חברת ארנה מייצרת ומעצבת ריהוט לבית
מדוע כה חשוב לתכנן,ליצור ולעצב רהיטים בהתאמה אישית? דומה כי התשובה ברורה: הבית בכלל והסלון בפרט הוא אזור הנוחות האולטימטיבי בבית. הוא המקום שיושבים בו בשעות הערב, להירגע לאחר יום עבודה ארוך ומאומץ. זמן האיכות ששוהים בו הוא הזמן שבו טבעי ומתבקש ליהנות בישיבה על כורסה נוחה, מתאורה נעימה ורכה, מנגישות וזמינות של חפצים שונים המצויים בהישג יד.
חברת ארנה מייצרת ומעצבת ריהוט לבית
ארנה משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לייצר עבור לקוחותיה רהיטי מותגים בהתאמה אישית לצרכים, לרצונות, לדרישות, להעדפות, לציפיות ולחלומות. מאז ומעודה הקפידה החברה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והבטיחותיים ביותר, על פי תווי תקן מחייבים ומחמירים. רכישת ריהוט לבית בארנה מהווה ערובה לבית יוקרתי המעוצב בטוב טעם.
מגוון ספות מעוצבות ופינות ישיבה תחת קורת גג אחת
אחד היתרונות המובהקים של ארנה היא ההיצע המגוון של מכלול פריטי הריהוט שלקוחות זקוקים להם ובוחרים בהם, והכול תחת קורת גג אחת: מערכות ישיבה, חדרי שינה, מטבחים, סלונים, ספות פינתיות ועגולות. מכלול המוצרים והשירות מייתר את הצורך לחפש רהיטים במקומות שונים, וחוסך זמן וכסף.
ההתאמה המרבית והמיטבית לדרישות הלקוח מאפשר לצמצם עד למינימום את הפער בין הרצוי למצוי. כל התהליך, החל מיצירת הקשר עמנו ועד לאספקת הרהיטים לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות מתבצעת במקצועיות, בשקיפות, תוך הקפדה יתרה על ביצוע ללא דופי וגימור מושלם, מתן יחס אישי – הלקוח הוא הנכס החשוב והיקר ביותר של החברה!
- 5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה
- סוגי עבודות זכוכית: מה חשוב לדעת לפני התחלת הפרויקט שלך?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לחצו לצפייה בעיצובים מיוחדים של חדרי שינה מעוצבים
כורסאות מעוצבות ליציאת אזור נוחות אידיאלי
ייצור רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית כך שהלקוח מקבל את המענה המושלם, הוא פרי ניסיון של 30 שנה של ניסיון ומוניטין. ארנה לומדת את הלקוח, מאפיינת ומגדירה את הצרכים, את אורח החיים בבית, את המתחמים בו שבהם מתבצעות פעילויות שונות ועל פיהם מייעצת איזה רהיטים עשויים להתאים, כדי ליצור את כל הבית כאזור נוחות, כמרחב שקל לנוע בו ונעים לשהות בו.
המיוחדות של ארנה - פינות אוכל נפתחות
סביר להניח כי רבים מכם מכירים ספות נפתחות, אשר נעשה בהם שימוש כאשר באים להתארח בביתכם ואין די מקומות לינה. סביר גם להניח כי מעטים מכם בלבד שמו על פינות אוכל נפתחות.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
אנחנו, בארנה, מייצרים פינות אוכל נפתחות המאפשרות ניצול מרבי של השטח שאינו גדול. פתיחתה של פינת האוכל מאפשרת הגדלה של כמות הסועדים. ניתן לבחור פינות אוכל נפתחות בהתאמה אישית: צורת השולחן, גודלו, סוג הפתיחה, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר ועוד.
הלקוח במרכז
שירות לקוחות אינו רק שם של מחלקה אלא ביטוי למחויבות שלנו לספק לכל לקוח את המוצר או המוצרים הטובים ביותר, לשדרוג הבית ולאיכות החיים של דייריו, להעשרת המראה הדקורטיבי שלו ולהעצמת הרושם החזותי שהוא מותיר הן על דייריו והן על האורחים הפוקדים אותו.
באתר, שבו אתם גולשים כאן ועכשיו, מוצגת בפניכם קולקציית רהיטים עשירה הכוללת מבחר עצום של פינות אוכל מעוצבות, מזנונים, חדרי שינה יוקרתיים, סלונים פינתיים ומרכזיים, מערכות ישיבה, ארונות אמבטיה. ופריטים נוספים.
רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית מוצעים ומסופקים ללקוחות ללא פערי תיווך. הצעת מחיר מבעוד מועד מאפשרת לכם לתכנן באופן מושכל את הפריטים השונים.
לקוחות רבים- הם שיעידו, הם שיגידו – נהנים זה מכבר מריהוט איכותי ומעוצב להפליא, מעשה ידי בעלי המקצוע המאומנים והיצירתיים של ארנה.
צרו קשר
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
