רדיו ללא הפסקה מפתיע: גיא זוהר יחליף את גבי גזית - שיעבור לשדר פעם בשבוע
איש הטלוויזיה גיא זוהר ישתלב ברצועת השידור היוקרתית של 10:00 עד 12:00 ברדיו ללא הפסקה. עד כה הגיש ברצועה זו גבי גזית את תכניתו בתחומי העוולות הבירוקרטיות והשלטוניות ב-6 השנים האחרונות, ויעבור כעת - לבקשתו - לשדר את התכנית בימי חמישי בלבד.
גזית פנה לאחרונה למנכ"ל התחנה איל פאר וביקש להפחית בעומס השידורים של התכנית, שהצליחה בשנים האחרונות לעורר לא מעט הדים. פאר כיבד את הבקשה, וגייס ל-4 הימים הנותרים את זוהר, שישתלב בימים ראשון עד רביעי בין 10:00 ל-12:00, רצועה חשובה בה מתמודדים גם התחנות הארציות רשת ב' ('הכל דיבורים') וגל"צ ('מה בוער' ו'המילה האחרונה'). יש לציין כי רק לאחרונה ביקש זוהר לעזוב את הגשת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10, אותה הגיש פעם בשבוע במקומה של תמר איש-שלום.
גזית כאמור הצליח לעורר לא מעט הדים בשנים האחרונות בשידוריו, ולסחוב אחריו קהל מאזינים נאמן שנאמד בכ-100 אלף איש בממוצע מדי יום. תכניתו של גזית עסקה נאבקה למען קצבת ניצולי השואה ונגד סגירת ספריית העיוורים. גזית זכה לאות הערכה מידי נשיא המדינה על פעילותו למען נגישות נכים, התכנית זכתה בפרס בכנס הרדיו הישראלי בשנת 2008 ובאות מטעם עמותת אומ"ץ בשנת 2006.
מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, איל פאר מסר בתגובה: "גיא זהר נבחר להגיש את רצועת האקטואליה היומית ברדיו ללא הפסקה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים אחר מחליף ראוי לאחת התכניות החשובות ביותר שלנו, תוכנית ביקורתית שפועלת למען רווחתו של האזרח ושואפת להאיר את המקומות החשוכים בחברה שלנו. זהר הוא בחירה מעולה, ואנחנו שמחים מאד שהוא מצטרף לרדיו ללא הפסקה".
גיא זהר הוסיף: "שמחתי מאוד על ההצעה של רדיו ללא הפסקה לחזור ולשדר ברדיו. התגעגעתי לאינטימיות שמציע המדיום לצד היכולת להרחיב ולהעמיק בנושאים שאני עוסק בהם גם בתוכנית הלילה בטלוויזיה. מצאתי בתחנה התלהבות ונכונות לעשייה עיתונאות לצד שילוב מעניין ומתקדם עם האינטרנט. בעולמנו המורכב תקשורתית, מסתמן שעשייה עיתונאית לא תשמור על אפקטיביות אם תישאר בפלטפורמה אחת בלבד".
- 2.מגן אליאס 27/12/2013 18:14הגב לתגובה זומי שחושב כמוני שמקומו של איש יקר כמו גזית לכנסת שייתן לייק
- 1.טדי 01/09/2013 16:57הגב לתגובה זואני מניח שרבים יפסיקו להאזין ל103. אופיו של זוהר הוא אחר מגזית שאין לו אלוהים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
