לאחר עשור בסמסונג: אנה ליפניק לוי עוברת למתחרה וואווי
מותג האלקטרוניקה הסיני וואווי (Huawei) מבצע מהלך רכש מסקרן בשוק הסלולר המקומי ומעביר אליו את מנהלת השיווק של סמסונג אנה ליפניק לוי. היא תמונה למנהלת השיווק של וואווי בישראל, ולמעשה תשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק של החברה ותהיה כפופה למנכ"ל.
ליפניק-לוי בעלת ניסיון של כעשור בעולמות השיווק והתקשורת. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת ומנהלת השיווק התאגידי של חברת סמסונג בישראל, ובמסגרת זו שמה חתום על מגוון רחב של מהלכים לאורך השנים.
מינויה מגיע כחלק מכניסתה המחודשת של החברה לשוק הישראלי - לאחר תקופת נתק שבה לא היה ניתן להשיג את מכשיריה בארץ לאחר מחלוקת מסחרית עם היבואנית אלקטרה - וכחלק מתהליך הארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל.
חוזה גנג, מנכ"ל Huawei ישראל: "הצטרפותה של אנה ליפניק-לוי לחברת וואווי נעשה בתיזמון אסטרטגי לחברה, ותסייע לה בקידום פעילותה בישראל ובעולם. אני משוכנע שאנה תהווה תוספת חיונית לחברה ובטוח שהיא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לאנה הצלחה רבה בתפקידה החדש".
- 11.שמעון 07/07/2019 19:38הגב לתגובה זומנכלית אחלה אבל חברה ויחס גועל נפש להיזהר מרכישת טלפון וואוי בזמן אמת (תקלה במכשיר) שעודנו באחריות יבואן אין אמא ואין אבא. מרמים את הצרכנים ומוליכים אותם שולל
- 10.ר 24/01/2019 20:44הגב לתגובה זותעשה להם טוב !
- 9.לי 22/01/2019 15:38הגב לתגובה זואויייי איזה טעות אי אפשר לעבוד איתו חבל אנה חבל !!!
- 8.דניאל 22/01/2019 15:31הגב לתגובה זוטעות טעות זה משטר אנרכי מסוכן של חוזה גאנג בתוך ווא וואי ישראל
- 7.עובד 22/01/2019 11:58הגב לתגובה זוחוזה רודה בכל העובדים אל תעשו זאת טל תעברי לשם
- 6.אחד שמבין 22/01/2019 11:58הגב לתגובה זואי אפשר לעבוד עם חוזה הוא אדם בעייתי מאוד מאוד.. מינה מנכלית ברחה אחרי שבוע.. אתם תראו!!!!
- 5.איגור 21/01/2019 22:10הגב לתגובה זועבדתי הרבה עם סמסונג ולא זכורה לי כדמות משפיעה או דומיננטית
- 4.וואו. איזה רכש... סחטיין על וואווי (ל"ת)דני 21/01/2019 14:14הגב לתגובה זו
- 3.בום. 21/01/2019 13:57הגב לתגובה זואנה האישה הכי מבריקה, חכמה ומוכשרת בצמרת השיווק של ישראל. תתכוננו לבום.
- 2.תותחית עלללללל....עלי והצליחי (ל"ת)רועי 21/01/2019 13:37הגב לתגובה זו
- 1.קולגה לשעבר 21/01/2019 13:26הגב לתגובה זואחת מאנשי השיווק הכי תותחיות בתחום! עשתה עבודה מעולה בסמסונג, ובטוח שתעשה אחלה עבודה גם בוואווי... בהצלחה!
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
