הדאסטר החדש בישראל - גרסאות ידנית, 4X4 והיברידי
פריסבי משיקה את הדאסטר החדש עם גירסאות ידניות, 4X4 והיברידיות, בכמה רמות איבזור, והחל ממחיר של 140.0 אש"ח לידני 2X4 ועד 172.0 אש"ח להיברידי המאובזר.
פריסבי, יבואנית דגמי דאצ'יה לישראל השיקה היום את הדאצ'יה דאסטר החדש, במעמד שגריר רומניה בישראל מר ראדו יואניד.
השקת הדאסטר החדש עמדה בציון עשור לשיווק דגמי דאצ'יה בישראל, והדאסטר בתוכם, עם למעלה מ 14,000 דאסטרים ששווקו בישראל עד היום, חלק מ 2.4 מיליון דאסטרים ששווקו בעולם מ 2010. הדאסטר החדש לוקח את הדגם שלב נוסף קדימה בזכות גיוון הגירסאות, לרבות דגם היברידי חסכוני ודגם 4X4 מסקרן.
הדאסטר החדש קיבל עיצוב עדכני וכוחני משהו, תא נוסעים משודרג, מולטימדיה בגודל 10.1'' עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. לדאסטר החדש יש פתרונות איבזור ועיצוב חכמים ומגניבים כמו שמונה ווים מיוחדים הנקראים ב'דאסטרית' YouClip המותקנים ברחבי הרכב ועליהם ניתן להלביש אביזרים כמו מתקן לסלולרי, מתקן לטאבלט, ווים לתיקים, מתקן כוסות ועוד.
הדאסטר החדש הוא אחת המכוניות היחידות המשווקות היום בישראל עם תיבת הילוכים ידנית, ואני מודה שהמראה של רכב עם שלוש דוושות משמח מאוד ומרענן את ההיצע באלטרנטיבות נהדרות.
- מנהל הרכב הממשלתי - תוצאות מכרז רכבים היברידיים
- דאצ'יה דאסטר 4X4 ידני - אפשר לברוח למדבר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האורך הכולל של הדאסטר עומד על 4.34 מטר, ובסיס הגלגלים 2.657 מטר, נושק לקטגוריית ה C-SUV. ישיבה במושב האחורי של הדאסטר מפתיעה לטובה במרווח הפנימי.
הדאסטר מהווה אלטרנטיבה מעניינת בשלושה סגמנטים של תחרות,
הראשון הוא הדאסטר הבסיסי עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס ומומנט של 23.5 קג"מ. דגם זה מצויד במערכת היברידית קלה, תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים והנעה קדמית בלבד.
- ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
- אומודה בישראל - עם שני דגמים אומודה 7 ואומודה 9
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
השני הוא הדאסטר עם אותו מנוע ותיבת הילוכים, עם הנעה כפולה 4X4. זה בדיוק המקום לציין כי הדאסטר הצטיין בגירסאות ה 4X4 הקודמות שלו, והוא מהווה אלטרנטיבה זולה, קשוחה, ובעלת יכולות שטח אמיתיות. דגם זה מצוייד גם בבורר מצבי שטח כמו שלג, בוץ וחול, נעילת דיפרנציאל מרכזי ומצב לנהיגה חסכונית.
השלישי הוא הדאסטר ההיברידי המצוייד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר יחד עם מנוע חשמלי, והספק משולב של 140 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת של הקונצרן.
צריכת הדלק של הדגמים הנושים היא בין 20 ק"מ לליטר לדגם ההיברידי, ועד כ 16.5 ק"מ לליטר לדגם ה 4X4 הידני.
על מנת לעשות סדר בדגמים:
רוצים זול וחסכוני – קרו את ה 1.2 ליטר הידני. רוצים רכב 4X4 עם יכולות שטח אמיתיות – קחו את ה 1.2 הידני 4X4. רוצים קרוסאובר C-SUV חסכוני – הדאסטר ההיברידי עומד לרשותכם.
המחירים מתחילים ב 140.0 אש"ח לדאסטר ה 1.2 ליטר הידני 4X2 ברמת גימור Expression. ה 4X4 משווק במחיר של 156.0 אש"ח לרמת גימור Expression ו 170.0 אש"ח ל 4X4 ברמת גימור Extreme.
הדגם ההיברידי משווק בשלוש רמות גימור, ה Expression במחיר של 156.0 אש"ח, Journey במחיר של 170.0 אש"ח, ו Extreme במחיר של 172.0 אש"ח.
נמתין בסבלנות למבחן לשני דגמים, גם ה 4X4 הידני המסקרן מאוד מאוד, וגם ההיברידי החסכוני.
- 3.לא דיזל לא קונה (ל"ת)אנונימי 24/02/2025 22:29הגב לתגובה זו
- 2.לורי 24/02/2025 21:22הגב לתגובה זוהמחיר מתקבל באדישות מוזרה משהו עי הכתב.מעניין.
- 1.אנונימי 24/02/2025 21:21הגב לתגובה זולא שווה את הכסף
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH
בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.
הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.
ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.
המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.
- פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
