
צילום: יח"צ
פרסום ראשון
d-say נותנת גז: זכייה נוספת למשרד - במכרז על תקציב הדיגיטל של מטרו
תקציב מטרו הוא ה-3 של d-say מתחילת השנה, לאחר הזכייה בתקציב הדיגיטל של עמידר וקלינטון סחר
לאחר 3 שנים שבהן תקציב הפרסום בדיגיטל של מותג האופנועים מטרו טופל בחברת GIN הוא עובר כעת למשרד הפרסום d-say בניהולו של איל הובר לוי - כך נודע לאייס.
בשבועות האחרונים קיימה מטרו הליך מכרזי שבו התמודדו מספר משרדי דיגיטל. d-say העפיל לשב הגמר של המכרז ובסופו של יום גם קיבל לידיו את התקציב. תקציב האופליין של המשרד מטופל במשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן.
תקציב מטרו הוא ה-3 של d-say מתחילת השנה, לאחר הזכייה בתקציב הדיגיטל של עמידר וקלינטון סחר (יבואנית Normande ו-TEKA). בשנת 2015 עמד תקציב מטרו על 11 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
איל הובר לוי, מנכ"ל d-say: "המומנטום החיובי ממשיך. גאים להיות חלק ממשפחת מטרו מוטור".
- 5.מלך 24/01/2016 09:48הגב לתגובה זוכל הכבוד !
- 4.כל הכבוד! (ל"ת)שירה 21/01/2016 15:28הגב לתגובה זו
- 3.מהתחום 21/01/2016 13:09הגב לתגובה זוהרי כל מה ששייך לדרורי מן הסתם יטופל על ידי די סיי .
- 2.מהתחום 21/01/2016 12:52הגב לתגובה זוהרי כל מה ששייך לדרורי מן הסתם יטופל על ידי די סיי .
- 1.איה 21/01/2016 12:33הגב לתגובה זוכל הכבוד מגיע לך!