דן כנר
צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

היה הראשון לזהות את הדרך חזרה: דן כנר ישוב לשדר תכנית מוזיקלית ברשת ב'

איש הרדיו הוותיק שכבר פרש פעמיים מרשות השידור עם הגיעו לגיל פנסיה, יחזור כפרילנסר לתכניתו בשבת, אולם לא צפוי לשוב להגיש מבזקי חדשות
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי שכבר פרש פעמיים בשנה האחרונה, דן כנר חוזר לשדר ברדיו: לאייס נודע כי כנר חתם על הסכם וצפוי לחזור לשדר כבר בתקופה הקרובה ברשת ב' של קול ישראל.

כנר (68) עבד ברשות השידור במשך 47 שנים, והיה אחד ממגישי המהדורות הוותיקים והמזוהים ביותר עם הרשות, לצד הגשת תכניות מוזיקליות. לפני כשנה פרש לראשונה מהרשות עם הגיעו לגיל פרישה, אולם קיבל אישור עבודה מיוחד ממשרד האוצר לעוד חצי שנה. עם סיומו ביקש כנר להאריך שוב את האישור, אולם הוא לא קיבל זאת.

המחלקה המשפטית של רשות השידור פעלה לקבל אישור שיאפשר לו להמשיך להגיש את תכניתו 'מתוק מאז', והממונה על השכר באוצר אישר לאחרונה לכנר חוזה תפוקתי, שהוא למעשה חוזה פרילנסר.

בעקבות כך, יחזור כנר לשדר את תכניתו בימי שבת ברשת ב', אולם אינו אינו צפוי לחזור לשדר מהדורות חדשות, כפי שעשה שנים רבות.

ברשות השידור אישרו את הפרטים: "אנו שמחים מאד מכיוון שדן כנר הוא 'כוכב' רדיו משכמו ומעלה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מאיר בעל הנס 07/09/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    לא נכון ולא רצוי להאריך שירות לשום עובד .בפרט, בגוף שמתנהל בצורה רשלנית ובזבזנית כרשות השידור.לכל אדם יש תחליף .רענון השורות הוא עניין חשוב ביותר, במיוחד בגוף ארכאי ומסואב כרשות השידור ,אבל לא לטעמה ו"חוסר דעתה" של הנהלה רדודה וחסרת חזון כפי שיש בקול ישראל וברשות השידור .זאת,מבלי לפגוע באיכויות ובתרומה החשובה של דן כנר לאורך כל תקופת שירותו. הם האריכו שירות גם למגי שרון שהיא חסרת ידע כישרוןוהשכלה מינימלית ,אלא רק בגלל שהיא מלחכת פינכתו של יוני בן מנחם .כך גם ליגאל בוטון שדומה לה בזה .יש עשרות עובדים שיכולים למלא את מקומו בהצלחה, גם אם כישוריהם בתחום הליקוק וההתרפסות לא מגיעים לאילו שלו.הצעד הזה, הוא עוד תסמין של הנהלה נבובה ,הזויה וחסרת יכולת והגינות מינימליים.
  • 3.
    כנר הדועך 03/09/2013 23:02
    הגב לתגובה זו
    סליחה, פרש פרש פרש פרש. יפה שלא יגיש מבזקים. עשה בהם שגיאות למרות היומרות של רשות השידור ושלו. התוכנית בשבת שמלץ טהור. את מי מעניין שהשיר היה ב 1958 ברשימת מי מכיר מי יודע והודח על ידי ככה וככה וככה למקום המי יודע כמה מי יודע למה? כל הטרטור של הטריוויה בקול המתקתק והדביג מפריע אפילו להאזנה. די - פרשת פרשת. כמו בשחמט: נגעת - נסעת.
  • 2.
    א"מ 02/09/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    ומדוע לא נעשתה לו מהדורת פרידה ודברי סיכום, כמו שנעשה למגישים אחרים (גבי ינון השנה)? ממה שהבחנתי, הוא המשיך לשדר את "מתוק מאז" וגם את מהדורות החדשות מדי פעם.
  • 1.
    מתחננת 01/09/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
    רק לא אמנון פאר. בבקשה. רק לא את הפאטטי הזה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.