הדאסטר החדש בישראל - גרסאות ידנית, 4X4 והיברידי
פריסבי משיקה את הדאסטר החדש עם גירסאות ידניות, 4X4 והיברידיות, בכמה רמות איבזור, והחל ממחיר של 140.0 אש"ח לידני 2X4 ועד 172.0 אש"ח להיברידי המאובזר.
פריסבי, יבואנית דגמי דאצ'יה לישראל השיקה היום את הדאצ'יה דאסטר החדש, במעמד שגריר רומניה בישראל מר ראדו יואניד.
השקת הדאסטר החדש עמדה בציון עשור לשיווק דגמי דאצ'יה בישראל, והדאסטר בתוכם, עם למעלה מ 14,000 דאסטרים ששווקו בישראל עד היום, חלק מ 2.4 מיליון דאסטרים ששווקו בעולם מ 2010. הדאסטר החדש לוקח את הדגם שלב נוסף קדימה בזכות גיוון הגירסאות, לרבות דגם היברידי חסכוני ודגם 4X4 מסקרן.
הדאסטר החדש קיבל עיצוב עדכני וכוחני משהו, תא נוסעים משודרג, מולטימדיה בגודל 10.1'' עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד. לדאסטר החדש יש פתרונות איבזור ועיצוב חכמים ומגניבים כמו שמונה ווים מיוחדים הנקראים ב'דאסטרית' YouClip המותקנים ברחבי הרכב ועליהם ניתן להלביש אביזרים כמו מתקן לסלולרי, מתקן לטאבלט, ווים לתיקים, מתקן כוסות ועוד.
הדאסטר החדש הוא אחת המכוניות היחידות המשווקות היום בישראל עם תיבת הילוכים ידנית, ואני מודה שהמראה של רכב עם שלוש דוושות משמח מאוד ומרענן את ההיצע באלטרנטיבות נהדרות.
- מנהל הרכב הממשלתי - תוצאות מכרז רכבים היברידיים
- דאצ'יה דאסטר 4X4 ידני - אפשר לברוח למדבר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האורך הכולל של הדאסטר עומד על 4.34 מטר, ובסיס הגלגלים 2.657 מטר, נושק לקטגוריית ה C-SUV. ישיבה במושב האחורי של הדאסטר מפתיעה לטובה במרווח הפנימי.
הדאסטר מהווה אלטרנטיבה מעניינת בשלושה סגמנטים של תחרות,
הראשון הוא הדאסטר הבסיסי עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס ומומנט של 23.5 קג"מ. דגם זה מצויד במערכת היברידית קלה, תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים והנעה קדמית בלבד.
- נחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
- צ'רי טיגו 4 - קרוסאובר היברידי חסכוני במחיר הגיוני
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
השני הוא הדאסטר עם אותו מנוע ותיבת הילוכים, עם הנעה כפולה 4X4. זה בדיוק המקום לציין כי הדאסטר הצטיין בגירסאות ה 4X4 הקודמות שלו, והוא מהווה אלטרנטיבה זולה, קשוחה, ובעלת יכולות שטח אמיתיות. דגם זה מצוייד גם בבורר מצבי שטח כמו שלג, בוץ וחול, נעילת דיפרנציאל מרכזי ומצב לנהיגה חסכונית.
השלישי הוא הדאסטר ההיברידי המצוייד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר יחד עם מנוע חשמלי, והספק משולב של 140 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת של הקונצרן.
צריכת הדלק של הדגמים הנושים היא בין 20 ק"מ לליטר לדגם ההיברידי, ועד כ 16.5 ק"מ לליטר לדגם ה 4X4 הידני.
על מנת לעשות סדר בדגמים:
רוצים זול וחסכוני – קרו את ה 1.2 ליטר הידני. רוצים רכב 4X4 עם יכולות שטח אמיתיות – קחו את ה 1.2 הידני 4X4. רוצים קרוסאובר C-SUV חסכוני – הדאסטר ההיברידי עומד לרשותכם.
המחירים מתחילים ב 140.0 אש"ח לדאסטר ה 1.2 ליטר הידני 4X2 ברמת גימור Expression. ה 4X4 משווק במחיר של 156.0 אש"ח לרמת גימור Expression ו 170.0 אש"ח ל 4X4 ברמת גימור Extreme.
הדגם ההיברידי משווק בשלוש רמות גימור, ה Expression במחיר של 156.0 אש"ח, Journey במחיר של 170.0 אש"ח, ו Extreme במחיר של 172.0 אש"ח.
נמתין בסבלנות למבחן לשני דגמים, גם ה 4X4 הידני המסקרן מאוד מאוד, וגם ההיברידי החסכוני.
- 3.לא דיזל לא קונה (ל"ת)אנונימי 24/02/2025 22:29הגב לתגובה זו
- 2.לורי 24/02/2025 21:22הגב לתגובה זוהמחיר מתקבל באדישות מוזרה משהו עי הכתב.מעניין.
- 1.אנונימי 24/02/2025 21:21הגב לתגובה זולא שווה את הכסף
צ'רי טיגו 4 היברידי. צילום יואב פולסצ'רי טיגו 4 - קרוסאובר היברידי חסכוני במחיר הגיוני
הצ'רי טיגו 4 הוא האח הקטן במשפחת הקרוסאוברים של צ'רי. עתה הוא מקבל הנעה היברידית יעילה וחסכונית ושומר על היתרונות הבסיסיים של הדגם.
אהבנו: עיצוב, מרווח פנימי, חסכון בדלק
פחות אהבנו: מתלים קשיחים, רעש תחת עומס
ציון מסכם 4.2 בסולם פולס
הצ'רי טיגו 4 משווק בישראל מזה כמה חודשים בגירסת בנזין בסיסית. לאחרונה נוספה גירסה היברידית מסקרנת מאוד, שכן אפילו בגירסה הבסיסית מצאנו בו לא מעט יתרונות.
תעודת חובה קטגוריה קרוסאובר – B-SUV מימדים (מטר) אורך 4.32 /רוחב 1.831 /גובה 1.653
/בסיס גלגלים 2.61 מספר מושבים חמישה הנעה
ותיבת הילוכים היברידית, תיבת הילוכים DHT (רציפה) הספק ומומנט משולב (בנזין + חשמלי ) 163 כ"ס, 26.5 קג"מ נפח מיכל דלק 51 ליטר צריכת
דלק משולבת 18.9 ק"מ לליטר, תקן יצרן בטיחות ציון איבזור בטיחות 7, חמישה כוכבים במבחן ה NCAP האוסטרלי מחיר 136.0 אש"ח לקומפורט / 138.0 אש"ח ללקשרי
עיצוב חיצוני ופנימי
הטיגו 4 הוא קרוסאובר B-SUV יחסית גדול מהמתחרים, הן במימדים החיצוניים והן בפנימיים. העיצוב החיצוני זהה לכל הקרוסאוברים של צ'רי, מה שאומר שעם הטיגו 7 והטיגו 8, ועכשיו הטיגו 4 והטיגו 9 בצ'רי הצליחו לייצר זהות ועקביות עיצובית.
בחזית גריל גדול, עם פסים בצורת שתי וערב, סמל צרי גדול במרכז, תאורת DRL באמצעות פסי לד אנכיים, יחידות תאורה צרות משולבות לד, ומתקבלת חזית נאה, אגרסיבית מעט, ובכל מקרה כזו שלא נראית ששייכת לרכב קטן. למרות שהרכב עצמו יחסית גבוה עם מרווח גחון שנושק ל 20 ס"מ, לא התאפקו בצ'רי והתקינו גם חיפויי פלסטיק שחורים לבתי הגלגלים ולסף התחתון של הדלתות, לטובת מראה עוד יותר גבוה. חלונות אחוריים מושחרים (ברכב המבחן ברמת גימור לקשרי), וצביעה נאה בקורה האחורית של הרכב תורמים למראה הגבוה.
מאחור דלת אחורית זקופה עם יחידות תאורה לכל הרוחב ברוח העיצוב של הטיגו 8 והטיגו 7 בגירסאות הפלאג אין הייבריד.
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
