שלט נור דיגיטלי באיילון
צילום: יחסי ציבור

נור משיקה מסך LED ענק בהשקעה של 4 מיליון שקל

בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר הדיגיטלי יהיה סטטי. על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, עם אופציה להחלפה בכל 24 שעות
תוכן מקודם | (2)

מתקפת מסכי החוצות הדיגיטליים לא פוסקת. חברת נור הוותיקה מצטרפת לטרנד המתפשט ומשיקה באחד המחלפים העמוסים בישראל, רוקח גני התערוכה - מרכז הירידים, את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון בגודל של כ-250 מטר רבוע. 

למרות הפלטפורמה הדיגיטלית, בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר יהיה סטטי. בחברה מציינים, כי על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר הסטטי בכל 24 שעות בהתאם לתקנות. 

 

הקמת פרויקט קיר המסך במחלף רוקח מוערכת בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. המסך יימכר כחלק מחבילת קירות ארצית בפריסה רחבה במיקומים אסטרטגים בטווח מחירים של כ-500 עד 600 אלף שקלים. 

ביום חמישי האחרון העלתה החברה מסר ייעודי לחג האהבה All you need is love, שלאחריו עלה  קמפיין ניופאן - המפרסמת הראשונה שחונכת את מסך הענק - עם המותג Haier. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מקצוענים תמיד חושבים צעד אחד קדימה (ל"ת)
    דנה 20/08/2019 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין על נור ! (ל"ת)
    חברים 18/08/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.