שיווק
צילום: Freepik

אינסייט אקדמי - תראו מי עומד מאחורי הקמפיינים שלכם!

אם חיפשנו עוד חיזוק למקצועיות של האנשים במשרד הפרסום אינסייט, מצאנו אותו בבתי הספר והקורסים המובילים בישראל לשיווק דיגיטלי ופרסום, שם תמצאו שלושה מהבכירים באינסייט מכשירים את דור העתיד של אנשי השיווק. מה זה אומר על הקמפיינים שלכם? ומה זה אומר על איכות ההכשרות? רק דברים טובים 

נושאים בכתבה שיווק

צילום: Jolt

עומר אהרונוביץ. צילום: Jolt

כשעולים במדרגות המקצועיות, מתחילים אי שם למטה בידע תיאורטי, מטפסים במעלה הפירמידה ליכולת יישום מעשי, עולים עוד קצת ליכולות ניתוח שיפור ומדידה ובקצה הפירמידה, בשפיץ של המקצועיות, מוצאים את היכולת ללמד את התחום. המבנה הזה נכון בכל ענף, בכל מקצוע, בכל תחום ידע - כדי  ללמד את התחום, חייבים להגיע לרמת מקצועיות גבוהה ביותר. אם ככה, מה זה אומר, שאנחנו מוצאים שלושה מהבכירים של משרד הפרסום אינסייט מלמדים את תחום השיווק הדיגיטלי במכללות ובתי הספר המובילים בישראל? זה אומר שאתם בהחלט יכולים לסמוך על המקצועיות של מי שמנהל את הקמפיינים שלכם…

 

הכירו את "אינסייט אקדמי"

אל תחפשו את המוצר "אינסייט אקדמי", כי הוא לא קיים (למה? אנחנו תכף נדבר על זה). זה רק מונח פנימי של משרד הפרסום אינסייט המתאר כמות לא מבוטלת של מוסדות בהם אפשר למצוא את אנשי אינסייט מלמדים את המקצוע.

איך זה התחיל? ולאן זה ממשיך? דיברנו עם עומר אהרונוביץ', ראש מחלקת מרקטינג שאמונה על צוות ה-PPC וצוות ה-SEO, מרצה מבוקש בפני עצמו, על התופעה.

"האמת שאני לא בטוח מתי בדיוק זה התחיל, שחר גבאי, אחד הבעלים והמייסדים של המשרד מרצה כבר המון שנים, אפשר לראות אותו בכל המוסדות המובילים - המכללה למנהל, דיגיטל נט, בבצפר, באוניברסיטה הפתוחה ובעוד כמה מוסדות מובילים. למעשה, אני מאז ומתמיד מכיר אותו גם כמרצה וזה מבחינתי היה מתבקש, מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה. אני ראיתי במו עיניי איך הוא, ביחד עם אסף ולר, מרימים  פה משרד פרסום מקצועי. גם שחר וגם אסף, שגם הוא טיפוס שאוהב, יודע וטוב מאד בללמד את המקצוע נתנו את הטון המקצועי, הכשירו את העובדים, חינכו ולימדו לפעמים ממש מאפס, והביאו לחברה רעיון מבריק בזה אחר זה בישיבות צוות. היה לי ברור שהידע הזה חייב להגיע לעוד אנשים, הענף פשוט צריך את זה. לכן מבחינתי זה ששחר מלמד באופן קבוע זה פשוט מתבקש.

זו גם הסיבה שלפעמים גם קצת צובט את עצמי שהגעתי גם אני למעמד כזה, כי מבחינתי שחר הוא הרבה מעבר למנטור מקצועי, אז כשיום אחד הוא זרק את הרעיון לפני כמה שנים, קפצתי על המציאה, והשאר היסטוריה כמו שאומרים…

נסחפתי גם אני לתחום, והיום גם אני מרצה באוניברסיטה הפתוחה, בבצפר ובג'ולט. האמת שזה לגמרי חלק מהשגרה שלנו, זה כבר לא נראה לנו כמו משהו חריג".

 

שיווק דיגיטלי לכולם - ממנהלים ועד צעירים עם חלומות

ההרצאות והקורסים שאנחנו מעבירים עוסקים כמובן בשיווק דיגיטלי. קורסים של 6-18 שיעורים, החל ממבוא לשיווק דיגיטלי דרך כל הכלים שעובדים איתם בפועל, מרשתות חברתיות עד דפי נחיתה, כל מה שקשור לגוגל - מפרסום בגוגל ועד קידום אורגני במנוע החיפוש, אימייל מרקטינג, קמפיינים נייטיב ועוד, המיקוד של אסף בתחומי ההדרכה הוא יותר בגוגל שופינג, אנליזות וכל מה שקשור למכירת מוצרים אונליין".

צילום: אינסייט

שחר גבאי. צילום: אינסייט

 

את הקורסים שמעבירים שחר, אסף ועומר פוקדת אוכלוסייה מגוונת, חלקם מנהלי שיווק או סמנכ"לים בחברות גדולות שרוצים להעשיר את הידע ולהיכנס לעולם הזה, אחרים צעירים המבקשים לעשות את הצעדים הראשונים ברכישת מקצוע פופולרי, בין אם בדרך לעסק עצמאי או השתלבות בחברות כשכירים, ויש גם "פרק ב'" של שוק העבודה, אנשים מבוגרים יותר, עם ניסיון מקצועי וניסיון חיים, שמחפשים הסבת מקצוע לעולם החדש.

 

מי תורם למי? המרצה לאיש השיווק או איש השיווק למרצה?

עומר מדבר על שני הכובעים שהוא חובש "אני חושב שיש פה תרומה הדדית. מצד אחד, העובדה שאני חי ונושם ועוסק בשיווק כל יום, הופכת אותי למרצה טוב יותר, ואני יכול להביא לתלמידים שלי ניסיון פרקטי מהשטח ולא רק תיאוריות. אנחנו גם מעבירים קורסים מאד פרקטיים, עם המון התנסות מעשית ונגיעה במה שקורה בשטח. מצד שני, העובדה שאני כמרצה עוסק בחומר מזווית קצת שונה, חייב כל הזמן לחשוב על התהליכים הגדולים, להיות מעודכן ולשמוע דעות שונות ומגוונות, הופכת אותי לאיש שיווק יותר טוב. אז נראה לי שבשאלה איזה כובע מרוויח יותר, נראה לי שיש לנו פה מקרה קלאסי של סינרגיה".

לפעמים, מעגלים נסגרים

החיבור בין האקדמיה לבין העולם המקצועי הוא לא רק חיבור תיאורטי. המוביליות בין שני התחומים היא עניין נפוץ. בין הסטודנטים שלנו (בעיקר של שחר) אפשר למצוא גם כאלה שהפכו להיות אחר כך לקוחות של אינסייט, וגם כאלה שהפכו להיות אחר כך עובדים באינסייט. המפגש הזה באקדמיה, שהוא נקי משיווק עצמי, משחרר הרבה חסמים אצל מנהלי שיווק שאחר כך צריכים לבחור משרד פרסום. ומצד שני, אנחנו יודעים להציע למצטיינים הצעות עבודה מיידיות. שוב - כולם מרוויחים.

 

מה שעומר לא מספר לכם…

מה שעומר לא מספר, כי הוא צנוע, הוא ששני המרוויחים הגדולים הם התלמידים, וגם הלקוחות של אינסייט. כמו שאמרנו, להרצות במוסדות הנחשבים ביותר בארץ מחייב אותך להיות ברמה מקצועית גבוהה ביותר, ממנה מרוויחים הלקוחות של אינסייט והאפשרות ללמוד ממי שממש עוסק במקצוע ברמות הגבוהות ביום יום היא רווח נקי לתלמידים שלהם. העובדה שבתוך אינסייט ישנן 3 דמויות, מהבכירות ביותר בחברה, שמעורות מאד גם בתחום האקדמי, היא גם מנוע צמיחה, וגם בקרת איכות פנימית, מהטובות ביותר שיש.

 

ומה עם "אינסייט אקדמי" על אמת

שאלנו את עומר על האפשרות שאינסייט, המהווה גם מוקד ידע מקצועי וגם מחזיקה In House שלושה מרצים מבוקשים בתחום תצא עם מוצר משלה להכשרת אנשי שיווק, הרי כבר יש לו שם…

"האמת שזה מדגדג, שחר ואסף הרי הלכה למעשה כבר עשו את זה באינסייט במשך כמה 'דורות' של אנשי שיווק בחברה. אנחנו כל פעם מדברים על זה אבל אף פעם לא הבאנו את זה לפרקטיקה. היה פעם קורס דיגיטלי אבל זה כמובן לא תחליף, וגם לא ממש קידמנו אותו. אנחנו גם אוהבים את המקום הזה של 'מרצה חיצוני', יש פה משהו נקי, חסר אינטרסים נוספים, ומאד מאד כיף. אין לי ספק שאם באינסייט מקימים עכשיו תוכנית הכשרה, היא הופכת להיות אחת המבוקשות בשוק"

 

ממשיכים גם על מדים

היה אפשר לחשוב שמלחמת חרבות ברזל תביא לעצירה בתנופת הלימודים, במיוחד לאור כמות ימי המילואים שרצה פה, גם אצל המרצים, גם אצל הסטודנטים. אבל החבר'ה של אינסייט אקדמי עשו הכל כדי שהפעילות לא תיפגע, כולל הרצאות על מדים, הרצאות מרחוק, קשר הדוק עם הסטודנטים ובעיקר תחוש מחויבות ואכפתיות.

זה למעשה המשך של קו "המבצעים המיוחדים" ששחר מפעיל גם בזמן שגרה וגם בזמנים קשים יותר. זה כינוי לפעילויות שונות שהוא מארגן כמו סדנאות הכשרה והעשרה לגופים וחברות שונות, כשאחת מהסדנאות האחרונות הייתה עבור אנשי משרד הביטחון. 

 

לסיכום

עד שאינסייט אקדמי תהפוך למוצר אמיתי, יש לכם אפשרות ליהנות מהמוחות השיווקיים המבריקים של עומר, אסף ושחר, או כלקוחות של משרד הפרסום, או כתלמידים בקורס שלהם באחד המוסדות המובילים. כך או כך - הרווח כולו שלכם.

 

 

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: בוסט מדיהצילום: בוסט מדיה

שרשרת מגן דוד לגבר: איך סמל יהודי עתיק הפך לתכשיט המהפכני שכל גבר יהודי חולם עליו?

התגלית שמשנה לעד את האופן שבו גברים מתחברים למורשת היהודית - הסוד שמוסתר בכל תליון

נושאים בכתבה תכשיטים

שרשרת מגן דוד לגבר היא הרבה יותר מסתם אביזר אופנתי - היא סמל רב-עוצמה של חיבור עמוק למורשת היהודית, לזהות ולאמונה. לאורך ההיסטוריה, מגן דוד היווה סמל מרכזי של העם היהודי, של חוכמה ושל חיבור למסורת עתיקת יומין. כאשר גבר עונד תליון מגן דוד, הוא נושא עימו את ההיסטוריה העשירה הזו, מתחבר לשורשים שלו בדרך אלגנטית ועדכנית. בעולם המודרני, תליון מגן דוד לגבר אינו רק הצהרת אופנה, אלא גם הצהרה של זהות וערכים. היא מאפשרת לגברים לבטא את הקשר למורשת היהודית באמצעות תכשיט מעוצב ואיכותי, שיכול להתאים לכל סגנון לבוש ולכל אירוע. שרשראות לגבר מגיעות במגוון עיצובים ומחומרים שונים - החל משרשרת כסף, דרך שרשרת זהב, ועד לשרשרת זהב לבן לגברים. המגוון הרחב מאפשר לכל גבר למצוא את התכשיט שמתאים בדיוק לסגנון האישי שלו, לאירוע המיוחד או לשימוש היומיומי, תוך שמירה על המשמעות העמוקה של הסמל.

שרשרת מגן דוד לגברים: סמל של עוצמה ומשמעות

"כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ דֵּעָה אֶת־ה' כַּמַּיִם לַיָּם מְכַסִּים" (ישעיהו י"א, ט'). פסוק זה, המדבר על האחדות והשלמות, מתקשר לסמל מגן דוד המורכב משני משולשים שלובים, המסמלים את האחדות בין השמים והארץ. לאורך הדורות, הסמל ליווה את העם היהודי כסמל של חיבור לאלוהים. בתהילים (מזמור קכ"א, ה') נאמר: "ה' שומרך, ה' צלך על יד ימינך". פסוק זה מבטא את האמונה שהאל שומר ומגן, רעיון המתקשר לעוצמה המיוחסת לסמל מגן דוד. שרשרת כזו מאפשרת לשאת את הסמל המיוחד הזה על הגוף, כתזכורת יומיומית לערכים, לאמונה ולמסורת. העיצוב המעוגן והסימטרי של מגן דוד, המורכב משני משולשים שלובים, מסמל את האיזון בין השמיים לארץ, בין הרוחניות לחומריות, ומזכיר לנו את החיבור המתמיד בין העולמות.

עיצובים מגוונים לסגנונות שונים

הסמל של מגן דוד מאפשר מגוון רחב של פרשנויות עיצוביות, מה שהופך את השרשראות לגבר לתכשיטים בעלי מראה ייחודי ואישי. שרשרת מגן דוד גולדפילד לגבר או שרשרת זהב לגבר מגן דוד מתאימות לאירועים חגיגיים, בעוד ששרשרת לגברים מגן דוד בעיצוב פשוט יותר מתאימה לשימוש יומיומי. העיצובים נעים בין הקלאסי למודרני, בין המסורתי לעכשווי, ומאפשרים לכל גבר למצוא את התכשיט שמתאים לו בדיוק. ישנם עיצובים עם מגן דוד פשוט ואלגנטי, ואחרים עם עיטורים מורכבים יותר, חריטות או שילוב של אבנים. שרשראות של מגן דוד לגבר יכולות להיות דקות ועדינות או מסיביות ובולטות, בהתאם להעדפות האישיות.

תליוני מגן דוד לגבר עם משמעות נוספת

מה שהופך את שרשראות מגן דוד אלו למיוחדות במינן הוא התוספת המפתיעה והמרגשת - התנ"ך המלא, חרוט בטכנולוגיה מתקדמת על שבב זעיר המשובץ בתוך התליון. זהו פלא של ממש - כל 24 ספרי התנ"ך, הטקסט המכונן של העם היהודי והמקור לערכים והמסורת שלו, מוכל בתליון אחד קטן שניתן לענוד על הצוואר. תליון מגן דוד לגבר מוזהב או תליון מגן דוד כסף, הופכות למשמעותיות עוד יותר כאשר הן נושאות בתוכן את המילים הקדושות של התנ"ך, מחברות בין העבר העתיק לבין הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו.

מגן דוד לגברים בכל סגנון ומתכת

הבחירה של מתכת היא חלק משמעותי מהביטוי האישי. שרשרת מגן דוד זהב לבן לגברים היא בחירה אלגנטית ומודרנית, בעוד ששרשרת זהב מגן דוד לגבר מעניקה מראה קלאסי ומסורתי יותר. תליון מגן דוד זהב לגבר על כסף יוצר ניגודיות מעניינת, וישנם גם גברים שבוחרים במגן דוד לגבר בגוון ברונזה או פליז לסגנון וינטג'. מגן דוד זהב לגבר הוא בחירה נפוצה לאירועים מיוחדים כמו חתונות או בר מצוות, בעוד ששרשרת מגן דוד כסף לגבר מתאימה יותר לשימוש יומיומי. הגודל, העובי והעיצוב של המגן דוד יכולים להשתנות בהתאם להעדפות האישיות ולמטרה של התכשיט.