לאחר עשור בסמסונג: אנה ליפניק לוי עוברת למתחרה וואווי
מותג האלקטרוניקה הסיני וואווי (Huawei) מבצע מהלך רכש מסקרן בשוק הסלולר המקומי ומעביר אליו את מנהלת השיווק של סמסונג אנה ליפניק לוי. היא תמונה למנהלת השיווק של וואווי בישראל, ולמעשה תשמש כדמות הבכירה במחלקת השיווק של החברה ותהיה כפופה למנכ"ל.
ליפניק-לוי בעלת ניסיון של כעשור בעולמות השיווק והתקשורת. בתפקידה האחרון שימשה כדוברת ומנהלת השיווק התאגידי של חברת סמסונג בישראל, ובמסגרת זו שמה חתום על מגוון רחב של מהלכים לאורך השנים.
מינויה מגיע כחלק מכניסתה המחודשת של החברה לשוק הישראלי - לאחר תקופת נתק שבה לא היה ניתן להשיג את מכשיריה בארץ לאחר מחלוקת מסחרית עם היבואנית אלקטרה - וכחלק מתהליך הארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל.
חוזה גנג, מנכ"ל Huawei ישראל: "הצטרפותה של אנה ליפניק-לוי לחברת וואווי נעשה בתיזמון אסטרטגי לחברה, ותסייע לה בקידום פעילותה בישראל ובעולם. אני משוכנע שאנה תהווה תוספת חיונית לחברה ובטוח שהיא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לאנה הצלחה רבה בתפקידה החדש".
- 11.שמעון 07/07/2019 19:38הגב לתגובה זומנכלית אחלה אבל חברה ויחס גועל נפש להיזהר מרכישת טלפון וואוי בזמן אמת (תקלה במכשיר) שעודנו באחריות יבואן אין אמא ואין אבא. מרמים את הצרכנים ומוליכים אותם שולל
- 10.ר 24/01/2019 20:44הגב לתגובה זותעשה להם טוב !
- 9.לי 22/01/2019 15:38הגב לתגובה זואויייי איזה טעות אי אפשר לעבוד איתו חבל אנה חבל !!!
- 8.דניאל 22/01/2019 15:31הגב לתגובה זוטעות טעות זה משטר אנרכי מסוכן של חוזה גאנג בתוך ווא וואי ישראל
- 7.עובד 22/01/2019 11:58הגב לתגובה זוחוזה רודה בכל העובדים אל תעשו זאת טל תעברי לשם
- 6.אחד שמבין 22/01/2019 11:58הגב לתגובה זואי אפשר לעבוד עם חוזה הוא אדם בעייתי מאוד מאוד.. מינה מנכלית ברחה אחרי שבוע.. אתם תראו!!!!
- 5.איגור 21/01/2019 22:10הגב לתגובה זועבדתי הרבה עם סמסונג ולא זכורה לי כדמות משפיעה או דומיננטית
- 4.וואו. איזה רכש... סחטיין על וואווי (ל"ת)דני 21/01/2019 14:14הגב לתגובה זו
- 3.בום. 21/01/2019 13:57הגב לתגובה זואנה האישה הכי מבריקה, חכמה ומוכשרת בצמרת השיווק של ישראל. תתכוננו לבום.
- 2.תותחית עלללללל....עלי והצליחי (ל"ת)רועי 21/01/2019 13:37הגב לתגובה זו
- 1.קולגה לשעבר 21/01/2019 13:26הגב לתגובה זואחת מאנשי השיווק הכי תותחיות בתחום! עשתה עבודה מעולה בסמסונג, ובטוח שתעשה אחלה עבודה גם בוואווי... בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
