מאסטר שף עונה 4 יונתן רושפלד
צילום: צילום מסך קשת ערוץ 2
רייטינג

עולה עולה, נשיר ביחד: 'מאסטר-שף' ממשיכה במגמת התחזקות עם 38.4%

פצצת הרייטינג של 'קשת' ממשיכה לרשום רייטינג גבוה, ומקפצה לסדרה של אסי עזר - 29.6%. יום ו': 27.7% 'ארץ נהדרת'. יום ה': 13.5% למכבי ביורוליג
אלכסנדר כץ | (1)

תחרות הבישולים של קשת ממשיכה לרשום רייטינג גבוה, ומגמת התחזקות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר-שף (קשת, רוץ 2) קיבלה 38.4%.

ביום רביעי האחרון קיבלה פצצת הרייטינג של 'קשת' 37.9%, ובמוצאי שבת שעברו הרייטינג עמד על 37.2%.

אחרי שיא הרייטינג של יום שבת שעבר, עם 30.9%, הסדרה להיות איתה (קשת, ערוץ 2) של אסי עזר נלחשת במקצת, ועדיין עם נתוני צפייה גבוהים - 29.6%.

מנגד, שידור חוזר של אמבוש (ערוץ 10) רשם 3.6%, והתכנית מאמא ליגה (ערוץ 10) עם 3.9%. 'רוצים הביתה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-13.8%, 'שמועות' (ערוץ 10) עם 2.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 23.1%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם שיא רייטינג של החודשים האחרונים - 9.9%, מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) רשמה 5.2%, ו'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 5.3%.

יום שישי

ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) ממשיכה לרשום נתוני צפייה נאים מאד, עם 27.7%. שידור חוזר של יום האם (קשת, ערוץ 2) זכה ב-16.3%, '2 על 2' (קשת, ערוץ 2) עם 7.6%. מנגד, שידור חוזר של 'המתנחל' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.3%, שידור חוזר של הסרט 'קשורה למאפייה' (ערוץ 10) רשם 1.3%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) חזקה עם 19.9%, מול 'יומן' (ערוץ 1) שזכתה ב-6.2%, ו'שישי' (ערוץ 10) עם רייטינג נמוך של 3.8%.

חמישי

משחקה של מכבי תל אביב ביורוליג (ערוץ 10) עם שיא רייטינג העונה - 13.5%, פגע בערב של 'קשת': עובדה (קשת, ערוץ 2) רשמה 20.6%, ופלפלים צהובים (קשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-17.5%.

'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-9.3%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 7.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.5%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 5.3%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) שקיבלה 4.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 24.5%, מול 'חדשות 10' עם 8.2% בלבד, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.5%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלינור 26/01/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    חייבים לבדוק מה קורה באמת
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״