ניקוי אורוות במשרד התקשורת: היועץ המקצועי מתקופת ארדן הודיע על פרישתו
אחרי הדחתנו של המנכ"ל אבי ברגר, מינויו של מ"מ - מימון שמילה, עכשיו גם היועץ עוזב. עו"ד ניר אוגולניק, היועץ המקצועי של שר התקשורת, הודיע היום (יום ה') לשר הממונה עליו, ראש הממשלה נתניהו, כי כוונתו לסיים את תפקידו. אוגולניק, שהגיע ממשרד עורכי הדין פישר בכר חן, שימש כיועץ לשר גלעד ארדן, ובחודשים האחרונים וסייע לרפורמות בשוק התקשורת. בין היתר היה מעורב ביישום הרפורמה להגברת התחרות בשוק הקווי ("השוק הסיטונאי"), גיבוש תכנית ההבראה של דואר ישראל, מכרז הדור הרביעי בסלולר, ליווי העבודה המקצועית השוטפת של המשרד ועוד. בנוסף, שימש אוגולניק כנציג שר התקשורת בוועדות המקצועיות השונות שמונו על ידו (ועדת שכטר וועדת אייל).
אוגולניק אמר בעניין: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד במשרד התקשורת בתקופה מרתקת של רפורמות ושינויים בשוק התקשורת. אני מודה לשר ארדן ולראש הממשלה על התקופה המרתקת והמאתגרת". הודעת הפרישה של אוגולניק מגיע זמן קצר לאחר הדחתו של אבי ברגר, אשר כיהן בתפקיד המנכ"ל המקצועי של המשרד. ההדחה בוצעה על ידי הממשלה בנימין נתניהו, האוחז כיום בתיק התקשורת.
- 1.הרקב האמיתי עוד שם (ל"ת)אחד שיודע 21/05/2015 20:02הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
