סקופוס מציגה תוצאות טובות ברבעון השלישי: רווח של 900 אלף דולר

החברה רשמה צמיחה בהכנסות ל-19.9 מיליון דולר, עלייה של 31% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
קובי ישעיהו |

חברת סקופוס (סימול: SCOP), המתמחה במערכות וידאו דיגיטליות, דיווחה היום על תוצאות טובות לרבעון השלישי של 2008. החברה רשמה צמיחה בהכנסות לשיא של 19.9 מיליון דולר, עלייה של 31% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ושל 4% בהשוואה לרבעון השני של 2008.

הרווח הנקי (GAAP) הסתכם ב-0.5 מיליון דולר, 4 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 0.1 מיליון דולר, 1 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

. הרווח הנקי (non-GAAP) הסתכם בשיא של 0.9 מיליון דולר (להוציא הוצאות הקשורות בתגמול מבוסס מניות).

ד"ר ירון זימלר, מנכ"ל סקופוס, אמר כי "הרבעון השלישי ממשיך את מגמת הצמיחה החזקה שלנו בהכנסות ושיפור ברווחיות, השנה ובשנה שעברה. הדבר החשוב ביותר הוא שהרבעון השלישי מצביע על יכולת המינוף התפעולי הטבועה במודל העסקי שלנו, וההישגים שלנו בולטים אף יותר לנוכח ההאטה הכלכלית הגלובאלית. המצב הכלכלי אמנם מוסיף אי-ודאות, אך אנו מאמינים שרמת המזומנים בקופה ובסיס הלקוחות המגוון שלנו מחזקים את העמדה התחרותית שלנו".

קופת המזומנים של החברה, הכוללת מזומן, שווי מזומן וניירות ערך לטווח קצר, הסתכמה ב-34.6 מיליון דולר נכון לסיום הרבעון, בהשוואה ל-36 מיליון דולר בסוף הרבעון השני. החברה עשתה שימוש ב-1.4 מיליון דולר, בעיקר בשל החלטת החברה להגדיל את רמות המלאי שלה, בשל צמיחה בהיקף הפעילות.

החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-52 מיליון דולר, לאחר שהמניה נפלה 31% בשנה האחרונה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטבליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטב
ראיון

"המניות בתל אביב לא זולות, אבל זו לא בועה; השוק נתמך באופטימיות גבוהה"

ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, אומר כי "כשהרגש מוביל את השוק, האלוקציה קובעת את התוצאה"; לדבריו, בטווח הקצר המסחר מונע מפחד לפספס את הראלי, בטווח הארוך השיקולים נטולי-רגש; מי פועל בשוק עכשיו, מי קונה ומי מוכר ואיזה סקטורים יכולים הכי ליהנות מהסביבה החדשה?

מנדי הניג |
נושאים בכתבה מיטב

השוק רותח, המדדים שוברים שיאים, והמשקיעים מתקשים להישאר על הגדר. מדד ת"א־35 פרץ בשבועות האחרונים שוב את השיא ההיסטורי שלו, בפעם ה־40 מתחילת השנה, על רקע שילוב של אופטימיות סביב תכנית טראמפ ותחושה כללית ש"מי שלא בפנים - מפספס".

אבל מאחורי הכותרות והראלי עומדים דפוסים מורכבים יותר. בשיחה עם ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, עולה תמונה שמבחינה היטב בין מסחר קצר־טווח, פסיכולוגי, לבין ניהול השקעות שמבוסס על החלטות לטווח ארוך. לדבריו, הסנטימנט הציבורי מתחלף במהירות, אבל אצל השחקנים הגדולים - המוסדיים והזרים - הדברים נמדדים אחרת לגמרי.

מחקר מעניין: למה משקיעים מתנהגים כמו עדר - והמחיר שאנו משלמים על כך 

כתבה מעוררת מחשבה: רמז עבה לסיום העליות בבורסה

"בטווח הקצר זה פחד לפספס, בטווח הארוך זה שיקול דעת"

“צריך להבחין בין מה שקורה ביומיום לבין מה שקורה באמת בטווח הארוך,” אומר כגן. “המסחר הקצר־טווח, כמו שאנחנו רואים בימים האחרונים, מונע מ־FOMO - פחד לפספס את הראלי. כל מי שמנהל כסף נמדד מול התעשייה ומול התחרות שלו, וכולם מפחדים להישאר בחוץ. זה מסחר רגשי, של חדשות, של מומנטום.”

ליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטבליאור כגן, מנכ״ל הקרנות של מיטב
ראיון

"המניות בתל אביב לא זולות, אבל זו לא בועה; השוק נתמך באופטימיות גבוהה"

ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, אומר כי "כשהרגש מוביל את השוק, האלוקציה קובעת את התוצאה"; לדבריו, בטווח הקצר המסחר מונע מפחד לפספס את הראלי, בטווח הארוך השיקולים נטולי-רגש; מי פועל בשוק עכשיו, מי קונה ומי מוכר ואיזה סקטורים יכולים הכי ליהנות מהסביבה החדשה?

מנדי הניג |
נושאים בכתבה מיטב

השוק רותח, המדדים שוברים שיאים, והמשקיעים מתקשים להישאר על הגדר. מדד ת"א־35 פרץ בשבועות האחרונים שוב את השיא ההיסטורי שלו, בפעם ה־40 מתחילת השנה, על רקע שילוב של אופטימיות סביב תכנית טראמפ ותחושה כללית ש"מי שלא בפנים - מפספס".

אבל מאחורי הכותרות והראלי עומדים דפוסים מורכבים יותר. בשיחה עם ליאור כגן, מנכ"ל מיטב קרנות נאמנות, עולה תמונה שמבחינה היטב בין מסחר קצר־טווח, פסיכולוגי, לבין ניהול השקעות שמבוסס על החלטות לטווח ארוך. לדבריו, הסנטימנט הציבורי מתחלף במהירות, אבל אצל השחקנים הגדולים - המוסדיים והזרים - הדברים נמדדים אחרת לגמרי.

מחקר מעניין: למה משקיעים מתנהגים כמו עדר - והמחיר שאנו משלמים על כך 

כתבה מעוררת מחשבה: רמז עבה לסיום העליות בבורסה

"בטווח הקצר זה פחד לפספס, בטווח הארוך זה שיקול דעת"

“צריך להבחין בין מה שקורה ביומיום לבין מה שקורה באמת בטווח הארוך,” אומר כגן. “המסחר הקצר־טווח, כמו שאנחנו רואים בימים האחרונים, מונע מ־FOMO - פחד לפספס את הראלי. כל מי שמנהל כסף נמדד מול התעשייה ומול התחרות שלו, וכולם מפחדים להישאר בחוץ. זה מסחר רגשי, של חדשות, של מומנטום.”