דוחות לאומי קארד: גיוס שיא של 84 אלף לקוחות במחצית הראשונה, שיפור קל ברווח הנקי
חברת לאומי קארד מסכמת את הרבעון השני עם רווח נקי של 38 מיליון שקל, עלייה קלה של שני מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל. לאומי כארד היא חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום.
במהלך המחצית הראשונה גייסה לאומי קארד 84 אלף מנויים חדשים ומדובר בגיוס שיא מבחינתה. נכון לסוף יוני היקף כרטיסי האשראי שבידי לקוחות החברה הסתכם ב-1.83 מיליון כרטיסים אשר מתוכם 1.54 מיליון פעילים.
דוחות לאומי קארד חושפים כי יתרת האשראי הצרכני צמחה במחצית הראשונה של 2010 בכ-12% והסתכמה בכ- 1.2 מיליארד שקלים. כמו כן, מחזור המכירות של כרטיסי האשראי עלה ב-11% לרמה של 23 מיליארד שקל.
בסה"כ ברבעון השני, מחזור המכירות של לאומי קארד הסתכם ב-181 מיליון שקל, זאת לעומת 171 מיליון שקל ברבעון המקביל.
יו"ר לאומי קארד, מר ברוך לדרמן: "תמונת המשק ברבעון השני של 2010 מעידה על התמתנות בקצב הצמיחה, אך לשמחתי, קצב הצמיחה של לאומי קארד מוסיף להיות גבוה, והיא צומחת מעבר לממוצע בענף".
מנכ"ל לאומי קארד, מר דני כהן: "תוצאות הדוחות מלמדות על המשך צמיחת החברה בכל הפרמטרים העסקיים. הצמיחה המשמעותית במספר הכרטיסים הבנקאיים והחוץ בנקאיים ובפעילות האשראי של החברה, מעידים על מגוון גדול של שירותים ומוצרים שאנו מציעים ומתאימים עבור כל לקוח . אנו מתכוונים להתמיד בכך גם בעתיד תוך שימור שביעות הרצון של כלל הלקוחות