הניסוי של פולקסוואגן, אייקונים לקופירייטר הדושבאג ופותחן שן: מהלכים בולטים מהעולם
1. הרעיון הבא הוא כל כך מגוחך שהוא פשוט גאוני. כחלק מהסיכון המקצועי של שחקן רוגבי זה העובדה שאתה פשוט לא מפסיק לקבל מכות מהתקלויות וכניסות של שחקנים יריבים, המצב גורם לכך ששחקנים רבים סובלים מפציעות גופניות וגם מאבדים שיניים. מותג הבירות סלטה (Salta) קפץ על ההזדמנות והחליט לתרום את חלקו למאבק, כאשר הוא יצר לא אחר מאשר פותחן בירה שהוא בעצם שן! אז בפעם הבאה שאתם נתקלים במצב שאין לכם פותחן בירה זמין פשוט תכוונו את הבירה לשן הנכונה, תנו לחיצה ותגידו לחיים!
לא מומלץ ע"י רופאי השיניים
2. כבר ראינו הרבה שימושים בדרונס, אבל שימוש כזה עוד לא היה. מותג המשקאות הבינלאומי פפסי מקס יוצא בקמפיין שהופך את מגרשי הכדורגל השכונתיים ברחבי העולם למגרשי משחקים אינטראקטיביים ומהפנטים ושאת השופטים החליפו לא אחרים מאשר הדרונס. אז נכון שיהיה לכם קצת יותר קשה לקלל את האמא של השופט, אבל זה שווה את החוויה. פאן לי במקסימום.
השופט בן של דרונס!
3. כאבא לילדים אני יכול להתוודות שכל קישקוש שהילדים שלי יציירו יגרום לי להרגיש גאווה וירגש אותי עד דמעות, את התובנה הזאת לקחה חברת VW וחיברה אותו למקום שבו הרגישות חשובה במיוחד - הנהיגה בכביש. החברה יצרה ניסוי מדהים שיכול להפוך למוצר אמיתי שיוטמע ברכבי פולקסווגן ושהסיכוי שהוא גם יהיה אפקטיבי ויגרום לי באופן אישי להוריד את הרגל מהגז גבוה במיוחד. שאפו.
צייר לי מד מהירות
4. לכל חובבי האריות, העפרונות ושאר הפרסים של טקסי האוסקר של עולם הקריאייטיב, יש לנו חדשות נהדרות בשבילכם, מהיום אפשר להוריד לאייפון אמוטיקונים של כל הפסלים הכי נוצצים, כולל אייקונים של קמפיינים זוכים כמו: "אולד ספייס" ומשפטים של לקוחות כמו "תגדיל לי את הלוגו". אז במקום לדרבן את צוותי הקריאייטיב שלכם השנה ב-SMS טקסטואלי ארוך ומייגע פשוט תשלחו להם שורה של ציפיות בצבעי זהב, ברונזה וכסף.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
קבלתי אריה ב-SMS

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.