הבננה של Dole
צילום: יוטיוב. צילום מסך
TV

טוסטר לנייד, בננה חכמה ועגלה שעושה הכל לבד: מעבדת הקריאייטיב בעולם לא עוצרת

טוסטר שמנקה לכם את הסמארטפון, בננה שמתחרה בשעון החכם של אפל ועגלת תינוק
שבולמת באופן אוטומטי. נשמע כמו בדיחה? אז זהו שזה אמיתי לגמרי, בסקירת הקריאייטיב העולמית של לירון בן יעקב
לירון בן יעקב |
1. לא רוצה לבאס לכם את השיחה הבאה, אבל מסתבר שעל כל סמארטפון ממוצע מסתובבים משהו כמו 7,000 חיידקים שונים. אז שנייה לפני התחקיר בכלבוטק, החליטה Gmarket - רשת המסחר האלקטרונית להילחם בתופעה ולהמציא את הטוסטר הקופץ הראשון שבמקום לעשות טוסטים, מחטא לכם את הסמארטפון. סלמונלה בסלולר  
2. Dole, תאגיד חקלאי המייצר פירות וירקות, החליט כחלק מהיותו ספונסר של מרתון טוקיו, לקדם את מוצר הדגל שלו "בננה" בצורה סופר מקורית. בחברה החליטו להתחבר לטרנד החם של השעונים החכמים של אפל, ולייצר את הבננה החכמה הראשונה. הבננה נותנת לרצים שעונדים אותה, נתונים בזמן אמת על זמן הריצה, דופק וכמובן, אנרגיה. סמארטבננה  
3. תגובה בפייסבוק על פרסומת של פולקסווגן בהולנד הולידה את המוצר הבא, שהוא בגדול הגשמת חלומו של כל הורה על הפלנטה. עגלת תינוק שנוסעת בעצמה, שומרת על מרחק באמצעות סנסור של מערכת בקרת שיוט שנלקחה מרכב הגולף ובולמת באופן אוטומטי. כן, כן זה אמיתי.  זה עגלה זה  

Volkswagen Stroller from ACHTUNG! on Vimeo.

   

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.