דעה

7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם

טל שוויגר ממקאן דיגיטל בוחר את 7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם. למה? כי הפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר הציפה את הרשת
טל שוויגר | (7)

בסופרבול הזה כיכבו לא פחות מ-52 פרסומות. הבעיה היא שלקהל הרחב פימפמו רק את הקלישאתיות ויוצרות הבאזז מביניהן: וואו, בר רפאלי מתנשקת עם חנון! תראו, תינוק בחליפת חלל! היי, הנה סת' רוגן והחבר של פיבי מפרסמים...רגע, מה באמת הם מפרסמים? דווקא הפרסומות הטובות יותר לא קיבלו במה הולמת, אז הנה הן לפניכם בבמה הכי הולמת שאפשר לקבל - אתר אייס.

.

7. Hyundai - It's Just Better To Be In Front

למה זה טוב : להביא תובנה חכמה בעולם הרכב זה פאקין' קשה. להביא תובנה שגם מאפשרת לראות את הרכב לאורך כל הפרסומת זה קרוב לבלתי אפשרי

למה לא ראיתם את זה : תובנות? את מי זה מעניין?

6. Go Daddy - Your Big Idea

למה זה טוב : טכניקה חביבה וקלילה ונרב נכון שרלוונטי גם לתחום שלנו

למה לא ראיתם את זה : בגלל שהפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר רפאלי הציפה את הרשת

5. Axe - Lifeguard

למה זה טוב : שוב תובנה מעולה שבאה לידי ביטוי גם בסרט עם הכבאי. ביצוע קצת גרוטסקי מדי.

למה לא ראיתם את זה : כאמור, עושה רושם שתובנות קצת חלפו מהעולם

4. Doritos - Bear

למה זה טוב : כי לא צריך לחשוב יותר מדי

למה לא ראיתם את זה : כי זה הגיע לשלב הגמר של פרסומות הסופרבול של דוריטוס אבל לא זכה להופיע במשחק עצמו

3. Geico - Dikembet Mutombo

למה זה טוב : ב-6 מילים? דיקמבה מוטומבו מפולונדו מוקאמבה ז'אן-ז'אק וואמוטומבו.

למה לא ראיתם את זה : אם אתם מכירים אותו, זו הפרסומת הכי טובה בסופרבול. אם לא, אז אין סיבה שתראו את זה

2. Wheat Thins - Must Have

למה זה טוב : הדאבל פאנץ' בסוף לגמרי עשה לי את זה

למה לא ראיתם את זה : מותג לא מוכר יחסית עם הפקה שנוגדת את עקרונות ה-epic-יות של פרסומות הסופרבול

1. Oreo - Cookie or Cream

למה זה טוב : זה גרם לי לצחוק בקול רם. או בעצם בקול שקט.

למה לא ראיתם את זה : אחרי שהוציאו מהמערכת את כל הפרסומות המעפנות, הפרסומת הזו התחילה לצוץ. אם בכל זאת עדיין לא ראיתם - הרווחתם

ובונוס קטן - מסתבר שאפשר להשקיע מיליוני דולרים בהפקה ובמדיה, אבל בסופו של דבר תזמון זה הכל. אוראו לקחו את הדאבל בסופרבול הזה כאשר העלו לטוויטר פרינט פשוט ודי ממוצע שזכה ל-15,000 שיתופים תוך שעה. איך זה קרה? משרד הפרסום 360i ניצל את הפסקת החשמל בת 35 הדקות כדי לחשוב על מודעה שקשורה להפסקת החשמל, לעצב אותה, לאשר עם הלקוח ולהעלות לטוויטר שהיה מלא במאות אלפי צופים להוטי-סופרבול שלא היה להם מסך אחר להסתכל עליו. סחתיין.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שוויגר, יא תותח, מה עם הגבי? (ל"ת)
    ידעוני 06/02/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אוראו יותר ענק (ל"ת)
    05/02/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מוטומבו ענק (ל"ת)
    05/02/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחלה טור (ל"ת)
    05/02/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נו ,יש מה להעתיק (ל"ת)
    קול המפרסם 05/02/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עומר 05/02/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    כן ירבו אנשים שרואים מעבר למיינסטריים וכותבים על זה!
  • 1.
    דני 05/02/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    סקירה מעולה ואתה גאון
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.