דעה

7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם

טל שוויגר ממקאן דיגיטל בוחר את 7 פרסומות הסופרבול הכי טובות שלא ראיתם. למה? כי הפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר הציפה את הרשת
טל שוויגר | (7)

בסופרבול הזה כיכבו לא פחות מ-52 פרסומות. הבעיה היא שלקהל הרחב פימפמו רק את הקלישאתיות ויוצרות הבאזז מביניהן: וואו, בר רפאלי מתנשקת עם חנון! תראו, תינוק בחליפת חלל! היי, הנה סת' רוגן והחבר של פיבי מפרסמים...רגע, מה באמת הם מפרסמים? דווקא הפרסומות הטובות יותר לא קיבלו במה הולמת, אז הנה הן לפניכם בבמה הכי הולמת שאפשר לקבל - אתר אייס.

.

7. Hyundai - It's Just Better To Be In Front

למה זה טוב : להביא תובנה חכמה בעולם הרכב זה פאקין' קשה. להביא תובנה שגם מאפשרת לראות את הרכב לאורך כל הפרסומת זה קרוב לבלתי אפשרי

למה לא ראיתם את זה : תובנות? את מי זה מעניין?

6. Go Daddy - Your Big Idea

למה זה טוב : טכניקה חביבה וקלילה ונרב נכון שרלוונטי גם לתחום שלנו

למה לא ראיתם את זה : בגלל שהפרסומת המזעזעת-עד-כדי-עצבים עם בר רפאלי הציפה את הרשת

5. Axe - Lifeguard

למה זה טוב : שוב תובנה מעולה שבאה לידי ביטוי גם בסרט עם הכבאי. ביצוע קצת גרוטסקי מדי.

למה לא ראיתם את זה : כאמור, עושה רושם שתובנות קצת חלפו מהעולם

4. Doritos - Bear

למה זה טוב : כי לא צריך לחשוב יותר מדי

למה לא ראיתם את זה : כי זה הגיע לשלב הגמר של פרסומות הסופרבול של דוריטוס אבל לא זכה להופיע במשחק עצמו

3. Geico - Dikembet Mutombo

למה זה טוב : ב-6 מילים? דיקמבה מוטומבו מפולונדו מוקאמבה ז'אן-ז'אק וואמוטומבו.

למה לא ראיתם את זה : אם אתם מכירים אותו, זו הפרסומת הכי טובה בסופרבול. אם לא, אז אין סיבה שתראו את זה

2. Wheat Thins - Must Have

למה זה טוב : הדאבל פאנץ' בסוף לגמרי עשה לי את זה

למה לא ראיתם את זה : מותג לא מוכר יחסית עם הפקה שנוגדת את עקרונות ה-epic-יות של פרסומות הסופרבול

1. Oreo - Cookie or Cream

למה זה טוב : זה גרם לי לצחוק בקול רם. או בעצם בקול שקט.

למה לא ראיתם את זה : אחרי שהוציאו מהמערכת את כל הפרסומות המעפנות, הפרסומת הזו התחילה לצוץ. אם בכל זאת עדיין לא ראיתם - הרווחתם

ובונוס קטן - מסתבר שאפשר להשקיע מיליוני דולרים בהפקה ובמדיה, אבל בסופו של דבר תזמון זה הכל. אוראו לקחו את הדאבל בסופרבול הזה כאשר העלו לטוויטר פרינט פשוט ודי ממוצע שזכה ל-15,000 שיתופים תוך שעה. איך זה קרה? משרד הפרסום 360i ניצל את הפסקת החשמל בת 35 הדקות כדי לחשוב על מודעה שקשורה להפסקת החשמל, לעצב אותה, לאשר עם הלקוח ולהעלות לטוויטר שהיה מלא במאות אלפי צופים להוטי-סופרבול שלא היה להם מסך אחר להסתכל עליו. סחתיין.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שוויגר, יא תותח, מה עם הגבי? (ל"ת)
    ידעוני 06/02/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אוראו יותר ענק (ל"ת)
    05/02/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מוטומבו ענק (ל"ת)
    05/02/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחלה טור (ל"ת)
    05/02/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נו ,יש מה להעתיק (ל"ת)
    קול המפרסם 05/02/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עומר 05/02/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    כן ירבו אנשים שרואים מעבר למיינסטריים וכותבים על זה!
  • 1.
    דני 05/02/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    סקירה מעולה ואתה גאון
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.