תמו ימי הפרילנס: יניב מלינרסקי וסער נעים בדרך להקמת משרד פרסום חדש
כוחות השוק, השנה האחרונה הלא קלה, והדור החדש שרוצה לפרוץ קדימה מובילים כולם ליצירת גופים חדשים בשוק הפרסום המקומי. אחד כזה שעושה את צעדיו הראשונים ועתיד למשוך אליו תשומת לב מהענף הוא משרד פרסום בשותפות של יניב מלינרסקי וסער נעים - כך נודע לאייס.
לאייס נודע עוד כי, מזה מספר חודשים מלינרסקי ונעים עובדים על הקמת משרד הפרסום ונמצאים במגעים מול מספר גורמים נוספים. במהלך השנה האחרונה, ולמעשה מאז פרישתו ממקאן ב-2009 פעל מלינרסקי במספר מישורים. עיקר עיסוקו היו עבודות פרילנס עבור משרדי הפרסום הבולטים בתעשייה ועבודות עצמאיות במסגרת לפ"מ. כל זאת כשברקע הוא מחוזר על ידי משרדים במטרה לצרפו כשכיר, והוא מצידו מחפש את האופציה הטובה ביותר בשוק כדי להפוך לבעל מניות בגוף פעיל או להקים מיזם חדש.
עוד נודע לאייס, כי מלינרסקי, שאמון על גזרת הקריאייטיב, ונעים שאמון על תחום הלקוחות בונים את המשרד החדש תוך כדי שילוב יכולות בתחום הדיגיטל. לשם כך הם נמצאים בחודשים האחרונים במגעים עם מספר גורמים בשוק האינטראקטיב. נכון לעכשיו הדמות המובילה היא דני צ'כנובר מבעלי Q digital. בשלב זה של השיחות בין הצדדים טרם ידוע האם צ'כנובר יחזיק במניות במשרד המתגבש אך המגעים אינם נוגעים למשרד הפרסום שלו - Q digital.
על פניו נראה כי מלינרסקי ונעים מבקשים לשתף פעולה עם צ'כנובר בכל הנוגע להוצאה לפועל של מהלכים דיגיטליים הקשורים בלקוחותיהם העתידיים. הסיכומים הראשוניים נעשו לבינתיים ללא חוזה חתום ובימים אלו נעשות בדיקות מטעם עורכי הדין, על בסיס הצהרת הכוונות של המעורבים. בעבר שקלו מלינרסקי ונעים לצרף למשרד החדש שותף שמגיע מתחום הדיגיטל אך חלופה שכזו נפסלה שכן השניים מעדיפים בשלב זה לחבור לגוף בעל פלטפורמה פעילה ומנוסה.
יוזכר כי למלינרסקי ונעים יש עבר משותף מהתקופה בה עבדו יחד במקאן אריקסון. מאוחר יותר עזב נעים את מקאן ועבר לפובליסיס ישראל בו שימש כסמנכ"ל לקוחות עד לפני כשנה. בין השאר הוא טיפל בנטוויז'ן, 012 ובייגלה אסם. מלינרסקי שימש בעבר כאחד מכותבי "ארץ נהדרת" ותוכניות נוספות. בשוק הפרסום הוא נחשב לאחת מהאופציות המועדפות על משרדי פרסום שמבקשים לעבות את הצוותים, אם בהתמודדות על מכרזים ואם בפעילות השוטפת על לקוח כזה או אחר.
על צ'כנובר אומרים בשוק הדיגיטל כי הוא "עשה מהלך אמיץ כשפתח משרד". צ'כנובר לשעבר באידיאולוג'יק, הקים את Q digital לפני כעשור ובשנה החולפת צירף אליו את אביב שטיין מפובליסיס והילה קוניק כשותפים. אחד ההישגים הבולטים של Q digital הוא הפיכתה לאחד מספקי החברה המרכזית למשקאות קלים. המשרד מטפל מזה כשנה בתקציב דיאט קולה (לאחר כ-13 שנים שנוהל באידיאולוג'יק) וייתכן כי ירחיב את מעורבותו לאחר הפרידה של קוקה קולה ופובליסיס בתחום הדיגיטל. על לקוחות Q digital נמנים: אבוט, סימילאק, ללין, רויאלטי, רקיט בנקיזר, דיוויד שילד, מכשירי תנועה ועוד.
סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר מסרו בתגובה: "כרגע אין מה להודיע, כשיהיה משהו רלוונטי, נשמח לשתף".
- 19.אחד שפעם עבד איתם 13/01/2013 17:38הגב לתגובה זוסער בנאדם אדיר, רציני, טוב, מחוייב ועם הרבה תשוקה למה שהוא עושה. למלינרסקי יש משקפיים נחמדים. או אולי נחמדות?
- 18.דרייפר 13/01/2013 09:04הגב לתגובה זושעומד על 7,000 שקל לשנה
- דון 13/01/2013 11:46הגב לתגובה זובגלל זה גם תשאר בעל מכולת ולא תתרחב לרשת סופרים:)
- 17.אסמעיל חאג' יחיא 13/01/2013 04:57הגב לתגובה זוכל הכבוד בהצלחה בדרך החדשה
- 16.לא נעים סער (ל"ת)העירקי 10/01/2013 19:51הגב לתגובה זו
- 15.10/01/2013 19:00הגב לתגובה זונראה אותם...
- 14.ספי 10/01/2013 17:48הגב לתגובה זומלינרסקי אדם עם יחסי אנוש של חייזר וכישורי קריאטיב של פקיד מס הכנסה.
- סופי 10/01/2013 21:32הגב לתגובה זותמיד כיף להזכיר למה אני מת על הענף הזה
- ענבר 10/01/2013 20:22הגב לתגובה זואם יניב פיטר אותך, כנראה שהגיע לך.
- 13.איפה ספי? (ל"ת)מיקרוב 10/01/2013 17:25הגב לתגובה זו
- 12.סער בהצלחה !!! (ל"ת)פלנינג י"ט "הבצפר " 10/01/2013 16:41הגב לתגובה זו
- 11.פלנינג י"ט "הבצפר " 10/01/2013 16:30הגב לתגובה זוסער בהצלחה !!!!!
- 10.בדרך עברו אונס אצל שטרן (ל"ת)סעריקו 10/01/2013 15:45הגב לתגובה זו
- 9.מד גירל 10/01/2013 15:39הגב לתגובה זויניב תותח - מקווה שגם השני בסדר
- 8.סער מדהים- שיהיה בהצלחה לשניכם! (ל"ת)מד וומן 10/01/2013 15:33הגב לתגובה זו
- 7.עד ששמים תמונה שלך אתה שם משקפי שמש? (ל"ת)אני 10/01/2013 15:04הגב לתגובה זו
- 6.סתם אחד (שסבל ממנו) 10/01/2013 14:53הגב לתגובה זואה, ובהצלחה כמובן
- תלמיד 10/01/2013 16:25הגב לתגובה זונראה לי שלא נעים זה הדבר האחרון שהייתי אומר עליו
- 5.אמיר 10/01/2013 14:25הגב לתגובה זובהצלחה ליניב וסער, שמצטרפים לרוח המרעננת והצעירה של משרדים כמו פוקס-גורן-גלעדי וחברון-זלצמן-שביט.
- אופטימי 10/01/2013 16:31הגב לתגובה זולהיות פרילנס זה לא בדיוק כמו שכל האחריות עליך בתור משרד...
- אופטימי פלוס 11/01/2013 11:49התשובה היא לא. הם יצליחו הרבה יותר.
- 4.אחד ממקאן 10/01/2013 14:12הגב לתגובה זומכיר גם את שני המקאניסטים האלה טוב טוב. שניהם מקצועיים , מהטובים שיצאו מהבניין הזה. ועבדתי גם עם דני צ׳חנובר. הבנאדם תותח יצירתי, מלא באנרגיות , מבין פרסום מהבטן, מספר אחת בארץ בהבנה של עולם הדיגיטל בלי כל השטיקים והגימיקים . מה שהכי יפה זה החיבור בין האנשים האלה שאפו על היציאה
- 3.מתוקים (-: (ל"ת)מישהי 10/01/2013 13:44הגב לתגובה זו
- 2.מעריצה 10/01/2013 13:05הגב לתגובה זושני אנשים מוכשרים, יצירתיים ופשוט אנשים טובים בלי בולשיט. בהצלחה!
- 1.פיצפוצית 10/01/2013 12:43הגב לתגובה זושני אנשים מוכשרים וגם נחמדים שזה לא ממש אופייני לתעשייה. בהצלחה חברים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
