רדיו ללא הפסקה מפתיע: גיא זוהר יחליף את גבי גזית - שיעבור לשדר פעם בשבוע
איש הטלוויזיה גיא זוהר ישתלב ברצועת השידור היוקרתית של 10:00 עד 12:00 ברדיו ללא הפסקה. עד כה הגיש ברצועה זו גבי גזית את תכניתו בתחומי העוולות הבירוקרטיות והשלטוניות ב-6 השנים האחרונות, ויעבור כעת - לבקשתו - לשדר את התכנית בימי חמישי בלבד.
גזית פנה לאחרונה למנכ"ל התחנה איל פאר וביקש להפחית בעומס השידורים של התכנית, שהצליחה בשנים האחרונות לעורר לא מעט הדים. פאר כיבד את הבקשה, וגייס ל-4 הימים הנותרים את זוהר, שישתלב בימים ראשון עד רביעי בין 10:00 ל-12:00, רצועה חשובה בה מתמודדים גם התחנות הארציות רשת ב' ('הכל דיבורים') וגל"צ ('מה בוער' ו'המילה האחרונה'). יש לציין כי רק לאחרונה ביקש זוהר לעזוב את הגשת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10, אותה הגיש פעם בשבוע במקומה של תמר איש-שלום.
גזית כאמור הצליח לעורר לא מעט הדים בשנים האחרונות בשידוריו, ולסחוב אחריו קהל מאזינים נאמן שנאמד בכ-100 אלף איש בממוצע מדי יום. תכניתו של גזית עסקה נאבקה למען קצבת ניצולי השואה ונגד סגירת ספריית העיוורים. גזית זכה לאות הערכה מידי נשיא המדינה על פעילותו למען נגישות נכים, התכנית זכתה בפרס בכנס הרדיו הישראלי בשנת 2008 ובאות מטעם עמותת אומ"ץ בשנת 2006.
מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר מסר בתגובה: "גיא זהר נבחר להגיש את רצועת האקטואליה היומית ברדיו ללא הפסקה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים אחר מחליף ראוי לאחת התכניות החשובות ביותר שלנו, תוכנית ביקורתית שפועלת למען רווחתו של האזרח ושואפת להאיר את המקומות החשוכים בחברה שלנו. זהר הוא בחירה מעולה, ואנחנו שמחים מאד שהוא מצטרף לרדיו ללא הפסקה".
גיא זהר הוסיף: "שמחתי מאוד על ההצעה של רדיו ללא הפסקה לחזור ולשדר ברדיו. התגעגעתי לאינטימיות שמציע המדיום לצד היכולת להרחיב ולהעמיק בנושאים שאני עוסק בהם גם בתוכנית הלילה בטלוויזיה. מצאתי בתחנה התלהבות ונכונות לעשייה עיתונאות לצד שילוב מעניין ומתקדם עם האינטרנט. בעולמנו המורכב תקשורתית, מסתמן שעשייה עיתונאית לא תשמור על אפקטיביות אם תישאר בפלטפורמה אחת בלבד".
- 2.מגן אליאס 27/12/2013 18:14הגב לתגובה זומי שחושב כמוני שמקומו של איש יקר כמו גזית לכנסת שייתן לייק
- 1.טדי 01/09/2013 16:57הגב לתגובה זואני מניח שרבים יפסיקו להאזין ל103. אופיו של זוהר הוא אחר מגזית שאין לו אלוהים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
