אמדוקס מתרחבת בסין: חוזה חדש עם ג'ילין יוניקום
ענקית הביליניג, אמדוקס (סימול: DOX), מרחיבה את עסקיה בשוק הסיני. החברה הודיעה היום על חתימת חוזה חדש עם ג'ילין יוניקום (Jilin Unicom), חטיבה בקבוצת צ'יינה יוניקום (China Unicom) לפיו תאחד ותשדרג אמדוקס את מערכות התמחור והבילינג הקיימות ותאפשר לג'ילין לתמוך ב-4 מיליון לקוחותיה. ג'ילין יוניקום היא ספקית השירותים העיקרית של מחוז ג'ילין בסין, והמערכת המשודרגת לתמחור ובילינג של אמדוקס תסייע ללקוחות החברה לבנות בעצמם חבילות שירות בהתאם להעדפותיהם האישיות וצורכי/היקפי השימוש שלהם ובדרך זו תאפשר להם לנהל טוב יותר את קשריהם עם ג'ילין. בנוסף, התוכנה של אמדוקס תתמוך בהשקת מספר שירותי קול ונתונים, ביניהם שיחות בינלאומיות,ו-SMS.
הפרויקט יתבצע בשני שלבים: הראשון, השקת מערכת הבילינג, מערכת הקסטומיזציה, ומערכת משולבת של תמחור ובילינג. השני, רכישת שירותים והתחשבנות הדדית. בנוסף, ג'ילין יוניקום תשתמש גם בשירות אינטגרציית המערכות והתחזוקה של אמדוקס. כיום, אמדוקס תומכת ביכולות הבילינג וה-Mediation של ג'ילין לתקשורת GSM. ובנוסף, מכינה חלק מספקי השירותים לקראת רישיונות הדור השלישי על ידי הבטחת תיאום בין האנשים, התהליכים ותשתית המחשוב.
לאמדוקס נוכחות משמעותית בשוק התקשורת של סין באמצעות רכישת Longshine, ספקית מובילה של פתרונות בילינג ו-CRM בסין. אמדוקס פועלת בשיתוף פעולה קרוב עם ספקי השירותים המובילים בסין ומעסיקה כיום כ-1,100 עובדים העונים על הצרכים הגדלים והמורכבים של ספקי השירותים בסין.
"שוק התקשורת בסין עובר שינויים עצומים ככל שמספר גדל והולך של לקוחות של ספקי השירותים והמפעילים שואפים להשיק מוצרים ושירותים חדשים עבור הלקוחות," אמר מייקל מת'יוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "מתן האפשרות ללקוחות להתאים באופן אישי את חבילות המוצרים שהם רוכשים מאפשר לג'ילין יוניקום לספק חוויית לקוח משופרת, המחזקת את נאמנות הלקוחות ומגדילה את שביעות רצונם."