שלט נור דיגיטלי באיילון
צילום: יחסי ציבור

נור משיקה מסך LED ענק בהשקעה של 4 מיליון שקל

בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר הדיגיטלי יהיה סטטי. על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, עם אופציה להחלפה בכל 24 שעות
תוכן מקודם | (2)

מתקפת מסכי החוצות הדיגיטליים לא פוסקת. חברת נור הוותיקה מצטרפת לטרנד המתפשט ומשיקה באחד המחלפים העמוסים בישראל, רוקח גני התערוכה - מרכז הירידים, את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון בגודל של כ-250 מטר רבוע. 

למרות הפלטפורמה הדיגיטלית, בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר יהיה סטטי. בחברה מציינים, כי על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר הסטטי בכל 24 שעות בהתאם לתקנות. 

 

הקמת פרויקט קיר המסך במחלף רוקח מוערכת בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. המסך יימכר כחלק מחבילת קירות ארצית בפריסה רחבה במיקומים אסטרטגים בטווח מחירים של כ-500 עד 600 אלף שקלים. 

ביום חמישי האחרון העלתה החברה מסר ייעודי לחג האהבה All you need is love, שלאחריו עלה  קמפיין ניופאן - המפרסמת הראשונה שחונכת את מסך הענק - עם המותג Haier. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מקצוענים תמיד חושבים צעד אחד קדימה (ל"ת)
    דנה 20/08/2019 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין על נור ! (ל"ת)
    חברים 18/08/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.