2 מיליון שקל לקמפיין סייל חורף של איקאה

עולה באמצעות פרסום אזימוט תחת הסיסמא: "הכינו גגונים, הרבה גגונים!"; מציעה הנחות של עד 60%
שרות Bizportal |

איקאה ישראל עולה בקמפיין לקראת סייל חורף 2006 בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יימשך שבועיים ויכלול סרטון טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 9 בשפה הרוסית, קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות, רדיו, עיתונות ארצית, עיתונות חרדית ועיתונות רוסית. במסגרת הסייל, מציעה איקאה מאות מהפריטים מכל מחלקות החנות בהנחה משמעותית של עד 60%. מדי שנה מכריזה איקאה על שני סיילים - בחורף ובקיץ. סייל החורף השנתי מתקיים כחלק ממסורת איקאה העולמית המקיימת בתקופה זו של השנה פעילות שיווקית דומה ברבות מחנויות איקאה בעולם. שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, צופה עלייה של 20% במכירות סייל חורף 2007 ביחס למכירות סייל בשנה אשתקד. לדבריו, "קהל הלקוחות של איקאה ישראל מצפה לסיילים שמתקיימים פעמיים בשנה, והדבר בא לידי ביטוי בהיקפי המכירות". עוד מוסיף גבאי, כי המוצרים הפופולריים ביותר בקרב הצרכנים הישראליים הם מערכות ישיבה וחדרי שינה, אשר בתקופת הסייל מאפשרת איקאה את רכישתם במחירים נמוכים ואטרקטיביים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה