הפעם נראה שסיכוי העסקה גבוהים מאוד; פלאפון חברת הסלולר של בזק במגעים ראשוניים לרכישת Wecom לפי שווי של כ-300 מיליון שקל, מהלך שיצמצם את הפער מסלקום המובילה בשוק.
לראשונה במגזר הפרטי בישראל, פרטנר משיקה מכשיר קומפקטי המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים; פרטנר האיצה את השקתו לאור המצב והביקוש הגובר בימים אלה לזמינות וחיבור מהיר ויציב
מה הרווח של שירותי הנדידה (רומינג) מתוך הרווח של חברות הסלולר? (לא תאמינו), למה הוא עלול להישחק דרמטית, איך זה ישפיע סלקום, פרטנר, פלאפון ומה זה אומר על הפירמידה של אלקו-דסק"ש? (לא רק נכסים ובניין מאכזבת)
ההכנסות עתידות ליפול ב-22% ברבעון השני. החברה תדווח על התוצאות הרשמיות ב-27 ביולי. השאלה היא האם הגיעה התחתית מבחינת מחירי השבבים? המתחרות של סמסונג מאותתות שזה המצב; וגם - האנליסטים אופטימיים לגבי התאוששות תעשיית השבבים במחצית השניה
מנכ"ל החברה הודיע לעובדים כי יצטרכו לחזור לעבודה במשרד ב-9 מקומות בלבד. כתשעת אלף עובדים שלא גרים באזורים הקרובים למשרדים ויצטרכו להחליט האם לחזור למשרד או לחפש עבודה אחרת
סמסונג שוקלת להחליף את מנוע החיפוש במכשירים שלה כך שברירת המחדל יהיה מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט ולא של גוגל. המשמעות מבחינת גוגל - אובדן הכנסות שנתי של 3 מיליארד דולר
פרטנר הפסידה 237 מיליון שקל בעקבות ירידת ערך מוניטין במסלול הקווי של 300 מיליון שקל. ברבעון המקביל הרוויחה החברה 77 מיליון שקל. בנטרול המחיקות החברה הייתה רושמת רווח של 33 מיליון שקל ברבעון, נפילה של 57% לעומת הרבעון המקביל. ההכנסות והרווח התפעולי המנוטרל - יציבים. ומה באשר להסכם עם בזק? זה הביא לה 24 אלף קווים ברבעון