אנה ליפקין לוי
צילום: עידו איזק

לאחר עשור בסמסונג: אנה ליפניק לוי עוברת למתחרה וואווי

אנה ליפניק לוי תמונה למנהלת השיווק של המתחרה הסינית הצומחת ותשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק, תחת המנכ"ל
משה בנימין | (11)

מותג האלקטרוניקה הסיני וואווי (Huawei) מבצע מהלך רכש מסקרן בשוק הסלולר המקומי ומעביר אליו את מנהלת השיווק של סמסונג אנה ליפניק לוי. היא תמונה למנהלת השיווק של וואווי בישראל, ולמעשה תשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק של החברה ותהיה כפופה למנכ"ל. 

ליפניק-לוי בעלת ניסיון של כעשור בעולמות השיווק והתקשורת. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת ומנהלת השיווק התאגידי של חברת סמסונג בישראל, ובמסגרת זו שמה חתום על מגוון רחב של מהלכים לאורך השנים.

מינויה מגיע כחלק מכניסתה המחודשת של החברה לשוק הישראלי - לאחר תקופת נתק שבה לא היה ניתן להשיג את מכשיריה בארץ לאחר מחלוקת מסחרית עם היבואנית אלקטרה - וכחלק מתהליך הארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל. 

חוזה גנג, מנכ"ל Huawei ישראל: "הצטרפותה של אנה ליפניק-לוי לחברת וואווי נעשה בתיזמון אסטרטגי לחברה, ותסייע לה בקידום פעילותה בישראל ובעולם. אני משוכנע שאנה תהווה תוספת חיונית לחברה ובטוח שהיא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לאנה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    שמעון 07/07/2019 19:38
    הגב לתגובה זו
    מנכלית אחלה אבל חברה ויחס גועל נפש להיזהר מרכישת טלפון וואוי בזמן אמת (תקלה במכשיר) שעודנו באחריות יבואן אין אמא ואין אבא. מרמים את הצרכנים ומוליכים אותם שולל
  • 10.
    ר 24/01/2019 20:44
    הגב לתגובה זו
    תעשה להם טוב !
  • 9.
    לי 22/01/2019 15:38
    הגב לתגובה זו
    אויייי איזה טעות אי אפשר לעבוד איתו חבל אנה חבל !!!
  • 8.
    דניאל 22/01/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    טעות טעות זה משטר אנרכי מסוכן של חוזה גאנג בתוך ווא וואי ישראל
  • 7.
    עובד 22/01/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    חוזה רודה בכל העובדים אל תעשו זאת טל תעברי לשם
  • 6.
    אחד שמבין 22/01/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר לעבוד עם חוזה הוא אדם בעייתי מאוד מאוד.. מינה מנכלית ברחה אחרי שבוע.. אתם תראו!!!!
  • 5.
    איגור 21/01/2019 22:10
    הגב לתגובה זו
    עבדתי הרבה עם סמסונג ולא זכורה לי כדמות משפיעה או דומיננטית
  • 4.
    וואו. איזה רכש... סחטיין על וואווי (ל"ת)
    דני 21/01/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בום. 21/01/2019 13:57
    הגב לתגובה זו
    אנה האישה הכי מבריקה, חכמה ומוכשרת בצמרת השיווק של ישראל. תתכוננו לבום.
  • 2.
    תותחית עלללללל....עלי והצליחי (ל"ת)
    רועי 21/01/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קולגה לשעבר 21/01/2019 13:26
    הגב לתגובה זו
    אחת מאנשי השיווק הכי תותחיות בתחום! עשתה עבודה מעולה בסמסונג, ובטוח שתעשה אחלה עבודה גם בוואווי... בהצלחה!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.