בורגראנץ ואסם נסטלה בשת"פ שיווקי: 30 עמדות 'ראנץ קפה' יוקמו תוך חצי שנה
רשת ההמבורגרים הוותיקה מחפשת מנוע צמיחה חדש: הקפה שיוגש הינו קפה ממותג Nescafe Milano. אלי אורגד: "הקפה הוא מוצר משלים ללקוחות שלנו"
רשת מסעדות ההמבורגרים 'בורגראנץ' הודיעה לאחרונה על מהלך שיווקי במסגרתו תכנס לראשונה לתחום הקפה. רשת המזון המהיר תשיק עמדות 'ראנץ קפה' בסניפיה בהשקעה של חצי מיליון שקל לסניף.
הרשת צפויה להקים עמדות 'ראנץ קפה' ב-30 סניפים תוך חצי שנה. הפעילות תשווק באמצעות אסם נסטלה פרופשיונל, החטיבה המקצועית של קבוצת אסם. הקפה שיוגש הינו קפה ממותג Nescafe Milano, מותג שהושק ב-2010 ברחבי העולם.
עו"ד אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ: "הכניסה לתחום הקפה הינה טבעית כמוצר משלים לקהל לקוחותינו. 'ראנץ קפה' הינו מענה ללקוחות רבים אשר פנו אלינו בדרישה להרחיב את סל המוצרים שלנו, מנתונים שקיבלנו בעולם, התברר כי ברוב רשתות המזון המהיר, ניתן מענה לקפה ומאפה וארוחות קלות בנוסף למוצרי הליבה של הרשת".