נור משיקה מסך LED ענק בהשקעה של 4 מיליון שקל
מתקפת מסכי החוצות הדיגיטליים לא פוסקת. חברת נור הוותיקה מצטרפת לטרנד המתפשט ומשיקה באחד המחלפים העמוסים בישראל, רוקח גני התערוכה - מרכז הירידים, את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון בגודל של כ-250 מטר רבוע.
למרות הפלטפורמה הדיגיטלית, בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר יהיה סטטי. בחברה מציינים, כי על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר הסטטי בכל 24 שעות בהתאם לתקנות.
הקמת פרויקט קיר המסך במחלף רוקח מוערכת בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. המסך יימכר כחלק מחבילת קירות ארצית בפריסה רחבה במיקומים אסטרטגים בטווח מחירים של כ-500 עד 600 אלף שקלים.
ביום חמישי האחרון העלתה החברה מסר ייעודי לחג האהבה All you need is love, שלאחריו עלה קמפיין ניופאן - המפרסמת הראשונה שחונכת את מסך הענק - עם המותג Haier.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.מקצוענים תמיד חושבים צעד אחד קדימה (ל"ת)דנה 20/08/2019 10:28הגב לתגובה זו
- 1.אין על נור ! (ל"ת)חברים 18/08/2019 14:39הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.