מר חי שיאופנג, מייסד ומנכ"ל אקספנג. צילום יואב פולסאקספנג מחזקת אחיזה - מייסד החברה ורשת עמדות טעינה
אקספנג מחזקת את האחיזה בשוק הישראלי עם ביקור של מייסד החברה (המנכ"ל והיו"ר בפועל) מר חי שיאופנג לצד שגריר סין בישראל, לרגל חשיפת עמדות טעינה אולטרה מהירות, הצגת הרכב המעופף (שעדיין ללא אישורי רת"א) ומסירת האקספנג ה - 10,000 ללקוח החברה
בוקר עמוס וחגיגי במטה פריסבי בשורק, במעמד שגריר סין בישראל שיאו ג'ונג ג'נג, ומייסד חברת אקספנג מר חי שיאופנג וצמרת חברת פריסבי. החברה השיקה הבוקר את עמדות הטעינה האולטרה מהירות של אקספנג, הציגה את הרכב המעופף של אקספנג ומסרה בחגיגיות את האקספנג ה- 10,000 בישראל ללקוח המאושר שקיבל את מפתחות הרכב ישירות ממייסד החברה.
פריסבי תחת מיתוג אקספנג השיקה היום עמדות טעינה אולטרה מהירות בהספק של עד 720Kw. העמדות מתוצרת StarCharge (שותפה עסקית של Siemens וחברת Shell) מספקות עד 600Kw לרכב בודד, ובמקרה של ארבעה רכבים בו זמנית, כל אחד מהם ייטען בהספק של 180Kw ( 720/4).
על כבישי ישראל נוסעות היום לא מעט מכוניות חשמליות בעלות יכולות לטעינה סופר מהירה, דגמי האקספנג G6 עם יכולות טעינת DC מהירה שבין 215Kw ל 280Kw, האקספנג G9 עם יכולות טעינה של עד 300Kw, והאקספנג P7 עם יכולות טעינה מהירה של עד 175Kw. בנוסף לדגמים אלו, גם דגמי יונדאי, קיה וג'נסיס על פלטפורמת E-GMP יכולים להטעין בטעינה מהירה בהספקים של עד 350Kw.
את הקמת רשת הטעינה של אקספנג תבצע חברת ג'ינרג'י, מהחברות הותיקות במשק בתחום עמדות הטעינה עם אלפי עמדות טעינה שהחברה התקינה הן ציבוריות והן פרטיות. ללקוחות אקספנג מובטחות הצעות ערך שיהפכו את העמדות המהירות לבחירה המועדפת. העמדות ייפתחו לכלל הציבור בישראל תחת התעריפים של חברת ג'ינרג'י.
לאחר מכן הציגה החברה את הרכב המעופף של אקספנג שהדור השישי שלו כבר מבצע ניסויי טיסה בסין. דמיינו רחפן גדול, ממש גדול, שהגוף שלו מאפשר לשני נוסעים לשבת בנוחות ולטוס לאן שרוצים ויכולים. החברה הציגה את הפתרון של רכב מסחרי גדול ועתידני, אשר מתא המטען שלו יוצא רחפן המאפשר הטסה של אנשים למרחקים גדולים, כפתרון עתידני של אקספנג לחלק מבעיות התחבורה בערים הגדולות.
המשך האירוע היה הצגת החברה והחזון שלה באמצעות המייסד מר חי שיאופנג, שחשף כי החברה תעבור להציג רווחיות כבר ברבעון הרביעי של 2025.
- כלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
 - פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
 - תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
 - שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
 
על פי מר שיאופנג “cars will be smarter and smarter and smarter” כאשר הן יתבססו יותר ויותר על מעבדים חזקים וטכנולוגיית AI מתקדמת.
בהמשך התפנה מר שיאופנג להשיב לשאלות עיתונאים. לשאלתי בנושא מתלים, שלדה והיגוי, בהם אקספנג מצטיינת בהשוואה ליצרנים סיניים אחרים, השיב שיאופנג כי אינו מעוניין להגיב על יצרנים אחרים. עם זאת, אקספנג מחליטה כבר משלב התכנון הראשוני על התכונות שהיא רוצה שיהיו ברכביה, והיא מייצרת בעצמה את כל הרכיבים, לרבות רכיבי שלדה ומתלים, בעוד שיצרנים אחרים פונים לפתרונות של ספקי משנה, וחלקם אפילו ספקי משנה של ספקי משנה. עוד הוסיף מר שיאופנג כי כחברה שמכוונת לשיווק באירופה היא מחוייבת לספק ללקוחות את החוויה שהם מצפים לה, ונושא שלדה, היגוי ומתלים ברמה גבוהה הם חלק מהציפיות של הלקוחות המערביים.
מר יואל פלרמן ממגזין 'אוטו' שאל על הסכנות שבתפעול מערכות הרכב דרך המסך הראשי, דבר שמחייב חלוקת קשב מהכביש אל עבר המסך, אירוע שגם בארגון ה EuroNcap שמו עליו עין. במענה השיב שיאופנג כי הפתרון שהחברה רואה הוא לא בהכרח כפתורים ומתגים אלא פקודות קוליות. "לכל מטבע יש שני צדדים" השיב שיאופנג, והפתרון הוא פקודות קוליות מגוונות יותר, מורכבות יותר, ועוד השנה או בתחילת השנה הבאה הפקודות הקוליות יהיו גם בשפה העברית לטובת הלקוחות המקומיים.
בהמשך הצטרף לשיחה ג'קסון וונג מנהל מכירות חו"ל באקספנג, ונדרש לעניין טכנולוגיית הסוללות. לדבריו יש מגוון פתרונות אפשריים, ולא בהכרח סוללות מצב מוצק. אקספנג תהיה חלוצה בתחום, אבל אינו יכול כרגע לפרט מעבר לכך.
בסיום האירוע פנו המכובדים למסור ללקוח פריסבי את האקספנג ה- 10,000 שנמכרה בישראל, והלקוח קיבל את ה G9 שלו ישירות ממר חי שיאופנג המייסד והיו"ר של החברה.
ג'ילי  STARRAY EM-i הפלאג אין הראשון תחת מותג ג'ילי בישראל. צילום יצרןפרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל תשיק בשבועות בישראל את הג'ילי STARRAY EM-i קרוסאובר עם הנעת פלאג אין, וקוראי ביזפורטל הם הראשונים להתעדכן. השקת הדגם בישראל צפויה עוד בשנת 2025.
עד עתה דגמי ג'ילי בישראל היו חשמליים מלאים, וה STARRAY EM-i יהיה הדגם הראשון תחת מותג ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד בשוק הישראלי.
כתלות במחיר, ל STARRAY פוטנציאל להיות להיט.
ג'ילי מענקיות הרכב הסיניות משווקת בישראל מספר מותגים - ג'ילי כמובן, ובנוסף מותגים בבעלות הקונצרן דוגמת וולוו, פולסטאר, זיקר, סמארט, ולינק & קו, המיוצגים על ידי יבואנים מקומיים שונים.
עד עתה תחת מותג ג'ילי שווקו שני דגמים חשמליים - הג'יאומטרי C מהחשמליות המודרניות הראשונות בישראל, אותה החליפה הג'ילי EX5.
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל נערכת להשקת הג'ילי STARRAY EM-i. ה STARRAY EM-i יהיה הרכב הראשון בישראל של ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד, ויעניק לג'ילי דריסת רגל בסגמנט הכי לוהט היום, קרוסאוברים C-SUV עם הנעת פלאג אין, בוא היא לא נמצאת היום. בסגמנט זה מככבים היום הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד שהוא הרכב הנמכר ביותר בישראל מתחילת 2025, הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד ולציגו הטיגו 8 פלאג אין עם שבעה מקומות. בימים הקרובים גם BYD מצטרפת לתחרות על לב הלקוח עם ה BYD Sealion 5 שגם הוא עם הנעת פלאג אין הייבריד.
ה STARRAY EM-i הוא כאמור קרוסאובר בסגמנט C-SUV המזכיר בעיצובו את הג'ילי EX5 החשמלי, אך עם עיצוב מעט יותר מתקדם.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
 - ג'ילי EX5 - קרוסאובר חשמלי ראוי במחיר אטרקטיבי
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
המימדים של ה STARRAY EM-i נמצאים בחלק העליון של הקטגוריה עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר.
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
 - ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
