שלט נור דיגיטלי באיילון
צילום: יחסי ציבור

נור משיקה מסך LED ענק בהשקעה של 4 מיליון שקל

בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר הדיגיטלי יהיה סטטי. על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, עם אופציה להחלפה בכל 24 שעות
תוכן מקודם | (2)

מתקפת מסכי החוצות הדיגיטליים לא פוסקת. חברת נור הוותיקה מצטרפת לטרנד המתפשט ומשיקה באחד המחלפים העמוסים בישראל, רוקח גני התערוכה - מרכז הירידים, את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון בגודל של כ-250 מטר רבוע. 

למרות הפלטפורמה הדיגיטלית, בהתאם לתקנות הפרסום בנתיבי איילון, המסר יהיה סטטי. בחברה מציינים, כי על המסך יעלה מפרסם יחיד, ללא מפרסמים נוספים במקביל, ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר הסטטי בכל 24 שעות בהתאם לתקנות. 

 

הקמת פרויקט קיר המסך במחלף רוקח מוערכת בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. המסך יימכר כחלק מחבילת קירות ארצית בפריסה רחבה במיקומים אסטרטגים בטווח מחירים של כ-500 עד 600 אלף שקלים. 

ביום חמישי האחרון העלתה החברה מסר ייעודי לחג האהבה All you need is love, שלאחריו עלה  קמפיין ניופאן - המפרסמת הראשונה שחונכת את מסך הענק - עם המותג Haier. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מקצוענים תמיד חושבים צעד אחד קדימה (ל"ת)
    דנה 20/08/2019 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין על נור ! (ל"ת)
    חברים 18/08/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.