גנץ-לפיד: הקמפיינרים נפגשים לגיבוש אסטרטגיית פרסום חדשה
לאחר לילה ארוך של דיונים ומגעים שבסיומו, לפנות בוקר, הושגה הסכמה על איחוד בין מפלגות חוסן לישראל ויש עתיד עומדת כעת על הפרק שאלת המשך הקמפיין הפרסומי שיוביל את המפלגה המאוחדת, שמה של הרשימה לכנסת ואיחוד בין צוותי התקשורת והאסטרטגיה שמלווים את בני גנץ ויאיר לפיד.
היכנסו למדור הבחירות של BizPortal
דבר אחד בטוח, והוא שעד לשעה 22:00 הלילה (יום ה') תהיה רשימה עם שם חדש, שתוצג לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת. בדרך לשם, 2 המפלגות יצטרכו לבצע אינטגרציה בין מערכי הפרסום והייעוץ כדי לתקשר לציבור הבוחרים את הערך המוסף שייווצר באמצעות החיבור בין המפלגות. לשם כך, עליהן לגבש DNA חדש למוצר המאוחד שנקודת הפתיחה המשותפת שלו היא החלפת שלטון נתניהו והליכוד.
בחיבור בין מערכי הפרסום והאסטרטגיה התקשורתית, הצוותים יידרשו להחליט כיצד ייראה הקמפיין מבחינת צבעוניות כאשר בני גנץ מתהדר בצבע הזית הצבאי מול הכחול של יאיר לפיד, וזו רק ההתחלה. בפגישה שנערכת בשעות אלה יידרשו היועצים לחדד את המסרים התקשורתיים באופן שיהלום את שתי המפלגות והעומדים בראשן. הבחירה של גנץ להשיב לנתניהו אש בגזרת השירות הצבאי רחוקה שנות אור מהמיצוב של לפיד לצורך העניין ובליכוד כבר הזדרזו להצביע על החיבור בין הרמטכ"ל לשעבר גנץ לבין לפיד - בוגר עיתון במחנה.
לאחר שהפוליטיקאים עברו בהצלחה את משוכת האגו, כעת אנשי הפרסום ייאלצו לעשות זאת. מהצד של 'יש עתיד', מערך הפרסום כולל את רמי יהודיחה (LEAD) שעבד בבחירות הקודמות עם הליכוד ונתניהו, יחד עם היועץ האסטרטגי שלום שלמה ויעל בר, ראש מערך התקשורת. הצד של גנץ כולל את און גולדשטיין (לעומק התודעה) יחד עם טל רביב ושחר פילר, אייל סעדה מ-Peach ויועצי התקשורת הבכירים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' וגם רונן צור. עניין נוסף שיש להסדיר הוא רכש המדיה שעד עתה נרכש על ידי מדיה קום עבור 'יש עתיד' ובאמצעות TMF עבור 'חוסן לישראל'.
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מטבען של מערכות בחירות, התסריט של חבירה למפלגה אחרת הוא משהו שכל ספק לוקח בחשבון כדי להגן על חלקו. ההנחה היא שגם יועציו של גנץ וגם יועציו של לפיד חתומים על סעיפים כאלו שמסדירים את מעמדם במערך. מבחינת המבנה נראה שצוות הפרסון-אסטרטגיה של גנץ מעובה יותר לעומת זה של לפיד שמנגד מגיע עם מטה הנהלה מגובש, מעובה וותיק יותר מזה של גנץ. על פניו נראה שמכיוון שמדובר בקמפיין עם דדליין ברור וקרוב - יום הבחירות - אף אחד מהצדדים לא ישלח עובדים הביתה למרות החפיפה הבלתי נמנעת בתפקידים מסוימים.
- 6.חה חה חה (ל"ת)יהודיחה 22/02/2019 18:17הגב לתגובה זו
- 5.מישהו חושב ש3 22/02/2019 08:49הגב לתגובה זואין נסיון בפוליטיקה(ע"ע לפיד)והצבא מקום די בזבזני..מה גם שהם לא נראים דיפלומטים מי יודע מה..נראה שהחוזה שלהם יותר בקטע של קשיחות..לדעתי קודם צריך ניקיון כמה שנים ליד ביבי ואח"כ שיעיפו אותו לגמלאות!אבל אז כבר ברקת יהיה תותח..טוב נראה..ישחקו הנערים לפנינו..נקוה שנהנה..
- 4.חבורת ליצנים שאין להם מה להציע! (ל"ת)בני 21/02/2019 19:45הגב לתגובה זו
- 3.שאול החתול 21/02/2019 16:33הגב לתגובה זורק לא ביבי
- 2.דודי מהרצליה 21/02/2019 14:15הגב לתגובה זואי אפשר לאחד בין כל כך הרבה אנשים דעתניים שבטוחים שהם מומחים. מבחוץ המסר אולי של אחדות אבל בפנים כל מי שהיה בכוורת כזאת, יודע שהלבה רותחת. חלילה אם זה לא יעבוד וביבי ינצח, יעופו הסכינים והם יהיו חדים לכל עבר. הכניסו עצמם למלכוד קשה.
- 1.גוש חוסן (ל"ת)מו דג 21/02/2019 12:02הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס?
הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים.
המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים.
פריים טיים
גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב
תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורות המוקדמות לאורך אחר
הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם
6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף
צופים.
