כפי שנחשף באייס: דפנה טריואקס התאחדה עם יוסי קוצ'יק ומירב פרסי-צדוק
חודשיים לאחר
'טריואקס יועצים ליחסי ציבור' הוא אחד ממשרדי היח"צ הוותיקים בענף. הוא הוקם לפני 51 שנה על ידי משה טריואקס. בהמשך הצטרפה דפנה טריואקס, בתו, ועם הזמן נוספה למשרד גם הנכדה טל וולקוביץ-טריואקס. 3 הדורות התראיינו לראיון מיוחד באייס לפני 3 שנים. מאז טל וולקוביץ-טריואקס הקימה את מיזם מה וזה, ואינה פעילה במשרד היח"צ של אמה.
טריואקס החזיקה ומחזיקה במספר תקציבים גדולים בהם יונייטד איירליינס, ויזה אירופה, חברת הדלק TEN, טוויטר, מותג הרכב פורד, מתחם שרונה ועוד. כמו כן היא מחזיקה בשנים האחרונות בשיתוף פעולה עם תאגיד היח"צ הבינ"ל HILL+KNOWLTON. יועצי התקשורת של 2 החברות ימשיכו לעבוד מול הלקוחות ללא שינוי, בהנהלתן המקצועית של פרסי צדוק וטריואקס.
משרד קוצ'יק-פרסי צדוק מתמחה בגיבוש אסטרטגיה תקשורתית וייעוץ תקשורת פועל משנת 2008 בהובלתה של פרסי צדוק, יועצת התקשורת לראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר. בין הלקוחות הפעילים: תאגיד האנרגיה סימנס, אסותא, החינוכית, בנק ירושלים, בית התפוצות, משרד הביטחון, KCSP Clarity , עמותת קינטיס, בית ספר פורטר ללימודי סביבה באוניברסיטת תל אביב ועוד.
אגב, אין זו הפעם הראשונה שטריואקס חוברת לשותפים. האחרונים היו אלעד סאסי ואורן אהרוני,
מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס מסרו הבוקר כי "מהלך זה מביא למכפיל כח אמיתי ובעל ערך, ומטרתו להציע ללקוחותינו הקיימים והעתידיים משרד משמעותי עם "נבחרת חלומות" המשלבת שרותי אסטרטגיה תקשורתית עם יחסי ציבור ברמה הגבוהה ביותר".
- 10.טומי 14/02/2016 00:11הגב לתגובה זוכל כך קל להרעיל כאן את כולם ולהשאר בעילום שם.. עלק עובדת לשעבר.. משרד יחסי ציבור מחזיק מעמד 50 שנה בזכות ולא בחסד. אז כל המלעיזים... תמותו מקנאה.
- 9.דור 02/09/2014 18:16הגב לתגובה זוהיא סגרה את המשרד. קוצ׳יק יאכל אותה בלי מלח ויזרוק אותה עוד שנתיים שלוש. דפנה תשאר בלי כלום וקוצ׳יק עם הלקוחות.
- 8.02/09/2014 16:19הגב לתגובה זועסוקה בלטייל בחו"ל כל השנה לקנות גיפ חדש להנות במסעדות יוקרה ולריב עם עובד על 50 ש"ח. צריכה לעשות יח"צ לשקיות הקאה
- 7.שיהיה במזל, אנשים טובים! (ל"ת)אור 02/09/2014 13:12הגב לתגובה זו
- 6.יחצ"ן 02/09/2014 12:39הגב לתגובה זואחרי הפיצוץ עם אהרוני וסאסי שגילו את פרצופה האמיתי דפנה חוברת לפראיירים התורנים. מעניין כמה זמן יקח לפרסי וקוצ'יק לברוח
- 5.ואיפה המידע על מה שקרה עם אהרוני-סאסי?? (ל"ת)מביך! 02/09/2014 11:21הגב לתגובה זו
- 4.כי באמת מזמן היא לא התאחדה עם מישהו (ל"ת)הדרך למטה כואבת... 02/09/2014 11:20הגב לתגובה זו
- 3.זה נשמע כמו בלה בלה בלה... (ל"ת)דפנה 02/09/2014 10:43הגב לתגובה זו
- 2.(ל"ת)דפנה? זה מגעיל אותי 02/09/2014 10:11הגב לתגובה זו
- 1.עובדת לשעבר 02/09/2014 09:40הגב לתגובה זודפנה גמרה את הסוס. אישה נצלנית ומחליאה. כל השותפים הקודמים נמלטו ממנה. וכך גם העובדים. מצאה פראיירים חדשים.
- עובדת לשעבר #2 23/10/2019 18:24הגב לתגובה זוכל מילה לגבי דפנה מדוייקת!!!
- עובדת לשעבר 23/10/2019 18:22הגב לתגובה זוכל מילה לגבי דפנה לצערי נכונה ומדוייקת!!! מאחת שידעה מקרוב...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
