rehitim
צילום: rehitim

חברת ארנה מייצרת ומעצבת ריהוט לבית

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה עיצוב

מדוע כה חשוב לתכנן,ליצור ולעצב רהיטים בהתאמה אישית? דומה כי התשובה ברורה: הבית בכלל והסלון בפרט הוא אזור הנוחות האולטימטיבי בבית. הוא המקום שיושבים בו בשעות הערב, להירגע לאחר יום עבודה ארוך ומאומץ. זמן האיכות ששוהים בו הוא הזמן שבו טבעי ומתבקש ליהנות בישיבה על כורסה נוחה, מתאורה נעימה ורכה, מנגישות וזמינות של  חפצים שונים המצויים בהישג יד.

חברת ארנה מייצרת ומעצבת ריהוט לבית

ארנה משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לייצר עבור לקוחותיה רהיטי מותגים בהתאמה אישית לצרכים, לרצונות, לדרישות, להעדפות, לציפיות ולחלומות. מאז ומעודה הקפידה החברה  על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והבטיחותיים ביותר, על פי תווי תקן מחייבים ומחמירים.  רכישת ריהוט לבית בארנה מהווה ערובה לבית יוקרתי המעוצב בטוב טעם.

מגוון ספות מעוצבות ופינות ישיבה תחת קורת גג אחת

אחד היתרונות המובהקים של ארנה היא ההיצע המגוון של מכלול פריטי הריהוט שלקוחות זקוקים להם ובוחרים בהם, והכול תחת קורת גג אחת: מערכות ישיבה, חדרי שינה, מטבחים, סלונים, ספות פינתיות ועגולות. מכלול המוצרים והשירות מייתר את הצורך לחפש רהיטים במקומות שונים, וחוסך זמן וכסף.

ההתאמה המרבית והמיטבית לדרישות הלקוח מאפשר לצמצם עד למינימום את הפער בין הרצוי למצוי. כל התהליך, החל מיצירת הקשר עמנו ועד לאספקת הרהיטים לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות מתבצעת במקצועיות, בשקיפות, תוך הקפדה  יתרה  על ביצוע ללא דופי וגימור מושלם, מתן יחס אישי – הלקוח הוא הנכס החשוב והיקר ביותר של החברה!

לחצו לצפייה בעיצובים מיוחדים של חדרי שינה מעוצבים

כורסאות מעוצבות ליציאת אזור נוחות אידיאלי

ייצור רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית כך שהלקוח מקבל את המענה המושלם, הוא פרי ניסיון של 30 שנה של ניסיון ומוניטין. ארנה לומדת את הלקוח, מאפיינת ומגדירה את הצרכים, את אורח החיים בבית, את המתחמים בו שבהם מתבצעות פעילויות שונות ועל פיהם מייעצת איזה רהיטים עשויים להתאים, כדי ליצור את כל הבית כאזור נוחות, כמרחב שקל לנוע בו ונעים לשהות בו. 

המיוחדות של ארנה -  פינות אוכל נפתחות

סביר להניח כי רבים מכם מכירים ספות נפתחות, אשר  נעשה בהם שימוש כאשר באים להתארח בביתכם ואין די מקומות לינה. סביר גם להניח כי מעטים מכם בלבד שמו על פינות אוכל נפתחות.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אנחנו, בארנה, מייצרים פינות אוכל נפתחות המאפשרות ניצול מרבי של השטח שאינו  גדול. פתיחתה של פינת האוכל מאפשרת  הגדלה של כמות הסועדים. ניתן לבחור פינות אוכל נפתחות בהתאמה אישית: צורת השולחן, גודלו, סוג הפתיחה, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר ועוד.

הלקוח במרכז

שירות לקוחות אינו רק שם של מחלקה אלא ביטוי למחויבות שלנו לספק לכל לקוח את המוצר או המוצרים הטובים ביותר, לשדרוג הבית ולאיכות החיים של דייריו, להעשרת המראה הדקורטיבי שלו ולהעצמת הרושם החזותי שהוא מותיר הן על דייריו והן על האורחים הפוקדים אותו.

באתר, שבו אתם גולשים כאן ועכשיו, מוצגת בפניכם קולקציית רהיטים עשירה הכוללת מבחר עצום של פינות אוכל מעוצבות, מזנונים, חדרי שינה יוקרתיים, סלונים פינתיים ומרכזיים, מערכות ישיבה, ארונות אמבטיה. ופריטים נוספים.

רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית מוצעים ומסופקים ללקוחות ללא פערי תיווך.  הצעת מחיר מבעוד מועד מאפשרת לכם לתכנן באופן מושכל את הפריטים השונים.

לקוחות רבים- הם שיעידו, הם  שיגידו – נהנים זה מכבר מריהוט איכותי ומעוצב להפליא, מעשה ידי בעלי המקצוע המאומנים והיצירתיים של ארנה.

צרו קשר

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.