מדפסת מדבקות – כשהקדמה מביאה את הבשורה הנכונה
מדבקות מעורבות בכל עסק וארגון וכך גם בכל תחום ותחום לפי הצורך. כאמור, זו יכולה להיות סביבת המשרד, עבודה מהבית, אבל גם בעסק הנרחב – זה שצריך את ההתייחסות המהודרת של תוויות בצורות והכול לצד גדלים משתנים. באמצעות המדפסת, ניתן להדפיס על גבי ברקודים ובדומה לתעודה מזהה, גם לספק וגם לאתר את המוצר הנדרש בקלות יתרה. כמו כן, בעת שימוש מדפסות אלו, משיגים שני יתרונות, אחד מהם למנוע סרבול והשני הוא לא לפגום בשאר המדפסות המופעלות בסביבת הארגון.
כמו כן, לא חייב להדפיס דף שלם בעבור מדבקה אחת – מה שמעניק יתרון נוסף של חסכון בשימוש ובסופו של דבר גם בעלויות.
כשהעולם החדש פוגש במדבקה המהודרת
יותר ויותר עסקים בוחרים מדפסת מדבקות ולא רק כי היא יודעת להדפיס גם על חומרים קשיחים, אלא גם בזכות היכולת להעביר מידע מלא אודות המוצר הנדרש. אם פעם, היה ניתן לראות רישומים ידניים, שהרי היום, בעידן המתקדם כל כך, את המדבקה המהודרת ניתן לראות בסביבת משתלות (לצורך הדוגמא תג לעציץ) וכן חבק עם נתוני העץ למגדלים עצמם. כמו כן, מדפסת זו ושימוש במדבקות תתרחשנה גם בסביבת לוגיסטיקה, משלוחים, ייצור ועוד. לצד זאת, חשוב שלא לפסוח גם על מדפסות ניידות המשמשות לא פעם את הפקחים, השוטרים ואנשי השטח שמשתמשים בה להפקת חשבוניות, דוחות ועוד.
איך בוחרים מדבקות לעסק שלכם?
בכדי להבין ולדעת כיצד לבחור מדבקות איכותיות שלא רק יעבירו את המחיר אלא גם את המסר – חשוב ביותר לשקול על בחירת מדפסת מדבקות איכותית. באמצעות המדפסת הזו, לא רק שמותירים את העניין הידני מאחור, אלא לוקחים צעד אחד עם הקדמה ומראים ללקוחות שלכם שאתם משקיעים בעצמכם וגם בהם על הדרך. אחרי הכול, כמה שתשקיעו בנראות שלכם, כך גם יעריכו אתכם הלקוחות הקבועים והפוטנציאליים. אם כן, לצד לא מעט יתרונות, אין ספק כי השימושים במדפסות מדבקות נכונות יניבו גם מיתוג איכותי במפעל, באפסנאות, ייצור וכן בענפי המשרד והלוגיסטיקה. נכון להיום, מדפסת מדבקה איכותית היא זו שתהווה מכשיר אלחוטי קל לנשיאה שממנו ניתן להפיק מדבקה איכותית.
כפי שהבנתם, נוכח הקדמה, ניתן למעשה לקחת את המדפסת הקטנה וכן לשלבה עם מכשירים נייחים אבל גם מכשירים קטנים וניידים כגון טאבלט, סמארטפון לרבות מכשירי כף היד הקטנים. אם כן, קלות נשיאה, תפעול נכון ועיצוב שמטרתו לייצר בין השאר גם מיתוג מושלם, פנייה לקהלים נרחבים בתחומים וצרכים שונים והכי חשוב? הכול בהתאמה אישית!
- אינפיניה (נייר חדרה): עליה בהכנסות ל-462.5 מ' ש' ומיתוג מחדש
- האם העסק שלכם ממותג נכון? בדקו והבינו מדוע זה חשוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
