מתכננים לסגור אולם אירועים בשרון? כך תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף!

תוכן בחסות | (1)

החורף הישראלי חם יחסית ונעים - למה שלא תנצלו את זה כדי לחסוך בעלויות החתונה?!

 

מאת: יערית טרבלסי, אתר מתחתנים

 

זה לא סוד שעלויות חתונה גבוהות מאוד. ענף האירועים מושפע מעונתיות ומ"היצע וביקוש", ובישראל -  עונת החתונות המבוקשת ביותר היא עונת הקיץ. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן דווקא בחורף. לחתונה בחורף יש יתרונות רבים, העיקרית בהן היא כלכלית.

 

יתרונות חתונות חורף

בישראל פועלים עסקי האירועים רק 9 חודשים בשנה, כתוצאה ממועדים דתיים רבים בהם לא ניתן לערוך אירועים כמו העומר, בין המצרים וכו'. למרות זאת, עסק שמכבד את עצמו מתחזק ומשקיע בו כל השנה, וכל שכן משלם חשבונות ומיסים. זו גם הסיבה שבגללה בחירת היעד לאירוע היא גם שיקול כלכלי משמעותי שכדאי לכם לקחת בחשבון.

 

העובדה שעונת החורף בכל הארץ, ובכלל זה גם באולמות האירועים בשרון, מבוקשת פחות, יכולה להעניק לכם יתרונות רבים מול בעל האולם והספקים השונים, במה זה מתבטא?

 

עלויות נמוכות משמעותית - ההפרשים בין העלויות של חתונה באולם אירועים בשרון בקיץ לחתונה באותו אולם בעונת החורף, יכולים להגיע ליותר מ-30 אלף שקל.

 

כאמור, בחורף הביקוש קטן יותר, יש הרבה ימים פנויים ובעלי האולמות מורידים מחירים, כדי לכסות את ההוצאות שלהם בימים הפנויים. בחלק מאולמות האירועים בשרון יציעו לכם "דילים" מסוגים שונים, כגון חתונה "הכל כלול", ספקים שונים כחלק מהעסקה ועוד. בנוסף למחיר המוזל תוכלו ליהנות מ"אקסטרות" ללא תוספת תשלום כגון תאורה משודרגת, שימוש במערכת ההגברה, תוספת עבור עיצוב השולחן, בר משודרג ועוד.

 

אל תחששו שהמחיר המוזל יבוא על חשבון האיכות - נהפוך הוא! אירועי הקיץ נסגרים בחורף והאירוע החורפי שלכם מהווה בעצם "כרטיס ביקור" לזוגות שבאים להתרשם. מסיבה זו, פעמים רבות משקיעים בעלי האולמות הרבה יותר באירועי חורף מאשר באירועי קיץ.

מציאת התאריך הנוח לכם ביותר - יש לכם תאריך מסוים בעל משמעות? מחפשים תאריך "מיוחד"? בחורף, הסבירות גדולה יותר שתמצאו תאריכים רבים יותר פנויים, כך שתוכלו לבחור מתוכם את התאריך והיום הרצוי והנוח לכם ביותר.

 

אורחים נינוחים ו"לארג'ים" יותר - גם האורחים הרבה יותר "לארג'ים" בחורף. בחודשי הקיץ האורחים מוזמנים למספר לא מבוטל של חתונות, והעומס הכלכלי הכרוך בכך מחייב רבים מהם לוותר על השתתפות בחלק מהחתונות, וגם לקמץ בגובה הצ'ק. ריבוי החתונות בטווח הקצר גורם לעיתים גם לתחושת מיאוס בקרב אותם אורחים וגורמת להשתתפות מנטאלית ופיזית מינימאלית בחלקי האירוע השונים.

 

בנוסף, קחו בחשבון את העובדה שבעונת הקיץ רבים מהאורחים נוסעים לחופשה בחו"ל ולכן קיים סיכון גדול שאורחים רבים ידירו את רגליהם מהאירוע החשוב שלכם! בחורף, לעומת זאת, האורחים שלכם נמצאים בארץ וישמחו מאוד להתאוורר קצת מחוץ לבית.

 

התארגנות רגועה ויחס אישי - הביקוש הגדול בקיץ נוגע גם ליתר הספקים שלכם. סלון הכלות יהיה עמוס בדרך כלל בכלות נרגשות, והתחושה שתחוו היא של "סרט נע". כמו כן, בגלל ריבוי האירועים בתקופה כל כך מצומצמת, למעצבת שמלות הכלה אין ממש זמן לתת לכלה את מלוא תשומת הלב ולעיתים התחושה היא של חוסר יחס אישי אמתי. בחורף, לעומת זאת, מעצבות שמלות הכלה פנויות יותר לתת לכלה יחס אישי חם ולבבי וגם מחירי השמלות נמוכים יותר.

 

ספקים חיצוניים - בחורף נותני השירותים פנויים יותר, ותוכלו לסגור עם זה שהכי רציתם. בנוסף כדאי לקחת בחשבון שבשל עומס האירועים בקיץ, לא תמיד נותני השירותים עצמם הם שמגיעים לאירוע ולא פעם תאלצו להסתפק באחד העובדים שממלא את מקומו. לעיתים מדובר בעובדים זמניים שרק באים למלא את החסר בעונה החמה. גם המחיר של הספקים השונים זול יותר בחורף.

 

ליל הכלולות ושבת החתן - בחורף גם בתי המלון זמינים, פנויים וזולים יותר. משפחות עם אורחים מחו"ל, עלויות שבתות כלה/חתן ואפילו ליל הכלולות יסתכמו בסכום נמוך משמעותית בחורף.

 

אסתטיקה - השמש והלחות בקיץ גורמים לא פעם לכך שהחתן מזיע בחליפה והאיפור של הכלה נמרח, מה שלא קורה בחורף. חוץ מזה ששמים מעוננים הם הרבה יותר דרמטיים, רומנטיים ומחמיאים לצילומי חוץ מאשר השמש היוקדת בקיץ.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אישי 08/09/2017 14:18
    הגב לתגובה זו
    אני אישי אוהב להיכנס מדי פעם לבלוג חתונות הזה www.bride2be.co.il סוג של התמכרות קלה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.