אנה ליפקין לוי
צילום: עידו איזק

לאחר עשור בסמסונג: אנה ליפניק לוי עוברת למתחרה וואווי

אנה ליפניק לוי תמונה למנהלת השיווק של המתחרה הסינית הצומחת ותשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק, תחת המנכ"ל
משה בנימין | (11)

מותג האלקטרוניקה הסיני וואווי (Huawei) מבצע מהלך רכש מסקרן בשוק הסלולר המקומי ומעביר אליו את מנהלת השיווק של סמסונג אנה ליפניק לוי. היא תמונה למנהלת השיווק של וואווי בישראל, ולמעשה תשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק של החברה ותהיה כפופה למנכ"ל. 

ליפניק-לוי בעלת ניסיון של כעשור בעולמות השיווק והתקשורת. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת ומנהלת השיווק התאגידי של חברת סמסונג בישראל, ובמסגרת זו שמה חתום על מגוון רחב של מהלכים לאורך השנים.

מינויה מגיע כחלק מכניסתה המחודשת של החברה לשוק הישראלי - לאחר תקופת נתק שבה לא היה ניתן להשיג את מכשיריה בארץ לאחר מחלוקת מסחרית עם היבואנית אלקטרה - וכחלק מתהליך הארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל. 

חוזה גנג, מנכ"ל Huawei ישראל: "הצטרפותה של אנה ליפניק-לוי לחברת וואווי נעשה בתיזמון אסטרטגי לחברה, ותסייע לה בקידום פעילותה בישראל ובעולם. אני משוכנע שאנה תהווה תוספת חיונית לחברה ובטוח שהיא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לאנה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    שמעון 07/07/2019 19:38
    הגב לתגובה זו
    מנכלית אחלה אבל חברה ויחס גועל נפש להיזהר מרכישת טלפון וואוי בזמן אמת (תקלה במכשיר) שעודנו באחריות יבואן אין אמא ואין אבא. מרמים את הצרכנים ומוליכים אותם שולל
  • 10.
    ר 24/01/2019 20:44
    הגב לתגובה זו
    תעשה להם טוב !
  • 9.
    לי 22/01/2019 15:38
    הגב לתגובה זו
    אויייי איזה טעות אי אפשר לעבוד איתו חבל אנה חבל !!!
  • 8.
    דניאל 22/01/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    טעות טעות זה משטר אנרכי מסוכן של חוזה גאנג בתוך ווא וואי ישראל
  • 7.
    עובד 22/01/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    חוזה רודה בכל העובדים אל תעשו זאת טל תעברי לשם
  • 6.
    אחד שמבין 22/01/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר לעבוד עם חוזה הוא אדם בעייתי מאוד מאוד.. מינה מנכלית ברחה אחרי שבוע.. אתם תראו!!!!
  • 5.
    איגור 21/01/2019 22:10
    הגב לתגובה זו
    עבדתי הרבה עם סמסונג ולא זכורה לי כדמות משפיעה או דומיננטית
  • 4.
    וואו. איזה רכש... סחטיין על וואווי (ל"ת)
    דני 21/01/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בום. 21/01/2019 13:57
    הגב לתגובה זו
    אנה האישה הכי מבריקה, חכמה ומוכשרת בצמרת השיווק של ישראל. תתכוננו לבום.
  • 2.
    תותחית עלללללל....עלי והצליחי (ל"ת)
    רועי 21/01/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קולגה לשעבר 21/01/2019 13:26
    הגב לתגובה זו
    אחת מאנשי השיווק הכי תותחיות בתחום! עשתה עבודה מעולה בסמסונג, ובטוח שתעשה אחלה עבודה גם בוואווי... בהצלחה!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.