שירות דוג-ווקר ליזמים ולאנשי עסקים
ישראל ידועה ברוח היזמות והחדשנות המאפיינת את תושביה, היזמות נעשית חשובה יותר ויותר לקידום הכלכלה וליציבותה, ליצירת מקומות עבודה חדשים, וליצירת קשרים עסקיים גלובליים. עם זאת, נשאלת השאלה כיצד אפשר לשלב בין יזמות וקריירה לבין גידול חיות מחמד בבית, במיוחד כיום כאשר יזמים ואנשי עסקים שוהים שעות ארוכות מחוץ לביתם ואין מי שיוציא את הכלב במהלך היום לטיול ממושך.
פתרון מושלם לחובבי הכלבים השוהים שעות ארוכות מחוץ לבית
ובכן, הפתרון לבעיה זו, המטרידה את כל היזמים ואנשי העסקים שמגדלים כלב או מעוניינים לגדל חיית מחמד, הוא למעשה פשוט למדי. כיום ניתן להוריד אפליקציה חדישה ומתקדמת באמצעותה ניתן להזמין שירות דוג-ווקר ביישוב בו גרים, ניתן להזמין שירות קבוע על בסיס יומי, שבועי וחודשי, ויש אפשרות להזמין שירות חד פעמי או על בסיס מזדמן.
האפליקציה מיועדת בין השאר ליזמים ולאנשי עסקים הזקוקים לשירות הוצאת כלבים כאשר עליהם להגיש פרויקט או לסיים עבודה מורכבת בזמן, ובמקרים בהם עליהם לטוס לפגישת עסקים או להשתתף בתערוכה בחו"ל, לצאת למילואים או לחופשה וכדומה. בקליק אחד מהיר מוצאים דוג-ווקר מקצועי ואמין להוצאת הכלב, ובתמורה לכמה עשרות שקלים בלבד חיית המחמד האהובה יוצאת במהלך היום לטיול ארוך וממושך.
פלטפורמה ידידותית לבעלי הכלבים
יזמים ואנשי עסקים מתמודדים כל יום עם אתגרים חדשים ומורכבים, עליהם לנהל את זמנם בקפידה כדי לעמוד בנטל המשימות וכדי להצליח. עם זאת, כאשר הם מגדלים כלב לפתע הם מגלים כי חיית המחמד שלהם זקוקה מעבר למילוי קערות האוכל והמים גם לטיולים, לחיבוקים ולליטופים, וכמובן לטיפול רפואי ולחיסונים.
- השמאית שמזהירה: ״לא רואה איך מחירי הדירות ירדו״
- מנכלית הפניקס ליווי ובניה: "הסיכונים בשוק המגורים גדלו, לא בטוח שמחירי הדירות יעלו״
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קצב החיים המהיר והלחץ הרב בעבודה עשויים להקשות על היזמים ואנשי העסקים להעניק טיפול מסור ונכון לכלב האהוב, במיוחד קושי להוציא את הכלב לפחות שלוש פעמים ביום. באמצעות פלטפורמה חדשנית וידידותית למשתמש בא לציון גואל, וכעת גם אנשי עסקים ומנהלים בכירים יכולים לגדל כלב ולדאוג לכל צרכיו, גם בתקופות לחוצות בעבודה. מזמינים בקליק מהיר שירות הוצאת כלבים, ובעזרת האפליקציה המתקדמת ניתן לעקוב אחרי מסלול הטיול של הכלב ואפילו לקבל תמונות בזמן אמת.
בסוף הטיול מקבלים באמצעות האפליקציה סיכום מפורט כמה זמן שהה הכלב בחוץ, האם עשה את צרכיו, האם היו בעיות התנהגותיות במהלך הטיול ומידע נוסף. כדאי לדעת כי ניתן להזמין טיול הכרות ראשון בחינם, מפגש ההכרות נחוץ כדי לבדוק האם ישנה כימיה בין נותן השירות לכלב, ועל מנת להתרשם מהדוג-ווקר ומהמקצועיות שלו. אגב, אפשר להשאיר בידיו מפתח כדי שיוכל להגיע לבית הלקוח ולהוציא את הכלב בזמן, בלי לדאוג לתיאומים מסובכים או להשאיר את המפתח אצל הירקן, בתיבת דואר, בארון חשמל או מתחת לשטיח הכניסה.
שירות מקצועי ומחיר אטרקטיבי
שירות הוצאת כלבים נפוץ באמריקה, בייחוד בארצות הברית, אך גם בקנדה ובמדינות האיחוד האירופי. בארץ הנושא נמצא עדיין בחיתוליו אך השירות זוכה להצלחה כבירה ולביקוש רב. בין השאר, שירות דוג-ווקר מאפשר ליזמים לעבוד בשקט כל היום, להתמקד בנושאי הליבה של העסק וליהנות מפתרון מקצועי ויצירתי להוצאת הכלב כאשר לא נמצאים בבית או מתכננים לטוס לחו"ל.
בקליק מהיר מוצאים נותן שירות מקצועי הנבחר בקפידה ולאחר הליך סינון ארוך והכשרת שטח, ובתמורה לעלות משתלמת וממוצעת של 30-40 ₪, הכלב יכול לצאת לטיולים ארוכים של כחצי שעה או יותר, לבקר בגינת כלבים, לשחק עם כלבים נוספים, להריח, לעשות צרכים ואפילו לתרגל פקודות אם הכלב עובר אילוף. באפליקציה אפשר להזמין גם שירות פנסיון ביתי (דוג סיטר) בבית הלקוח או בביתו של נותן השירות, פתרון מקצועי ואיכותי למרבים לטוס לחו"ל לעבודה ולפגישות עסקיות.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
