קמפיין אזורים בבירה
צילום: יח"צ

קמפיין זהב: 'אזורים' תחלק במלונות היוקרה בי-ם עלוני מידע מזהב אמיתי

חברת הבנייה יוצאת בסוף השבוע הקרוב בקמפיין לקידום הפרויקטים 'בוטיק הנביאים' ו'קינג דויד'. העלון שיחולק לאורחי המלונות יכיל עלה זהב 18 קראט
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה אזורים

חברת הבנייה 'אזורים' תחלק זהב בירושלים, בסוף השבוע הקרוב. חברת הנדל"ן תפתיע את אורחי מלונות היוקרה של ירושלים, עם עלוני מידע שיכילו עלים מזהב אמיתי.

"קמפיין הזהב" של אזורים הוא לטובת קידום הפרויקטים היוקרתיים של החברה באזור ירושלים: 'בוטיק הנביאים' ו'קינג דויד' בשיתוף חברת חצרי א.ב ו'ארזי הבירה'. העלון שיצורף לעיתוני סוף השבוע המסופקים לאורחים יכיל עלה מזהב אמיתי 18 קראט. המהלך השיווקי יכלול גם פרסום בעיתונות ובאינטרנט עם הזמנה לקבל את עלה הזהב במשרדי המכירות של הפרויקטים השונים, שילוט חוצות בעיר ירושלים ודיוור הכולל את עלה הזהב בשת"פ עם חברת אל על לכבוד החג.

איה רואש, מנהלת השיווק ב'אזורים': "הפרויקטים האקסלוסיביים של חברת אזורים בסביבת ירושלים, מהווים עילה מצוינת עבורנו להשיק מהלך יוצא דופן וככל הידוע לנו הראשון מסוגו בעולם. ההחלטה לעשות שימוש בזהב אמיתי מבקשת לשקף את המאפיינים הייחודיים של העיר ירושלים, ולעורר התפעלות מהיוקרתיות של הפרויקטים בקרב קהל היעד המאוד מסוים אליו אנו פונים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מנותקים, מתנשאים, רעיון אידיוטי וחסר כל השראה (ל"ת)
    800 אלף ילדים רעבים 10/04/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דנה אברהמי 10/04/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    מקווה שמפרגנים לה/ו כמו שצריך
  • 1.
    נחמני 10/04/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף יוצאים מהשבלונות של דאבל צבעוני משתנה מזרח בשבע ימים