אנה ליפקין לוי
צילום: עידו איזק

לאחר עשור בסמסונג: אנה ליפניק לוי עוברת למתחרה וואווי

אנה ליפניק לוי תמונה למנהלת השיווק של המתחרה הסינית הצומחת ותשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק, תחת המנכ"ל
משה בנימין | (11)

מותג האלקטרוניקה הסיני וואווי (Huawei) מבצע מהלך רכש מסקרן בשוק הסלולר המקומי ומעביר אליו את מנהלת השיווק של סמסונג אנה ליפניק לוי. היא תמונה למנהלת השיווק של וואווי בישראל, ולמעשה תשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק של החברה ותהיה כפופה למנכ"ל. 

ליפניק-לוי בעלת ניסיון של כעשור בעולמות השיווק והתקשורת. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת ומנהלת השיווק התאגידי של חברת סמסונג בישראל, ובמסגרת זו שמה חתום על מגוון רחב של מהלכים לאורך השנים.

מינויה מגיע כחלק מכניסתה המחודשת של החברה לשוק הישראלי - לאחר תקופת נתק שבה לא היה ניתן להשיג את מכשיריה בארץ לאחר מחלוקת מסחרית עם היבואנית אלקטרה - וכחלק מתהליך הארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל. 

חוזה גנג, מנכ"ל Huawei ישראל: "הצטרפותה של אנה ליפניק-לוי לחברת וואווי נעשה בתיזמון אסטרטגי לחברה, ותסייע לה בקידום פעילותה בישראל ובעולם. אני משוכנע שאנה תהווה תוספת חיונית לחברה ובטוח שהיא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לאנה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    שמעון 07/07/2019 19:38
    הגב לתגובה זו
    מנכלית אחלה אבל חברה ויחס גועל נפש להיזהר מרכישת טלפון וואוי בזמן אמת (תקלה במכשיר) שעודנו באחריות יבואן אין אמא ואין אבא. מרמים את הצרכנים ומוליכים אותם שולל
  • 10.
    ר 24/01/2019 20:44
    הגב לתגובה זו
    תעשה להם טוב !
  • 9.
    לי 22/01/2019 15:38
    הגב לתגובה זו
    אויייי איזה טעות אי אפשר לעבוד איתו חבל אנה חבל !!!
  • 8.
    דניאל 22/01/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    טעות טעות זה משטר אנרכי מסוכן של חוזה גאנג בתוך ווא וואי ישראל
  • 7.
    עובד 22/01/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    חוזה רודה בכל העובדים אל תעשו זאת טל תעברי לשם
  • 6.
    אחד שמבין 22/01/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר לעבוד עם חוזה הוא אדם בעייתי מאוד מאוד.. מינה מנכלית ברחה אחרי שבוע.. אתם תראו!!!!
  • 5.
    איגור 21/01/2019 22:10
    הגב לתגובה זו
    עבדתי הרבה עם סמסונג ולא זכורה לי כדמות משפיעה או דומיננטית
  • 4.
    וואו. איזה רכש... סחטיין על וואווי (ל"ת)
    דני 21/01/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בום. 21/01/2019 13:57
    הגב לתגובה זו
    אנה האישה הכי מבריקה, חכמה ומוכשרת בצמרת השיווק של ישראל. תתכוננו לבום.
  • 2.
    תותחית עלללללל....עלי והצליחי (ל"ת)
    רועי 21/01/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קולגה לשעבר 21/01/2019 13:26
    הגב לתגובה זו
    אחת מאנשי השיווק הכי תותחיות בתחום! עשתה עבודה מעולה בסמסונג, ובטוח שתעשה אחלה עבודה גם בוואווי... בהצלחה!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.