גנץ-לפיד: הקמפיינרים נפגשים לגיבוש אסטרטגיית פרסום חדשה
לאחר לילה ארוך של דיונים ומגעים שבסיומו, לפנות בוקר, הושגה הסכמה על איחוד בין מפלגות חוסן לישראל ויש עתיד עומדת כעת על הפרק שאלת המשך הקמפיין הפרסומי שיוביל את המפלגה המאוחדת, שמה של הרשימה לכנסת ואיחוד בין צוותי התקשורת והאסטרטגיה שמלווים את בני גנץ ויאיר לפיד.
היכנסו למדור הבחירות של BizPortal
דבר אחד בטוח, והוא שעד לשעה 22:00 הלילה (יום ה') תהיה רשימה עם שם חדש, שתוצג לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת. בדרך לשם, 2 המפלגות יצטרכו לבצע אינטגרציה בין מערכי הפרסום והייעוץ כדי לתקשר לציבור הבוחרים את הערך המוסף שייווצר באמצעות החיבור בין המפלגות. לשם כך, עליהן לגבש DNA חדש למוצר המאוחד שנקודת הפתיחה המשותפת שלו היא החלפת שלטון נתניהו והליכוד.
בחיבור בין מערכי הפרסום והאסטרטגיה התקשורתית, הצוותים יידרשו להחליט כיצד ייראה הקמפיין מבחינת צבעוניות כאשר בני גנץ מתהדר בצבע הזית הצבאי מול הכחול של יאיר לפיד, וזו רק ההתחלה. בפגישה שנערכת בשעות אלה יידרשו היועצים לחדד את המסרים התקשורתיים באופן שיהלום את שתי המפלגות והעומדים בראשן. הבחירה של גנץ להשיב לנתניהו אש בגזרת השירות הצבאי רחוקה שנות אור מהמיצוב של לפיד לצורך העניין ובליכוד כבר הזדרזו להצביע על החיבור בין הרמטכ"ל לשעבר גנץ לבין לפיד - בוגר עיתון במחנה.
לאחר שהפוליטיקאים עברו בהצלחה את משוכת האגו, כעת אנשי הפרסום ייאלצו לעשות זאת. מהצד של 'יש עתיד', מערך הפרסום כולל את רמי יהודיחה (LEAD) שעבד בבחירות הקודמות עם הליכוד ונתניהו, יחד עם היועץ האסטרטגי שלום שלמה ויעל בר, ראש מערך התקשורת. הצד של גנץ כולל את און גולדשטיין (לעומק התודעה) יחד עם טל רביב ושחר פילר, אייל סעדה מ-Peach ויועצי התקשורת הבכירים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' וגם רונן צור. עניין נוסף שיש להסדיר הוא רכש המדיה שעד עתה נרכש על ידי מדיה קום עבור 'יש עתיד' ובאמצעות TMF עבור 'חוסן לישראל'.
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מטבען של מערכות בחירות, התסריט של חבירה למפלגה אחרת הוא משהו שכל ספק לוקח בחשבון כדי להגן על חלקו. ההנחה היא שגם יועציו של גנץ וגם יועציו של לפיד חתומים על סעיפים כאלו שמסדירים את מעמדם במערך. מבחינת המבנה נראה שצוות הפרסון-אסטרטגיה של גנץ מעובה יותר לעומת זה של לפיד שמנגד מגיע עם מטה הנהלה מגובש, מעובה וותיק יותר מזה של גנץ. על פניו נראה שמכיוון שמדובר בקמפיין עם דדליין ברור וקרוב - יום הבחירות - אף אחד מהצדדים לא ישלח עובדים הביתה למרות החפיפה הבלתי נמנעת בתפקידים מסוימים.
- 6.חה חה חה (ל"ת)יהודיחה 22/02/2019 18:17הגב לתגובה זו
- 5.מישהו חושב ש3 22/02/2019 08:49הגב לתגובה זואין נסיון בפוליטיקה(ע"ע לפיד)והצבא מקום די בזבזני..מה גם שהם לא נראים דיפלומטים מי יודע מה..נראה שהחוזה שלהם יותר בקטע של קשיחות..לדעתי קודם צריך ניקיון כמה שנים ליד ביבי ואח"כ שיעיפו אותו לגמלאות!אבל אז כבר ברקת יהיה תותח..טוב נראה..ישחקו הנערים לפנינו..נקוה שנהנה..
- 4.חבורת ליצנים שאין להם מה להציע! (ל"ת)בני 21/02/2019 19:45הגב לתגובה זו
- 3.שאול החתול 21/02/2019 16:33הגב לתגובה זורק לא ביבי
- 2.דודי מהרצליה 21/02/2019 14:15הגב לתגובה זואי אפשר לאחד בין כל כך הרבה אנשים דעתניים שבטוחים שהם מומחים. מבחוץ המסר אולי של אחדות אבל בפנים כל מי שהיה בכוורת כזאת, יודע שהלבה רותחת. חלילה אם זה לא יעבוד וביבי ינצח, יעופו הסכינים והם יהיו חדים לכל עבר. הכניסו עצמם למלכוד קשה.
- 1.גוש חוסן (ל"ת)מו דג 21/02/2019 12:02הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.