
מבחן תשומת הלב המדהים של סקודה: לא תאמינו להפתעה שמחכה בפרסומת
פרסומת חדשה של סקודה תחת הכותרת The Attention test - עבור דגם ה-Fabia החדש, עלתה לאחרונה לאוויר וכבר הספיקה להגיע ל-1.2 מיליון צפיות ביוטיוב. הפרסומת מעמידה את הרכב החדש למבחן כדי לבדוק את מידת ההתעניינות של העוברים ושבים בסקודה הכחולה שחנתה לצד המדרכה ברחוב טיפוסי במערב לונדון.
לא הרבה קורה בפרסומת שנעשתה על ידי AIS London. ב-1:15 שניות הצופה המביט במסך רואה את האוטו החונה, כשלצידו פוסעים על המדרכה העוברים ושבים ואף לא אחד נעצר כדי להתפעל מהסקודה החדשה. ברקע נשמע קולו של הקריין: "רצינו לבדוק האם העיצוב המרשים בקווים נועזים ימשוך את תשומת הלב הרצויה". בתחתית המסך מופיעה כתובית שבה נכתב: "התרכזו בתמונה, לא תאמינו מה קורה" אבל למרבה הפלא כלום לא קורה על המסך? האם אכן כך הדבר?
לקראת סופו של הסרטון הצופה מבין שהכתובית בתחתית המסך לא הייתה שם לשווא - עוד הוא מבין שהטוויסט המדליק בעלילה נעשה דווקא על חשבונו מבלי שהוא ירגיש בדבר. רוצים לראות במה מדובר, צפו בפלא בעצמכם
- אפלובין שולטת בשוק הפרסום הדיגיטלי: מזנקת ב-50%
- מטא משיקה כלי AI למפרסמים: למי זה מתאים ומתי זה יושק בארץ?
- 2.גימיק בשביל הגימיק 06/03/2015 11:37הגב לתגובה זוטריק זול שמופיע לאחורנה בכל מקום... והנה גם בפרסומת
- 1.מדהים! (ל"ת)אבי 06/03/2015 01:31הגב לתגובה זו