דאצ'יה דאסטר 2025. קרדיט יצרן
דאצ'יה דאסטר 2025. קרדיט יצרן

הדאסטר החדש בישראל - גרסאות ידנית, 4X4 והיברידי

פריסבי משיקה את הדאסטר החדש עם גירסאות ידניות, 4X4 והיברידיות, בכמה רמות איבזור, והחל ממחיר של 140.0 אש"ח לידני 2X4 ועד 172.0 אש"ח להיברידי המאובזר. 

יואב פולס | (3)

פריסבי, יבואנית דגמי דאצ'יה לישראל השיקה היום את הדאצ'יה דאסטר החדש, במעמד שגריר רומניה בישראל מר ראדו יואניד.

השקת הדאסטר החדש עמדה בציון עשור לשיווק דגמי דאצ'יה בישראל, והדאסטר בתוכם, עם למעלה מ 14,000 דאסטרים ששווקו בישראל עד היום, חלק מ 2.4 מיליון דאסטרים ששווקו בעולם מ 2010. הדאסטר החדש לוקח את הדגם שלב נוסף קדימה בזכות גיוון הגירסאות, לרבות דגם היברידי חסכוני ודגם 4X4 מסקרן.

הדאסטר החדש קיבל עיצוב עדכני וכוחני משהו, תא נוסעים משודרג, מולטימדיה בגודל 10.1'' עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. לדאסטר החדש יש פתרונות איבזור ועיצוב חכמים ומגניבים כמו שמונה ווים מיוחדים הנקראים ב'דאסטרית' YouClip המותקנים ברחבי הרכב ועליהם ניתן להלביש אביזרים כמו מתקן לסלולרי, מתקן לטאבלט, ווים לתיקים, מתקן כוסות ועוד.

הדאסטר החדש הוא אחת המכוניות היחידות המשווקות היום בישראל עם תיבת הילוכים ידנית, ואני מודה שהמראה של רכב עם שלוש דוושות משמח מאוד ומרענן את ההיצע באלטרנטיבות נהדרות.


             דאסטר - שלוש דוושות. צילום יואב פולס. 


האורך הכולל של הדאסטר עומד על 4.34 מטר, ובסיס הגלגלים 2.657 מטר, נושק לקטגוריית ה C-SUV. ישיבה במושב האחורי של הדאסטר מפתיעה לטובה במרווח הפנימי.  

הדאסטר מהווה אלטרנטיבה מעניינת בשלושה סגמנטים של תחרות,

הראשון הוא הדאסטר הבסיסי עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס ומומנט של 23.5 קג"מ. דגם זה מצויד במערכת היברידית קלה, תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים והנעה קדמית בלבד.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

השני הוא הדאסטר עם אותו מנוע ותיבת הילוכים, עם הנעה כפולה 4X4. זה בדיוק המקום לציין כי הדאסטר הצטיין בגירסאות ה 4X4 הקודמות שלו, והוא מהווה אלטרנטיבה זולה, קשוחה, ובעלת יכולות שטח אמיתיות. דגם זה מצוייד גם בבורר מצבי שטח כמו שלג, בוץ וחול, נעילת דיפרנציאל מרכזי ומצב לנהיגה חסכונית.

השלישי הוא הדאסטר ההיברידי המצוייד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר יחד עם מנוע חשמלי, והספק משולב של 140 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת של הקונצרן.

צריכת הדלק של הדגמים הנושים היא בין 20 ק"מ לליטר לדגם ההיברידי, ועד כ 16.5  ק"מ לליטר  לדגם ה 4X4 הידני.


            דאסטר 2025. צילום יצרן. 


על מנת לעשות סדר בדגמים:

רוצים זול וחסכוני – קרו את ה 1.2 ליטר הידני. רוצים רכב 4X4 עם יכולות שטח אמיתיות – קחו את ה 1.2 הידני 4X4. רוצים קרוסאובר C-SUV חסכוני – הדאסטר ההיברידי עומד לרשותכם.  

המחירים מתחילים ב 140.0 אש"ח לדאסטר ה 1.2 ליטר הידני 4X2 ברמת גימור Expression. ה 4X4 משווק במחיר של 156.0 אש"ח לרמת גימור Expression ו 170.0 אש"ח ל 4X4 ברמת גימור Extreme.

הדגם ההיברידי משווק בשלוש רמות גימור, ה Expression במחיר של 156.0 אש"ח, Journey במחיר של 170.0 אש"ח, ו Extreme במחיר של 172.0 אש"ח.

נמתין בסבלנות למבחן לשני דגמים, גם ה 4X4 הידני המסקרן מאוד מאוד, וגם ההיברידי החסכוני.


תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא דיזל לא קונה (ל"ת)
    אנונימי 24/02/2025 22:29
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לורי 24/02/2025 21:22
    הגב לתגובה זו
    המחיר מתקבל באדישות מוזרה משהו עי הכתב.מעניין.
  • 1.
    אנונימי 24/02/2025 21:21
    הגב לתגובה זו
    לא שווה את הכסף
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

קיה ספורטאז' לונג היברידי מעודכן. צילום יצרןקיה ספורטאז' לונג היברידי מעודכן. צילום יצרן

ספורטאז' LONG היברידי- יותר גדול, חסכוני, חזק ומעוצב

טלקאר יבואנית דגמי קיה לישראל החלה בשיווק הספורטאז' LONG ההיברידי - עם עיצוב עדכני, מערכת היברידית חזקה וחסכונית, מאובזר, ובעיקר יותר גדול במימדים.

המחיר 210.0 אש"ח

יואב פולס |

טלקאר יבואנית דגמי קיה לישראל החלה בשיווק מתיחת הפנים של דגם הספורטאז' LONG. הספורטאז' LONG כשמו כן הוא, ספורטאז' מוארך על בסיס גלגלים גדול משמעותית מזה של הספורטאז' הרגיל. בנוסף הדגם משווק עם הנעה היברידית מתקדמת המעניקה לרכב צריכת דלק נמוכה יחד עם הספק גבוה.

השינוי המהותי הוא כאמור בעיצוב החזית ותא הנוסעים. חזית הרכב מקבלת את השפה העיצובית העדכנית של דגמי קיה המשלבת גריל גדול ויחידות תאורה ראשיות התחומות בצדדים החיצוניים ובחלק העליון עם פס לד כתום. גם החלק האחורי עודכן והוא נראה טוב מתמיד.

העיצוב הפנימי עודכן גם הוא, עם זאת נשארו שני מסכי ה ''12.3 – אחד כלוח מחוונים והשני מולטימדיה עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. הספורטאז' LON ההיברידי משווק ברמת גימור יחידה 'פרימיום' הכוללת בקרת אקלים דיגיטלית, מושבים קדמיים חשמליים הכוללים חימום ואוורור, ריפודי עור, משטח טעינה אלחוטי, שליטה על רמות רגנרציה, גג פנורמי נפתח, חישוק ''17 , דלת תא מטען חשמלית ועוד.

ספורטאז' LONG היברידי. צילום יצרן

לספורטאז' LONG בסיס גלגלים של 2.756 ( גידול של 7.6 ס"מ לעומת הספורטאז' הרגיל) והוא מיישר קו עם המתחרות הגדולות בסגמנט. האורך הכולל 4.66 מטר (גידול של 14.5 ס"מ), הגובה 1.666 מטר, והרוחב 1.865 מטר.