הדבר המרגיז הבא בפייסבוק? תשלב פרסומות וידאו שיתנגנו אוטומטית בפיד
החיפוש האינסופי של פייסבוק אחר מודלים של פרסום שיגבירו את מחזור ההכנסות, מביא אותם כעת לפרסומות וידאו שיחלו להתנגן אוטומטית, עם פתיחת הפיד של הגולש. פייסבוק החלה לבחון את הנושא ואף פרסמה הודעה רשמית בעניין.
הרשת החברתית המצליחה בעולם עובדת על הפיצ'ר שאמור לפתות את המפרסמים יחד עם החברות Summit Entertainment ו-Mindshare במסגרת קמפיין לסרט
הפרסומות שכאמור יחלו להתנגן אוטומטית עם פתיחת העמוד יהיו ללא סאונד, אלא אם כן הגולש יקליק על הוידאו. שאר הגולשים יוכלו לגלול את העמוד ולהתעלם מקיומו של הסרטון. בסוף הסרטון יופיעו לינקים ל-2 סרטונים נוספים המוצעים על ידי המפרסם/משווק.
פייסבוק התייחסה לפיילוט החדש וציינה כי "הפורמט אינו מיועד לכל פרסומת וידאו בפייסבוק. הוא עונה על צרכים ספציפיים של משווקים מסוימים עם יעדין מדויקים ומוגדרים. נמשיך ללטש את הדרך החדשה הזו, שבה מותגים יכולים לספר על עצמם בפייסבוק, כדי להבטיח את החוויה הטובה ביותר עבור מפרסמים וגולשים". עוד נאמר כי "פיצ'ר הפרימיום הזה תוכנן במיוחד למהלכים שנועדו לייצר מודעות ולהגיע לקהל רחב ככל האפשר, במטרה להגביר את העניין סביב מותג, מותר או תוכן, בזמן קצר".
- שניים במכה: צפו בתיקול החריף שביצע השחקן על חבריו לשעבר בקבוצה
- אמזון: יותר מ-25 מיליון איש צפו ביום הראשון בסדרה של שר הטבעות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשת החברתית מציינים עוד כי התוצאות הראשוניות של הפיילוטים מעלים כי יש עלייה של 10% בכמות האנשים שצופים, לוחצים לייק, משתפים ומגיבים על הסרטונים מאשר על כל פורמט אחר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
