תחיית הסוקרים: כולם פגעו, אבל מי היה הכי מדויק?
אם הבחירות של 2015 הוכתרו על ידי כולם כיום הכיפורים של הסוקרים, את הבחירות של 2020 אפשר להגדיר כיום תחייתם של האנשים שעומדים מאחורי מדגמי הטלוויזיה השונים. אמנם התוצאות נכון לעכשיו לא סופיות אבל כבר ניתן לקבוע די בפסקנות כי הפעם הביצועים של הסוקרים בכל שלושת הערוצים היו מצוינים והמספרים שסיפקו יצאו קרובים מאוד למציאות וכמעט מדויקים לחלוטין. למעשה הסוקר היחידי שפקשש ביותר ממנדט אחד הוא הפרופסור קמיל פוקס של רשת, שנתן לכחול לבן 34 מנדטים מול 32 במציאות.
המנצח של אמש מבחינת הסקרים הוא הסקר של מנו גבע בערוץ 12, אך אין מדובר בנוק אאוט אלא מקסימום ניצחון בנקודות.
גבע והצוות שלו פגעו בול (נכון לתוצאות של יום ג' בצהריים, אחרי ספירת 90% מהקלפיות) ב-6 מתוך 8 המפלגות שעברו את אחוז החסימה. הם הצליחו לצפות במדויק את מספר המנדטים שיקבלו כחול לבן (32), הרשימה המשותפת (15), העבודה-גשר-מר"צ (7), יהדות התורה (7), ישראל ביתנו (7) וימינה (6), וגם שני הפקשושים שלהם היו מינוריים ובתוך הגושים, על חודו של קול – הוא העניק לליכוד 37 מנדטים (כרגע 36 בתוצאות האמת) וזאת על חשבון ש"ס שקיבלה ממנו רק 9 מנדטים (בפועל 10).
במקום השני מדורגת חברת קאנטר שעשתה את המדגם עבור כאן 11 ולמעשה היתה היחידה לפגוע במספר המנדטים שהשיג הליכוד – 36. לקאנטאר היו עוד שלושה בולים – 15 לרשימה המשותפת, 6 לימינה ו-7 לישראל ביתנו.
גם במפלגות שבהן לא הצליחה לדייק לחלוטין, קאנטאר היתה קרובה. היא העניקה 6 מנדטים לעבדוה-גשר-מר"צ (7 בפועל), 8 ליהדות התורה (7 בתוצאות האמת) וכמו כל הסוקרים – 9 לש"ס, שהשיגה בסוף 10. סה"כ ארבעה בולים ועוד ארבע תוצאות שרחוקות במנדט אחד מתוצאות האמת.
דווקא הגיבור הגדול של הסבב הקודם, הפרופסור קמיל פוקס, הסוקר של רשת 13, היה הפעם הכי פחות מדויק, אם כי חשוב לומר שגם המדגם שלו היה קרוב מאוד לתוצאות האמת ולא הזכיר את הימים השחורים של הסוקרים ב-2015.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.65% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
