הגולשים זעמו ו"הפצץ את עזה" הוסר מה-Google play - צפו במשחק
ענקית האינטרנט גוגל הודיעה אתמול כי היא מסירה לאלתר את המשחק "הפצץ את עזה" מה-play store שלה. גוגל קיבלה תגובות קשות מגולשים על המשחק שמדמה התקפות ישראליות על רצועת עזה. דובר גוגל אמר לרשת NBC "אנחנו מסירים מ-Google play יישומים שמפרים את המדיניות שלנו".
המשחק הושק ב-29 ביולי (יום שלישי שעבר) ע"י PlayFTW וזכה לכ-1,00 הורדות על פי עיתון הגרדיאן הלונדוני. מדובר במשחק שבו המשתתפים מטילים פצצות ממטוסי קרב ישראליים על דמויות של חמאס (לבושים במסכות שחורות ירוקות), ומנסים להתחמק מהפצצות תוך ניסיון להימנע מפגיעה באזרחים.
החוקים של גוגל אוסרים תוכן הכולל ביטויי שנאה, ביריונות ואלימות והיא מאפשרת לגולשים לסמן תכנים פוגעניים ב-flag. ככל שאפליקציה כלשהי זוכה ל'דגלים' רבים החברה מפנה את תשומת הלב שלה בהתאם ומסירה תכנים כאלה. אתר הגיימינג Masahable פרסם כי גוגל הסירה משחק נוסף בנוסח הזה הנקרא: Gaza Assault: Code Red (מתקפה על עזה: קוד אדום) שבו המשתמשים פוגעים בתאי טרור המתחבאים בעזה.
וידיאו המראה את התגובות הנזעמות שנכתבו בד, המשחק ב-play store:
קטע קצר מתוך המשחק הפצץ את עזה:
- 1.מאיפוה אפשר להוריד ? (ל"ת)skinnypuppy 05/08/2014 10:37הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
הדס מינקה ברנד"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"
הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל
תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.
היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".
אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".
מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.
- האיחוד האירופי בין קריסה סופית להתעוררות
- הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח לצד ריסון באינפלציה – מה זה אומר על הריבית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".
