טור

אין "פרזנטור" למצב הנוכחי: מי יכול להיות ה"נחמן שי" התקשורתי של גל הטרור הנוכחי?

הפוליטיקאים מנותקים, והרמטכ"ל והמפכ"ל הנכנס עדיין מחוץ לתמונה. יועץ התקשורת רועי לחמנוביץ רואה כרגע 2 ראשי ערים שעשויים להיות אלה שיכבשו את לב הציבור
רועי לחמנוביץ | (1)

ימי הפיגועים הרצחניים הללו נעדרים "פרזנטור" ביטחוני שתפקידו לדבר ישירות עם הציבור בישראל. אין לנו "נחמן שי" (דובר צה"ל בעת מלחמת המפרץ הראשונה) אקטואלי המבקש להרגיע את הציבור בישראל, ודי לנו להציץ פעם ביום בקבוצות הוואטסאפ של הורים לילדים בגן, כדי להבין עד כמה הציבור נתון בסערה מוצדקת.

 

אז מדוע אין לנו מרגיע לאומי מודל 2015? הסיבה מאד פשוטה. מרגיע לאומי צריך להיות מישהו שמחד - מסמל שלטון ו"יודע על מה הוא מדבר", ומאידך - מבטא שטח ומחובר אל הציבור.

 

נעבור במהירות על הדמויות: ראש הממשלה נתניהו לא נתפס בציבור כמחובר וכמבטא שטח. השר לביטחון פנים גלעד ארדן עסוק מדי בשיקום תדמיתו בכל הקשור להליך מינוי המפכ"ל ורק התחיל להראות ניצני החלטות המשפיעות ישירות על הציבור (הקלה ברישוי נשק), הרמטכ"ל גדי איזנקוט לא רלוונטי כרגע לאירועים (אלא אם החיילים יתחילו לעסוק בביטחון פנים ברחבי הארץ), המפכ"ל המיועד רוני אלשייך עדיין מחוץ למשחק, ניצב בנצי סאו בדרך להיות מחוץ למשחק. בקיצור - ואקום.

 

רועי לחמנוביץ (יח"צ)

יש זירה אחת שזו יכולה להיות שעתם הגדולה - השלטון המקומי. ראשי הרשויות בישראל סובלים קשות (ולעתים קרובות בצדק רב) מתדמית קשה וחבוטה ציבורית ותקשורתית. אירועים אלו, עם כל הצער והכאב העצום, יכולים להיות נקודת מפנה עבורם.

 

ראשונים לזהות זאת ובצדק אלו ראש עריית ירושלים ניר ברקת וראש עריית רעננה זאב ביילסקי. ברקת דרש בכל אמצעי התקשורת להטיל סגר וביילסקי הצטלם ברחובה הראשי של עירו עם שרווליו מקופלים כאילו היה באמצע פעילות בט"ש. נכון, אין להם סמכות, אבל זה ממש לא משנה. הציבור מחכה לדמות בגובה העיניים שתגיד לו אם זה בסדר לשלוח את הילד לחוג. אגב, ראשי השלטון המקומי לא צריכים חס וחלילה לחכות לפיגוע ברחובות העיר שלהם כדי להיות ג'וליאני, פעילות מנע חשובה לא פחות.

 

האם ישכילו ראשי השלטון המקומי להמציא עצמם מחדש או שימשיכו להתבוסס בביצתם? שווה לעקוב.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    I vote for Kerry!! (ל"ת)
    oferdesade 15/10/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״