בברזיל מפהקים ובניו-זילנד פותרים הכל עם גלידה: סיכום מהלכי פרסום בולטים מהעולם
1. זה אולי הדבר היחיד שיגרום לכם לפהק בברזיל. מותג הקפה "קפה פלה" בחן את התיאוריה שאומרת כי פיהוק מדבק ויצר בתחנת המטרו של סאו פאולו שלט אינטראקטיבי שמציג אדם שמפהק בכל פעם שאתם עומדים לידו, התיאוריה שהוכחה כנכונה הדביקה את כל הרציף בפיהוקים ואז הציגה פתרון מיידי. אמיתי. פיהקתי.
אזהרה! צפייה בשלט תגרום לכם לפהק
2. מספר ההרוגים בתאונות הדרכים הולך וגדל משנה לשנה, עמותות מכל העולם מנסות להילחם בתופעה כדי להצליח להזיז משהו אצל אנשים ולגרום להם להפנים את סכנת המוות בנהיגה על הכביש. אחד הקמפניים שיכולים בהחלט לעשות זאת הוא של עמותת Brake , העמותה לזהירות בדרכים בניו זילנד, שמייצרת קמפיין שהדרך הכי נכונה להגדיר אותו היא - אחר. הקמפיין מספק להורים של חמישה ילדים שנהרגו בתאונות דרכים לפני 15 - 20 שנים, הצצה נדירה כיצד יקיריהם היו נראים כיום והכל באמצעות טכנולוגיה שאז עוד לא הייתה קיימת.
איך הם היו נראים היום?
3. רוצים לקבל העלאה מהבוס, הלוואה לטווח ארוך מההורים או פס מהאשה לערב פוקר עם החבר'ה? אין בעיה! מותג הגלידה הניו זילנדי, Feel Tip Top, השתמש בתובנה המדעית כי אכילה של גלידה גורמת לשינויים נוירוניים במוח שבגדול גורמים לנו להרגיש טוב והדפיס בקשות אישיות של גולשים על מקלות הגלידה. הגלידות יועדו לכל מי שהגולשים רצו לשמוע ממנו את המילה כן, כך שהסיכויים שהם קיבלו את מה שהם רצו אחרי אכילת הגלידה גדלו. ללקק את האצבעות.
הגלידה שתגרום לכולם להגיד כן!
4. חברת פולקסווגן לא מפסיקה להפתיע והפעם עם שלט אינטראקטיבי על אוטובוס שבא להדגים כיצד מערכת בקרת השיוט ACC מסייעת למנוע תאונות ושומרת את הרכב במרחק בטוח מהתנועה קדימה. הכי קרוב שהגענו.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
שמור מרחק מהשלט!

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.