משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראל
באיחור של חצי שנה, ממשלת ישראל סגרה היום את ערוץ אל-ג'זירה בישראל. צוות מפקחי משרד התקשורת בליווי שוטרי מחוז ירושלים סגרו את משרדי הרשת בירושלים והחרימו את ציוד התקשורת במקום. בנוסף, הופסקו שידורי הרשת בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה.
לאחר אישור הממשלה וחתימת שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי על הוראות המורות על הפסקת פעילות רשת אל-ג'זירה בישראל שנכנסו לתוקף באופן מיידי, צוות מפקחי המשרד ממינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת יחד עם שוטרי מחוז ירושלים סגרו היום (א') את משרדי רשת אל-ג'זירה במלון אמבסדור בירושלים.
מעבר לסגירת משרדי הערוץ בארץ, נתפס ציוד המשמש לאספקת תכני הערוץ, הופסקו שידורי הערוץ בערבית ובאנגלית בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה.
סגירת פעילות הרשת בישראל מגיעה לאחר שנקבע כי התכנים המשודרים בערוץ אלג׳זירה המשדר בישראל פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה. ההוראות בקשר לערוץ אל-ג'זירה, ניתנו מכח חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה (הוראת שעה-חרבות ברזל), התשפ"ד-2024, שהגישו ראש הממשלה ושר התקשורת ואישרה הכנסת;
- הצווים לסגירת ערוץ אלג'זירה בישראל הוארכו ב-45 ימים
- הקבינט אישר: ערוץ התעמולה של חיזבאללה ייחסם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משרדי אל ג'זירה
שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "פעלנו באופן מיידי כנגד אלו המשתמשים בחופש העיתונות כדי לפגוע בבטחון ישראל ובלוחמי צה״ל ולהסית לטרור בשעת מלחמה. לא יהיה חופש ביטוי לשופרות החמאס בישראל. עבר יותר מדי זמן והתמודדנו עם יותר מדי מהמורות משפטיות כדי להגיע לרגע הזה אך טוב שהגיע. ״ה׳ ילחם לכם ואתם תחרישון״ - תשתיקו את שופרות ההסתה של האויב".
מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "פעילות מפקחי המשרד למימוש הוראות השר והממשלה בוצעה בהתאם לסמכותם ובאופן מיידי למניעת המשך הפגיעה בביטחון המדינה. אני מודה למשטרת מחוז ירושלים ולפרקליטות על הליווי והסיוע בתהליך".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 3.מריה 06/05/2024 01:17הגב לתגובה זולקטוע את הביזה שמבצעים העמלקים בקופת המדינה ולגייס אותם לצבא
- 2.ערוץ 14= אלג'אזירה בעברית (ל"ת)יהודי 05/05/2024 21:47הגב לתגובה זו
- 1.שלמה 05/05/2024 19:41הגב לתגובה זוחברו לאל גזי רע. בושה וחרפה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.