אסקימו לימון 1
צילום: באדיבות HOT

גם HOT משיקה ערוץ סרטים ישראלים: וכמה הוא יעלה?

שנים לאחר yes, משיקה HOT ערוץ חדש בהפקת משה אדרי באמצעות סרטי יונייטד קינג. לאחר תקופת ניסיון, הערוץ יתומחר במחיר לא זול של כ-25 שקלים בחודש
אלכסנדר כץ | (1)

חברת הטלוויזיה הרב-ערוצית HOT השיקה היום את ערוץ "HOT קולנוע ישראלי" באפיק 20. הערוץ החדש מופק על ידי סרטי יונייטד קינג בבעלות משה אדרי. 

הערוץ ישדר סרטים ישראלים מכל הזמנים לצד סרטים זוכי פסטיבלים ופרסים, וסרטים חדשים בבכורות טלוויזיוניות - מ"חגיגה בסנוקר", "צ'רלי וחצי" ו"גבעת חלפון", דרך "קזבלן", "טיפת מזל", "הלהקה" ו"אביבה אהובתי", ועד "הערת שוליים", "סוף העולם שמאלה", "מכתוב" ו"להציל את שולי". כמו כן ישודרו עותקים חדשים, אחרי רסטורציה, של סרטים שהם נכס צאן ברזל בקולנוע הישראלי.

הערוץ יפעל במתכונת שידורים של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לכבוד עליית הערוץ, בסוף השבוע הקרוב ישודר בימי שישי ושבת ספיישל הגשש החיוור. לרגל ההשקה, הערוץ יהיה פתוח לכל הלקוחות לתקופת היכרות, ולאחר מכן יהיה כרוך בדמי מנוי חודשיים של כ-25 שקלים, תמחור לא זול בכלל. 

עליית הערוץ היעודי לסרטים ישראלים, מגיעה באיחור - שנים לאחר המתחרה הגדולה yes, שכברלפני כמעט 19 שנה השיקה את ערוץ הקולנוע הישראלי, מותג מחדש ב-2006 כ"yes ישראלי", ונסגר ב-2010. ביום העצמאות של 2014, הושק הערוץ מחדש כ-yes קולנוע ישראלי, ולפני כשנתיים שונה שמו ל-yes ישראלי. בערוץ משודרים גם סדרות ישראליות ישנות.  

משה אדרי, בעלי סרטי יונייטד קינג, מסר: "אני שמח ונרגש על הזכות להוביל את המהלך המקדם את היצירה הישראלית, מנציח את הקולנוע הישראלי לדורותיו, מביא אותו לקדמת הבמה ומנגיש אותו לכלל מנויי HOT".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סחטנים 25/07/2022 14:37
    הגב לתגובה זו
    ובחוויה אני מתכוונת לסיוט
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.