד.
גם לדגם החשמלי שתי רמות איבזור. רמת גימור 'פרימיום' כוללת חלונות כהים, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה מרחוק, קילס מלא, הפעלת הרכב ומיזוג מרחוק, בקרת אקלים דו איזורית ופתחי מיזוג ליושבים מאחור.
גם כאן, צג לוח מחוונים בגודל ''8.8 ומולטימדיה בגודל ''13.2 בדומה לדגמי הבנזין. דגם הלקשרי מוסיף מושבים חשמליים מחוממים ומאווררים, גג פנורמי עם וילון חשמלי, מערכת שמע של סוני ועוד.
בתחום הבטיחות מצויד הג'אקו 5 בשמונה כריות אוויר, בלימה אוטומטית, התרעה על רכב בשטח מת, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ועוד. ציון איבזור בטיחות 6 לכל דגמי הג'אקו 5.
האחריות לג'אקו 5 עומדת על 5 שניון או 150,000 ק"מ לדגם הבנזין. הדגם החשמלי נהנה מאחריות של שש שנים או 150,000 ק"מ, והסוללה מקבל אחריות של שמונה שנים או 150,000 ק"מ.
המחירים של הג'אקו 5 בנזין מתחילים ב 148.0 ₪ לדגם הפרימיום, ו – 157.0 ₪ לדגם הלקשרי.
הדגם החשמלי מתחיל ב – 151.0 ₪ לדגם הפרימיום, ו – 160.0 ₪ לדגם הלקשרי.
- 1.מור 22/07/2025 19:38הגב לתגובה זוסוף סוף חיכיתי לו כבר חודשיים אני הזמנתי הלקשורי
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
