התאוששות באלקטרה צריכה: רווח של 29 מיליון שקל ללא קרפור
מניית אלקטרה צריכה 3% מזנקת היום ב-12%. למרות שתחום המזון ובעיקר קרפור עדיין מפסיד כ-20 מיליון שקל ברבעון יש שיפור גדול ברווחים ובמרווחים של קרפור. ההסבה לסניפים חדשים מגדילה את המכירות למ"ר לאזור של 39 אלף שקל למ"ר. זה פי 1.5 מהמספרים שקרפור היתה ביתן. יש עוד סניפים רבים שיעברו הסבה וזה יביא אותם לשיפור כולל במרווחים. הבעיה שזה יעלה כסף - אלקטרה צריכה תצטרך להוציא מאות מיליונים נוספים (היא או אלקו האמא שאמורה לקבל את קרפור) וזה יעיק על התוצאות. אלא שקרפור גרמה לנזק תדמיתי לאלקטרה צריכה וקריסה של כמעט 50% לשווי של כ-1.4 מיליארד שקל, במקביל לחולשה בפעילות הבסייסת. ואז הגיעו הדוחות הכספיים ופתאום המשקיעים נזכרו שאלקטרה צריכה זה לא רק קרפור ובעסקים האחרים שלה יש מגמה חיובית. לאלקטרה צריכה יש שלוש רגליים חזקות, שתיים וותיקות ורווחיות - ייצור, יבוא ויצוא של מערכות מיזוג בהיקפים משמעותיים, קמעונאות חשמל (שקם אלקטריק) ותחום קמעונאות הספורט שהלך וגדל עם הרכישות האחרונות (דווקא הפסיד מעט ברבעון השלישי). התחומים האחרים באלקטרה צריכה מרוויחים סדר גודל של 30-40 מיליון שקל ברבעון, מעל 120 מיליון שקל. זה כשלעצמו עשוי להיות שווה את שווי השוק. הספורט הצומח זה סוג של אפסייד עתידי, וקרפור יכולה בסופו של דבר, בהמשך להשקעות, להיות שווה משהו, רק שזה ייקח זמן. ולדוחות הרבעון. אלקטרה צריכה אלקטרה צריכה 3% בהנהלת צביקה שווימר רשמה ברבעון השלישי של שנת 2023 הכנסות של 1.84 מיליארד שקל, לעומת כ-1.68 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 9.3%. באלקטרה מסבירים כי "העלייה נבעה בעיקר מגידול במכירות במגזרים קמעונאות מזון, ספורט ופנאי (בין היתר, בהמשך לאיחוד לראשונה של תוצאות אדידס), ומעלייה במכירות מגזר קמעונאות חשמל כתוצאה מגידול במכירות סניפים זהים, והתקזזה בחלקה מקיטון במכירות מגזר מוצרי צריכה חשמליים כתוצאה מירידה בתחום סחר מותגים כתוצאה מירידה בשוק החשמל, מעיכוב בהזמנות בתחום מערכות החימום לייצוא ומירידה בתחום פעילות הסולאר כתוצאה מיציאה מאיחוד ברבעון השני של השנה". הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-518 מיליון שקל (כ-28.1% מהמכירות), לעומת כ-475 מיליון שקל (כ-28.2% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 9%. באלקטרה מסבירים כי העלייה ברווח הגולמי נבעה בעיקר מגידול ברווח הגולמי ובשיעורו במגזר קמעונאות חשמל בעיקר כתוצאה מגידול במכירות הסניפים הזהים, מגידול ברווח הגולמי של מגזר ספורט ופנאי בעיקר כתוצאה מגידול במכירות כתוצאה מכניסה לאיחוד של המותג adidas ברבעון הרביעי אשתקד ומגידול ברווח הגולמי במגזר המזון בעיקר כתוצאה כפועל יוצא של השקת סניפי Carrefour. הוצאות המימון, נטו ברבעון השלישי של שנת 2023 של החברה הסתכמו בכ-54 מיליון שקל, לעומת כ-27 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, פי 2. בחברה טענו כי הגידול נבע בעיקר מגידול בהוצאות הריבית בגין הלוואות חדשות בעיקר במגזר קמעונאות מזון, וגם בגין עלייה בשיעור הריבית על ההלוואות כתוצאה מעלייה בשיעור ריבית הפריים. החברה סיימה את הרבעון השלישי של 2023 עם רווח מיוחס לבעלי מניות החברה בסך כ-10 מיליון שקל, קצת פחות מחצי לעומת רווח נקי המיוחס לבעלי מניות החברה של כ-20.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים כי בנטרול מגזר המזון, הסתכם הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השלישי בכ-29 מיליון שקל, לעומת 51.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2023 עלתה בכ-11.6% ל-152 מיליון שקל, לעומת כ-136 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA בנטרול מגזר קמעונאות המזון עלה בכ-12.8% לכ-87 מיליון שקל, לעומת כ-77 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
72 סניפים של קרפור
באלקטרה מציינים כי עד כה החברה שיפצה והסבה 72 סניפים ל-Carrefour בפריסה ארצית. באלקטרה מציינים כי מחזור המכירות בסניפי Carrefour שהושקו עלה בכ-60%, כאשר הרשת עברה ל-EBITDA חיובי ברבעון השלישי במגזר קמעונאות חשמל עלו ההכנסות ברבעון השלישי בכ-5.6% ל-573 מיליון שקל והרווח המגזרי טיפס בכ-20% ל-32 מיליון שקל באלקטרה מציינים כי בשבועות שמאז פרוץ המלחמה, חלה עלייה במכירות תחום קמעונאות החשמל וכן במכירות Carrefour ובפעילות סער המחזיקה ברשתות Columbia, אאוטסיידרס ושבילים. ההון העצמי של החברה ליום 30.9.2023 הסתכם ב-1 מיליארד שקל.גידול בהכנסות
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה אמר "אנחנו מסכמים את הרבעון השלישי עם גידול בהכנסות החברה, בתמיכת מגזרי המזון, קמעונאות חשמל הפנאי וספורט. במהלך הרבעון החולף המשכנו בתהליך ההסבה של סניפי רשת Carrefour כאשר עד כה השקנו 72 סניפים, תוך שאנו חווים גידול חד במכירות בסניפים שהוסבו וממשיכים בעבודה מאומצת בכל הקשור לפיתוח וייעול הרשת וביסוס מעמדה כרשת מובילה בישראל. להערכתנו יגיע מגזר המזון לרווחיות תפעולית כבר ברבעון הרביעי. בהתייחס למלחמה אומר שווימר כי "ברמה העסקית, תקופה זו מבטאת את עוצמת המודל העסקי המגוון של החברה הנשען על מספר רגליים חזקות בתחום מוצרי הצריכה בישראל. המלחמה הביאה לגידול חד בהיקפי המכירות במגזר המזון של החברה, במגזר קמעונאות החשמל לאור הגידול בקניות לבית ומיצוב רשתות המגזר כקניה משתלמת, וכן גידול בפעילות סער המחזיקה ברשתות Columbia, אאוטסיידרס ושבילים, שהינה חלק ממגזר ספורט פנאי. ליבנו בתקופה זו עם משפחות הנפגעים במלחמה, ואנו מחזיקים את חיילי צה"ל ומייחלים לחזרתם של החטופים. נמשיך ביישום האסטרטגיה העסקית של החברה תוך מחויבותה למשק הישראלי, לעובדיה ולמשקיעיה". החברה כזכור חילקה באפריל 2023 דיבידנד בסך של 35 מיליון שקל. מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-35.6% וב-12 החודשים האחרונים ב-45% למחיר של 70.83 שקל ושווי שוק של 1.512 מיליארד שקל.
עלייה בהכנסות בקרפור
בחברה מציינים כי במגזר קמעונאות מזון, ברבעון השלישי עלו ההכנסות בכ-17.2% לכ-865 מיליון שקל, לעומת כ-738 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול לדברי החברה נבע בעיקר מהשקת Carrefour בחודש מאי האחרון, שבמסגרתה הושקו 50 סניפים של הרשת, שפעלו באופן מלא ברבעון השלישי ובהמשך להשלמת פתיחתם של 20 סניפים נוספים עד לתום הרבעון השלישי. מנגד, נרשמה השפעה של הפעלה חלקית של סניפים, לטובת שיפוץ והסבה לקרפור. המכירות בחנויות זהות במגזר גדלו ברבעון בשיעור של כ-21%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד (לרבות חנויות שהוסבו ל– Carrefour). המכירות בסניפים שהוסבו ל- Carrefour שפעלו באופן מלא ברבעון השלישי גדלו בשיעור של כ-47.1% ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. מכירות למ"ר ברבעון השלישי (לרבות בחנויות שהוסבו ל– Carrefour) הסתכמו בכ-28,680 שקל למ"ר ממוצע שנתי לעומת 23,760 שקל למ"ר בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מציינים כי מכירות למ"ר בסניפים שהוסבו ל-Carrefour שפעלו באופן מלא ברבעון השלישי הסתכמו לכ-38,988 שקל למ"ר בממוצע שנתי זאת לעומת ה כ-26,924 שקל למ"ר בממוצע שנתי בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח המגזרי בנטרול הוצאות אחרות, נטו הסתכם במגזר ברבעון השלישי בכ-0.2 מיליון שקל, לעומת כ-13 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נבע בעיקר כתוצאה מירידה ברווחיות כפועל יוצא של גידול במכירות האונליין אשר מאופיינות בשיעור רווח גולמי נמוך יותר מזה שבסניפי הרשת ומהשקת Carrefour לאור פעילות השקעה של משאבים וכוח אדם לטובת ההשקה ולטובת הקמת מערך ייבוא מוצרי Carrefour. כמו כן מסבירים בחברה כי פעילות קוויק שאוחד בתום שנת 2022 ופעילות רשת 7-Eleven הנמצאת בתהליך הקמה, תרמו יחד בתקופת הדוח להפסד המגזרי סך של כ-21 מיליון שקל. בחברה צופים כי יחד עם הגידול במחזור סניפי Carrefour והפעולות להתייעלות שמבצעת החברה במגזר, החברה תחזור להציג רווח מגזרי ברבעון הרביעי של שנת 2023. בחברה מציינים כי היא פועלת לביצוע הסבה של 3 סניפים נוספים עד לתום שנת 2023.ירידה של 8.8% בהכנסות מוצרי החשמל
במגזר מוצרי צריכה חשמליים הסתכמו ההכנסות ברבעון השלישי של 2023 בכ-365 מיליון שקל, לעומת כ-399.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 8.8%. הרווח המגזרי ברבעון לפני הכנסות אחרות, נטו הסתכם בכ-25 מיליון שקל, לעומת כ-29.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה ציינו כי השינוי בהכנסות וברווח נבע בעיקר כתוצאה מירידה בתחום סחר מותגים בעיקר כתוצאה מירידה בשוק החשמל, מירידה במכירות מזגנים ומערכות אקלים שנבעה בעיקר מעיכוב בהזמנות במכירות בתחום מערכות החימום לייצוא ומירידה בתחום פעילות הסולאר כתוצאה מיציאה מאיחוד במהלך הרבעון השני של השנה. בחברה צופים כי מחזור המכירות בשנת 2024 יגדל בכ-200 מיליון שקל והיא תשמור על שיעור הרווח המגזרי. במגזר קמעונאות חשמל במסגרתו מפעילה החברה את הרשתות מחסני חשמל ,שקם אלקטריק ואת שקם דיוטי פרי, עלו ההכנסות ברבעון השלישי בכ-5.6% לכ-573 מיליון שקל, לעומת כ-542 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות במגזר אשר פעלו באופן מלא ברבעון השלישי גדלו בכ-6.6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, עלייה שנבעה בעיקר מגידול במכירות בסניפים זהים. הרווח המגזרי בנטרול הוצאות אחרות, נטו גדל לכ-32 מיליון שקל לעומת כ-26 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול נבע בעיקר כפועל יוצא של הגידול במכירות החנויות הזהות. במגזר ספורט ופנאי, זינקו ההכנסות ברבעון ב-52.5% לכ-59 מיליון שקל, לעומת כ-39 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מגידול בהכנסות סער, בין היתר בשל פתיחת סניפים חדשים וגידול בפעילות הסיטונאית, וכתוצאה מרכישת פעילות אדידס שנכללה בתוצאות המגזר החל מהרבעון הרביעי של 2022. המכירות בחנויות זהות קטנו ברבעון בכ-1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות של אדידס, שנכנסו לאיחוד החל מהרבעון הרביעי לשנת 2022, כאמור, גדלו בכ-24% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, במונחי פרופורמה. ההפסד המגזרי בנטרול הכנסות אחרות, נטו הסתכם ברבעון השלישי בכ-1.9 מיליון שקל, לעומת הפסד מגזרי של כ-1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.השפעת המלחמה על החברה
בחברה מציינים את השפעת מלחמת חרבות ברזל על החברה. במגזר מוצרי צריכה חשמליים - תחום סחר מותגים ותחום מערכות אקלים לרבות תחום מערכות החימום לייצוא חוו ירידה של כ- 25% בחודשים אוקטובר ונובמבר עד כה, מעצירה של פרוייקטי נדל"ן והאטה מהותית בתחום כפועל יוצא של הלחימה. יחד עם זאת, פעילויות המגזר חזרו לפעול בצורה רציפה החל מתום השבוע השני של המלחמה. החברה צופה כי המחזורים של פעילויות המגזר יגדלו משמעותית עם תום הלחימה וחזרתו המלאה של שוק הנדל"ן. מגזר קמעונאות חשמל - על אף המלחמה ובניגוד למגמות בשוק קמעונאות החשמל חלה עלייה במחזור המכירות בסניפי מחסני חשמל ושקם אלקטריק וזאת חרף ירידה במחזור המכירות של הסניפים בימי הלחימה הראשונים בעקבות סגירתם. בפעילותן של חנויות הדיוטי פרי חלה ירידה משמעותית וזאת בעקבות ירידה משמעותית בכמות הטיסות היוצאות מישראל ובהתאמה ירידה בכמות הנוסעים בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. על אף הירידה במחזור המכירות של חנויות הדיוטי פרי החברה אינה צופה פגיעה משמעותית ברווח חנויות אלו בשל ירידה משמעותית בתשלום שכ"ד לרשות שדות התעופה וזאת בעקבות השפעה מצטברת על תעריף שכ"ד כפועל יוצא של הירידה במספר הנוסעים השנתי. מגזר קמעונאות מזון - מפתיחת המלחמה גדלו משמעותית הביקושים בסניפי גלובל ריטייל, וכפועל יוצא גדל מחזור מכירות הקבוצה בכ- 30% באוקטובר ונובמבר עד כה בהשוואה לאשתקד. בסניפי Carrefour חלה באותה תקופה עלייה משמעותית במחזור המכירות של כ- 64% גם לאור הסבות הסניפים. מגזר ספורט ופנאי - בשל פעילות חברת סער, בין היתר, בתחום הקמעונאי ובתחום הסיטונאי, במכירת ציוד ומוצרי הלבשה והנעלה לצבא ולכוחות הביטחון שהינם מוצרים, אשר השפעות המלחמה עליהם הינן השפעות ישירות חלה עלייה משמעותית בביקושים לציוד כאמור ובהתאם גדל מחזור המכירות בסניפי חברת סער (Columbia, Outsiders ושבילים) ובפעילותה הסיטונאית בחודש אוקטובר בכ-83% ובמצטבר בחודשים אוקטובר ונובמבר עד כה של כ-43%. לעומת זאת חלה ירידה באוקטובר ונובמבר עד כה בחנויות זהות של adidas בכ-30% אך בימים האחרונים חלה מגמה של חזרה לרמת ביקושים זהה לאשתקד.- 3.מ. כהן 27/11/2023 19:44הגב לתגובה זועאללק של אלקטרה צריכה של 10 מילוין שקל, יתגלה במהרה כעורבא פרח, קריפור הפסדית ולאור התכנית ההפסדים יעמיקו. שאר עסקיי החברה לא כוללים עדיין את הרבעון האחרון, שבו צפוי החמרה משמעותית בביקושים, עקב המלחמה.
- 2.גילי 27/11/2023 15:55הגב לתגובה זוממסמסים את כל הקמפיין של הסניפים הזולים. הם לא. הם יקרים כמו סניפי מגה ויינות ביתן. כל הפרסומים על סניפים זולים זה עבודה בעיניים. מדובר בפחות מ 20 סניפים מתוך למעלה מ 70. זה שהם הגדילו את הרווחים בחודשיים האחרונים זה בעיקר בגלל המלחמה, שאנשים העדיפו לעשות קניות קרוב ליד הבית. כדי לא להתקע עם אזעקה בדרך לסניפים של רשתות זולות יותר.
- 1.ניגירי 27/11/2023 15:16הגב לתגובה זומה מכרו את קרפור בלי להגיד לצני חצר בלי זה ובלי זה מה נהיה מתי יהיה כולל . היה מנוע ? . חחחח

נייס מכה את התחזיות; מאשרת תחזית להמשך, אבל יש נקודת חולשה
סקוט ראסל, מנכ"ל נייס: "הבינה המלאכותית נמצאת בליבת האסטרטגיה שלנו. אנחנו
בחזית מהפיכת ה-AI בשוק חוויית
הלקוח, ואנו רק בתחילתו של המסע"; ההכנסות ברבעון השלישי יהיו נמוכות מהצפי, ההכנסות בשנה כולה כמו התחזית הקודמת; תחזית הרווח בשנה כולה עולה מעט ל-12.43 דולר למניה; למה המניה יכולה דווקא לרדת?
נייס NICE Ltd -13.61% מדווחת על תוצאות טובות מעט מהתחזית ברבעון השני - "אנחנו שמחים לדווח על רבעון חזק נוסף עם הכנסות שהסתכמו ב- 727 מיליון דולר, מעל הרף העליון של טווח התחזית, ורווח למניה של 3.01 דולר, ברף העליון של הטווח הצפוי", אמר סקוט ראסל, מנכ"ל נייס. "הביצועים נבעו מהמשך התחזקות בפעילות הענן שלנו, שצמחה ב- 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מנוע הצמיחה המרכזי של פעילות זו הוא הביקוש המואץ לפתרונות בינה מלאכותית ושירות עצמי, שבא לידי ביטוי בגידול של 42% בהכנסות השנתיות החוזרות (ARR) בתחום זה, לעומת רבעון מקביל אשתקד."
ראסל הוסיף כי: "הבינה המלאכותית נמצאת בליבת האסטרטגיה של נייס, ואנחנו נמצאים בחזית מהפיכת ה-AI בשוק חוויית הלקוח, ואנו רק בתחילתו של המסע. המומנטום שלנו צפוי להתגבר עם שילוב יכולות השיחה ויכולות הסוכן החכם בתחום חווית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית של Cognigy, שהן המובילות בתעשייה, מה שיאפשר לנו לספק חוויית לקוח אנושית על הפלטפורמה שלנו, CXone Mpower. המובילות שלנו בחדשנות בתחום הבינה המלאכותית נשענת על בסיס פיננסי איתן, רווחיות גבוהה ומאזן חזק, לצד שורה הולכת וגדלה של שותפויות אסטרטגיות שגייסנו במהלך ששת החודשים האחרונים."
תחזית חלשה לרבעון השלישי - אישור תחזיות לשנה כולה
האנליסטים ציפו להכנסות של 737 מיליון דולר ברבעון השלישי ורווח למניה של 3.17 דולר למניה. זה יהיה נמוך יותר. התחזית המעודכנת של החברה היא להכנסות של 722 מיליון דולר עד 732 מיליון דולר, גידול של 5% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד, אבל מתחת לתחזית. הרווח (non-GAAP) למניה בדילול מלא ברבעון השלישי צפוי להיות בטווח של 3.12 דולר עד 3.22 דולר, שמייצג גידול של 10% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד, ומרכזו דומה לצפי האנליסטים.
ועדיין - בחברות צמיחה מחפשים גידול בהכנסות. הירידה בתחזית הרבעון השלישי תטריד את האנליסטים והיא עשויה להוביל את המניה לירידה, למרות שכעת היא עולה (מעבר ל-2% שזה הארביטראז' החיובי)
- תמורת כ-955 מיליון דולר: נייס רוכשת את Cognigy
- נייס עוקפת את הצפי בדוחות, גם התחזית מעל לצפי; המניה עולה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החברה כאמור מאשררת את תחזית סך ההכנסות (non-GAAP) לשנת 2025 שצפוי להסתכם ב-2,918 מיליון דולר עד 2,938 מיליון דולר, שמייצג גידול של 7% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד. החברה מעלה את תחזית הרווח (non-GAAP) למניה בדילול מלא לשנת 2025 שצפוי להיות בטווח של 12.33 דולר עד 12.53 דולר, שמייצג גידול של 12% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד. במילים אחרות, אפשר להבין מהתחזית לרבעון שלישי ורביעי שהחברה מצליחה להתייעל - להרוויח יותר עם אותן הכנסות.

נייס מכה את התחזיות; מאשרת תחזית להמשך, אבל יש נקודת חולשה
סקוט ראסל, מנכ"ל נייס: "הבינה המלאכותית נמצאת בליבת האסטרטגיה שלנו. אנחנו
בחזית מהפיכת ה-AI בשוק חוויית
הלקוח, ואנו רק בתחילתו של המסע"; ההכנסות ברבעון השלישי יהיו נמוכות מהצפי, ההכנסות בשנה כולה כמו התחזית הקודמת; תחזית הרווח בשנה כולה עולה מעט ל-12.43 דולר למניה; למה המניה יכולה דווקא לרדת?
נייס NICE Ltd -13.61% מדווחת על תוצאות טובות מעט מהתחזית ברבעון השני - "אנחנו שמחים לדווח על רבעון חזק נוסף עם הכנסות שהסתכמו ב- 727 מיליון דולר, מעל הרף העליון של טווח התחזית, ורווח למניה של 3.01 דולר, ברף העליון של הטווח הצפוי", אמר סקוט ראסל, מנכ"ל נייס. "הביצועים נבעו מהמשך התחזקות בפעילות הענן שלנו, שצמחה ב- 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מנוע הצמיחה המרכזי של פעילות זו הוא הביקוש המואץ לפתרונות בינה מלאכותית ושירות עצמי, שבא לידי ביטוי בגידול של 42% בהכנסות השנתיות החוזרות (ARR) בתחום זה, לעומת רבעון מקביל אשתקד."
ראסל הוסיף כי: "הבינה המלאכותית נמצאת בליבת האסטרטגיה של נייס, ואנחנו נמצאים בחזית מהפיכת ה-AI בשוק חוויית הלקוח, ואנו רק בתחילתו של המסע. המומנטום שלנו צפוי להתגבר עם שילוב יכולות השיחה ויכולות הסוכן החכם בתחום חווית הלקוח המבוססת בינה מלאכותית של Cognigy, שהן המובילות בתעשייה, מה שיאפשר לנו לספק חוויית לקוח אנושית על הפלטפורמה שלנו, CXone Mpower. המובילות שלנו בחדשנות בתחום הבינה המלאכותית נשענת על בסיס פיננסי איתן, רווחיות גבוהה ומאזן חזק, לצד שורה הולכת וגדלה של שותפויות אסטרטגיות שגייסנו במהלך ששת החודשים האחרונים."
תחזית חלשה לרבעון השלישי - אישור תחזיות לשנה כולה
האנליסטים ציפו להכנסות של 737 מיליון דולר ברבעון השלישי ורווח למניה של 3.17 דולר למניה. זה יהיה נמוך יותר. התחזית המעודכנת של החברה היא להכנסות של 722 מיליון דולר עד 732 מיליון דולר, גידול של 5% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד, אבל מתחת לתחזית. הרווח (non-GAAP) למניה בדילול מלא ברבעון השלישי צפוי להיות בטווח של 3.12 דולר עד 3.22 דולר, שמייצג גידול של 10% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד, ומרכזו דומה לצפי האנליסטים.
ועדיין - בחברות צמיחה מחפשים גידול בהכנסות. הירידה בתחזית הרבעון השלישי תטריד את האנליסטים והיא עשויה להוביל את המניה לירידה, למרות שכעת היא עולה (מעבר ל-2% שזה הארביטראז' החיובי)
- תמורת כ-955 מיליון דולר: נייס רוכשת את Cognigy
- נייס עוקפת את הצפי בדוחות, גם התחזית מעל לצפי; המניה עולה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החברה כאמור מאשררת את תחזית סך ההכנסות (non-GAAP) לשנת 2025 שצפוי להסתכם ב-2,918 מיליון דולר עד 2,938 מיליון דולר, שמייצג גידול של 7% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד. החברה מעלה את תחזית הרווח (non-GAAP) למניה בדילול מלא לשנת 2025 שצפוי להיות בטווח של 12.33 דולר עד 12.53 דולר, שמייצג גידול של 12% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד. במילים אחרות, אפשר להבין מהתחזית לרבעון שלישי ורביעי שהחברה מצליחה להתייעל - להרוויח יותר עם אותן הכנסות.