TV

הניסוי של פולקסוואגן, אייקונים לקופירייטר הדושבאג ופותחן שן: מהלכים בולטים מהעולם

הילדים שלך חוזרים הביתה מהגן עם קשקושים יצירתיים מדי יום? בפולקסוואגן מצאנו לזה שימוש מקסים שיכול גם להציל חיים. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב |

1. הרעיון הבא הוא כל כך מגוחך שהוא פשוט גאוני. כחלק מהסיכון המקצועי של שחקן רוגבי זה העובדה שאתה פשוט לא מפסיק לקבל מכות מהתקלויות וכניסות של שחקנים יריבים, המצב גורם לכך ששחקנים רבים סובלים מפציעות גופניות וגם מאבדים שיניים. מותג הבירות סלטה (Salta) קפץ על ההזדמנות והחליט לתרום את חלקו למאבק, כאשר הוא יצר לא אחר מאשר פותחן בירה שהוא בעצם שן! אז בפעם הבאה שאתם נתקלים במצב שאין לכם פותחן בירה זמין פשוט תכוונו את הבירה לשן הנכונה, תנו לחיצה ותגידו לחיים!

לא מומלץ ע"י רופאי השיניים

 

2. כבר ראינו הרבה שימושים בדרונס, אבל שימוש כזה עוד לא היה. מותג המשקאות הבינלאומי פפסי מקס יוצא בקמפיין שהופך את מגרשי הכדורגל השכונתיים ברחבי העולם למגרשי משחקים אינטראקטיביים ומהפנטים ושאת השופטים החליפו לא אחרים מאשר הדרונס. אז נכון שיהיה לכם קצת יותר קשה לקלל את האמא של השופט, אבל זה שווה את החוויה. פאן לי במקסימום. 

 

השופט בן של דרונס!

 

 

3. כאבא לילדים אני יכול להתוודות שכל קישקוש שהילדים שלי יציירו יגרום לי להרגיש גאווה וירגש אותי עד דמעות, את התובנה הזאת לקחה חברת VW וחיברה אותו למקום שבו הרגישות חשובה במיוחד - הנהיגה בכביש. החברה יצרה ניסוי מדהים שיכול להפוך למוצר אמיתי שיוטמע ברכבי פולקסווגן ושהסיכוי שהוא גם יהיה אפקטיבי ויגרום לי באופן אישי להוריד את הרגל מהגז גבוה במיוחד. שאפו.

 

צייר לי מד מהירות

 

4. לכל חובבי האריות, העפרונות ושאר הפרסים של טקסי האוסקר של עולם הקריאייטיב, יש לנו חדשות נהדרות בשבילכם, מהיום אפשר להוריד לאייפון אמוטיקונים של כל הפסלים הכי נוצצים, כולל אייקונים של קמפיינים זוכים כמו: "אולד ספייס" ומשפטים של לקוחות כמו "תגדיל לי את הלוגו". אז במקום לדרבן את צוותי הקריאייטיב שלכם השנה ב-SMS טקסטואלי ארוך ומייגע פשוט תשלחו להם שורה של ציפיות בצבעי זהב, ברונזה וכסף.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קבלתי אריה ב-SMS

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.