פנינת הרייטינג של 'רשת': רוזנבלום הודחה - 1.1 צפו בהשקת 'המרוץ למיליון'
1.156 מיליון צופים, 38% ופיק של 40.6% - אלו התוצאות של השקת העונה הרביעית של המרוץ למיליון, ואנשי רשת יכולים להיות בהחלט מרוצים משיא הרייטינג להשקת 'המרוץ' ומהשקת הריאליטי הגבוהה ביותר לשנת 2014.
בפרק הראשון העונה הודחו פנינה רוזנבלום ובתה חן. גם מצב האומה עם השקה חזקה של 26.1% - כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
בערוץ 10 עם ערב של שידורים חוזרים: לעוף על המיליון קיבלה 6.2%, 'בנות הזהב' עם 5.3%, ו'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 3.6%. גם בשעות הערב המאוחרות עברה 'רשת' לשידורים חוזרים: 'החופשה המושלמת' הניבה 14%, ו'בא לחדש' עם 6.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 13.4%, לפני שידור חוזר של 'על קו הזינוק' (רשת, ערוץ 2) עם 13.2%. מנגד, שידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) הניב 3.8%, 'פשוט וטעים' (ערוץ 10) עם 4.5% ו'10' (ערוץ 10) שרשמה 4.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 23.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 10.7%, ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם מיכל רבינוביץ', שקיבלה 5.6%.
יום ו'
הפריים-טיים של ערב שישי הפך בשבועות האחרונים ללוהט עם הצטרפותו של ערוץ 1 לתחרות. הכל הולך (רשת, ערוץ 2) זינקה מ-15.4% לפני כשבוע, ל-18.5% בשישי האחרון, דבר שלא פגע במתחרות: גם שי בשידור (ערוץ 10) התחזקה - מ-6.8% ל-8.2%, וכך גם היהודים באים (ערוץ 1) - מ-5.3% ל-5.8%. בסך הכל נוספו לפריים-טיים 5 נקודות רייטינג, מ-27.5% ל-32.5%. 'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) רשמה 9.4%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה מ-15.8% ל-17%, וכך גם 'שישי' (ערוץ 10) מ-6.8 ל-7.7%. 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 5.5%.
יום ה'
המערכת (רשת, ערוץ 2) עם מיקי חיימוביץ' רשמה 22.3%, היחלשות של 2.5 נקודות ביחס לפרק השני, ודומה מאד לפרק ההשקה. מנגד, משחק הכדורסל במסגרת היורוליג בין לימוז' למכבי תל אביב (ערוץ 10), שהחל ב-21:45, הניב שיא עונתי של 12.3%.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
'לא רחוק מהעץ' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.2%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 6.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6.1% , ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 10.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.1%, מול נתון נאה של 'חדשות 10' עם 12.8%. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4%.
- 5.אחד שמבין 23/11/2014 16:56הגב לתגובה זואז על תעופו על עצמכם
- 4.ליהוק טוב! (ל"ת)אא 23/11/2014 13:02הגב לתגובה זו
- 3.עונה הרבה יותר טובה מהקודמת (ל"ת)עדי 23/11/2014 12:08הגב לתגובה זו
- 2.רייטינג= סם להמונים! (ל"ת)sdsd 23/11/2014 10:31הגב לתגובה זו
- 1.1.1 מליון מזרחיים (ל"ת)ff 23/11/2014 10:09הגב לתגובה זו
- ה יש גם הרבה אשכנזים סתומים (ל"ת)מטומטמים בלי קשר לעד 23/11/2014 11:31הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
