rehitim
צילום: rehitim

חברת ארנה מייצרת ומעצבת ריהוט לבית

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה עיצוב

מדוע כה חשוב לתכנן,ליצור ולעצב רהיטים בהתאמה אישית? דומה כי התשובה ברורה: הבית בכלל והסלון בפרט הוא אזור הנוחות האולטימטיבי בבית. הוא המקום שיושבים בו בשעות הערב, להירגע לאחר יום עבודה ארוך ומאומץ. זמן האיכות ששוהים בו הוא הזמן שבו טבעי ומתבקש ליהנות בישיבה על כורסה נוחה, מתאורה נעימה ורכה, מנגישות וזמינות של  חפצים שונים המצויים בהישג יד.

חברת ארנה מייצרת ומעצבת ריהוט לבית

ארנה משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לייצר עבור לקוחותיה רהיטי מותגים בהתאמה אישית לצרכים, לרצונות, לדרישות, להעדפות, לציפיות ולחלומות. מאז ומעודה הקפידה החברה  על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והבטיחותיים ביותר, על פי תווי תקן מחייבים ומחמירים.  רכישת ריהוט לבית בארנה מהווה ערובה לבית יוקרתי המעוצב בטוב טעם.

מגוון ספות מעוצבות ופינות ישיבה תחת קורת גג אחת

אחד היתרונות המובהקים של ארנה היא ההיצע המגוון של מכלול פריטי הריהוט שלקוחות זקוקים להם ובוחרים בהם, והכול תחת קורת גג אחת: מערכות ישיבה, חדרי שינה, מטבחים, סלונים, ספות פינתיות ועגולות. מכלול המוצרים והשירות מייתר את הצורך לחפש רהיטים במקומות שונים, וחוסך זמן וכסף.

ההתאמה המרבית והמיטבית לדרישות הלקוח מאפשר לצמצם עד למינימום את הפער בין הרצוי למצוי. כל התהליך, החל מיצירת הקשר עמנו ועד לאספקת הרהיטים לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות מתבצעת במקצועיות, בשקיפות, תוך הקפדה  יתרה  על ביצוע ללא דופי וגימור מושלם, מתן יחס אישי – הלקוח הוא הנכס החשוב והיקר ביותר של החברה!

לחצו לצפייה בעיצובים מיוחדים של חדרי שינה מעוצבים

כורסאות מעוצבות ליציאת אזור נוחות אידיאלי

ייצור רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית כך שהלקוח מקבל את המענה המושלם, הוא פרי ניסיון של 30 שנה של ניסיון ומוניטין. ארנה לומדת את הלקוח, מאפיינת ומגדירה את הצרכים, את אורח החיים בבית, את המתחמים בו שבהם מתבצעות פעילויות שונות ועל פיהם מייעצת איזה רהיטים עשויים להתאים, כדי ליצור את כל הבית כאזור נוחות, כמרחב שקל לנוע בו ונעים לשהות בו. 

המיוחדות של ארנה -  פינות אוכל נפתחות

סביר להניח כי רבים מכם מכירים ספות נפתחות, אשר  נעשה בהם שימוש כאשר באים להתארח בביתכם ואין די מקומות לינה. סביר גם להניח כי מעטים מכם בלבד שמו על פינות אוכל נפתחות.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אנחנו, בארנה, מייצרים פינות אוכל נפתחות המאפשרות ניצול מרבי של השטח שאינו  גדול. פתיחתה של פינת האוכל מאפשרת  הגדלה של כמות הסועדים. ניתן לבחור פינות אוכל נפתחות בהתאמה אישית: צורת השולחן, גודלו, סוג הפתיחה, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר ועוד.

הלקוח במרכז

שירות לקוחות אינו רק שם של מחלקה אלא ביטוי למחויבות שלנו לספק לכל לקוח את המוצר או המוצרים הטובים ביותר, לשדרוג הבית ולאיכות החיים של דייריו, להעשרת המראה הדקורטיבי שלו ולהעצמת הרושם החזותי שהוא מותיר הן על דייריו והן על האורחים הפוקדים אותו.

באתר, שבו אתם גולשים כאן ועכשיו, מוצגת בפניכם קולקציית רהיטים עשירה הכוללת מבחר עצום של פינות אוכל מעוצבות, מזנונים, חדרי שינה יוקרתיים, סלונים פינתיים ומרכזיים, מערכות ישיבה, ארונות אמבטיה. ופריטים נוספים.

רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית מוצעים ומסופקים ללקוחות ללא פערי תיווך.  הצעת מחיר מבעוד מועד מאפשרת לכם לתכנן באופן מושכל את הפריטים השונים.

לקוחות רבים- הם שיעידו, הם  שיגידו – נהנים זה מכבר מריהוט איכותי ומעוצב להפליא, מעשה ידי בעלי המקצוע המאומנים והיצירתיים של ארנה.

צרו קשר

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.