מתכוננים לבחירות המקומיות: רועי ילין, מיכל אהרוני ויואב עינהר מאחדים כוחות
לאחר ההצלחה בבחירות לכנסת עם מרצ, החליטו שלושה מאנשי הצוות לאחד כוחות, ולהקים גוף שילווה מועמדים ומפלגות בבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב. השלושה הם רועי ילין, מיכל אהרוני ויואב עינהר.
ילין ואהרוני הם אסטרטגים ויועצי תקשורת, ואילו עינהר מ'סטודיו עינהר' הוא ארט דירקטור. בצוות התקשורת של מרצ בקמפיין האחרון היו חברים גם הדוברת מיה בנגל (לשעבר עיתונאית ב'מעריב', א"כ), מנהלת הקריאייטיב ציפי גולן, מנהל הקמפיין אלכס וילצקי, ואלה איתן, שטיפלה באירועי היח"צ הגדולים. את מערכת הבחירות סיימה מרצ עם 6 מנדטים, פי שניים ממספר המנדטים בקדנציה האחרונה - 3 במספר.
מיכל אהרוני אמרה לאייס כי "נציע למועמדים חבילת תקשורת, על רקע ההצלחה שלנו בבחירות האחרונות. במהלך מערכת הבחירות לא רק שנהננו לעבוד יחד, הבנו גם שהעבודה המשותפת מפרה ואפקטיבית. את הניסיון שצברנו בכלל ובמערכת הבחירות של מרצ בפרט, נציע גם למועמדים בבחירות המוניציפאליות".
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
