שלום קיטל
צילום: יח"צ
בחירות 2013

חוזר לעבודה: שלום קיטל ישמש כיועץ האסטרטגי של המפלגה בקמפיין הבחירות

4 שנים לאחר שהיה יועצו של ברק בבחירות 2009, ילווה איש התקשורת הוותיק את 'העבודה' שוב, הפעם מול שר הביטחון. הערב - ישיבת קמפיין ראשונה
אלכסנדר כץ | (8)

פחות מיממה לאחר הודעתו של ראש הממשלה נתניהו על הליכה לבחירות, יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' בחרה באיש התקשורת שלום קיטל כיועץ האסטרטגי של המפלגה לקראת הבחירות.

בין קיטל ליחימוביץ' קשרים אישיים חמים, עוד מהתקופה בה שימש כמנהל בקול ישראל ולאחר מכן כמנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, ויחימוביץ' עבדה באותם גופים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כבר הערב יקיים צוות התקשורת והאסטרטגיה של המפלגה, ישיבת קמפיין ראשונה לקראת הבחירות, שעל פי הסקרים, מנבאים התאוששות למפלגה, שבתקופת אהוד ברק "זכתה" בסקרים למספר מנדטים חד ספרתי. יש לציין כי קיטל שימש כיועצו האסטרטגי של ברק בבחירות 2009, אז התרסקה המפלגה ל-13 מנדטים, ולאחר הבחירות היה קיטל יועץ מיוחד של ברק במשרד הביטחון למשך כמה חודשים.

לפני שנה עזב ברק את המפלגה והקים את סיעת 'עצמאות', במהלך שזכה לביקורות קשות במערכת הפוליטית, ולאנחת רווחה במפלגת העבודה. כעת יאבק קיטל ראש בראש בשר ברק.

במקביל לקיטל, טל אלכסנדרוביץ' תמשיך להיות היועצת האסטרטגית של יחימוביץ', אותה היא מלווה עוד מימי הפריימריס לראשות המפלגה שהתקיימו ב-2011. את מטה ההסברה בבחירות ינהל איתי בן חורין. בימים הקרובים תושלם בניית הצוות המקצועי לקמפיין.

שלום קיטל מסר הערב כי "אני מכיר את שלי יחימוביץ' שנים ארוכות וניתן לומר שאין מישהו שמכיר אותה טוב ממני. שלי מביאה עימה תקווה גדולה לישראל היא צברה אמון רב בציבור והפיחה חיים ורעננות במפלגת העבודה. בבחירות הקרובות אפשר לחולל שינוי של ממש בסדר היום ובמציאות חיינו. אני חש נלהב לסייע, ככל יכולתי, לשלי".

יחימוביץ' הוסיפה כי "שלום הוא הבחירה הטובה ביותר שמפלגת העבודה יכולה לאחל לעצמה. הוא היה המנהל שלי בכמה מקטעים של חיי המקצועיים, והייתה לו השפעה עצומה על קבלת ההחלטות בחיי ועל גיבוש הדרך שלי. יש בו את השילוב של הבנה עמוקה בהסברה ובהגעה לציבור הרחב, שבאה לידי ביטוי כשהיה מנכ"ל חברת החדשות והביא אותה לשיאים חסרי תקדים, לבין תבונה רבה, הבנה עמוקה באקטואליה ואתיקה אישית גבוהה. יש בינינו יחסי אמון עמוקים ואני בטוחה שנוביל יחד קמפיין משובח".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רוני נצר 28/10/2012 21:23
    הגב לתגובה זו
    ברשות חברת Safety Access מחסומי לחץ תקניים לראשונה בישראל. אנו הציגים בלעדיים של חברה הולנדית למחסומים הפועלת בכל העולם ולראשונה בישראל אנו מספקים בלעדית מחסומי לחץ עם תקן. ביכולתנו לספק לכם ציוד בטיחות לעצרות עם שאתם מתכוונים לערוך . אשמח לשוחח עימכם בכבוד רב רוני נצר 0505606782
  • 7.
    יצא המרצע מן השק (ל"ת)
    הפוליטרוק 15/10/2012 20:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דוכיפת 11/10/2012 21:32
    הגב לתגובה זו
    זכרי - הנושא החברתי בוער - חרטי על מצע מפלגת העבודה חזרה למדיניות ממשלתית של עזרה לזוגות צעירים בדיור - דהיינו בניית דירות לזוגות צעירים כמו שעשו פעם במחירים שפויים - הפסקת קצבאות הילדים החל מהילד השלישי וזאת על מנת לא לעודד ילודה בסקטורים טפילים ,ערבים ובדואים, על חשבון המדינה , עזרה לאנשים עובדים בעלי משכורות נמוכות בהטבות שונות כגון מענק מזון או מענק דירה וכו'. מצע עם הפנים לעם יוסיף קולות. כמו כן אני מציעה להנהיג פנסיה ממלכתית חובה החל מהשקל הראשון של כל משכורת שהיא. הכסף ישולם למדינה - כמו בטוח לאומי והמדינה תנהל את הכספים ובבוא העת תשלם לגמלאי את כספו. רק כך יובטח עתיד החוסכים ונמנע את משבר הפנסיה העתידי לתשומת לבך - שלי!!!!!!!
  • 5.
    אחד העם 10/10/2012 21:11
    הגב לתגובה זו
    ״קמפיין״ שלקח את כל השלילי ועשה ממנו פי מאה יותר שלילי. ״קמפיין״ שצריך ללמוד בבתי ספר איך לא עושים קמפיין! ״קמפיין״ שלקח מפלגה וריסק לה את הצורה. אולי שלום איש מוכשר אבל קמפיין זה ממש לא היה ב2009.
  • 4.
    מלש 10/10/2012 21:01
    הגב לתגובה זו
    כל אנשי התקשורת, עיתונות, רדיו וטלויזיה שפרשו ךפולוטיקה הגיעו לפלגות מרכז ובעיקר שמאל, אז למה הם כועסים בתקשורת כשמכונים ברנג'ה שמאלנית.
  • 3.
    אח"כ תגידו שהתקשורת מאוזנת (ל"ת)
    משה 10/10/2012 20:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    "אנחת רווחה" ולא "הנחת רווחה" (ל"ת)
    העורך הלשוני 10/10/2012 20:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אייל 10/10/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    אדם טוב ואיש מקצוע מעולה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.