דפנה טריואקס מירב פרסי-צדוק יוסי קוצ'יק
צילום: צילום: יוסי צווקר

כפי שנחשף באייס: דפנה טריואקס התאחדה עם יוסי קוצ'יק ומירב פרסי-צדוק

לאחר מגעים לשיתוף פעולה שהתקיימו בחודשיים האחרונים, סוכם בין הצדדים על איחוד בין 2 המשרדים שימשיכו לטפל בלקוחות המקוריים שלהם
אלכסנדר כץ | (12)

חודשיים לאחר הפרסום באייס, והמהלך יצא אל הפועל. משרד היח"צ של דפנה טריואקס ומשרד ייעוץ לאסטרטגיה תקשורתית בבעלות יוסי קוצ'יק ומירב פרסי-צדוק, השלימו בימים האחרונים את המיזוג ביניהם, ומאתמול (יום ב') המשרד נקרא פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס, ומשרדיו במגדלי עזריאלי.

'טריואקס יועצים ליחסי ציבור' הוא אחד ממשרדי היח"צ הוותיקים בענף. הוא הוקם לפני 51 שנה על ידי משה טריואקס. בהמשך הצטרפה דפנה טריואקס, בתו, ועם הזמן נוספה למשרד גם הנכדה טל וולקוביץ-טריואקס. 3 הדורות התראיינו לראיון מיוחד באייס לפני 3 שנים. מאז טל וולקוביץ-טריואקס הקימה את מיזם מה וזה, ואינה פעילה במשרד היח"צ של אמה.

טריואקס החזיקה ומחזיקה במספר תקציבים גדולים בהם יונייטד איירליינס, ויזה אירופה, חברת הדלק TEN, טוויטר, מותג הרכב פורד, מתחם שרונה ועוד. כמו כן היא מחזיקה בשנים האחרונות בשיתוף פעולה עם תאגיד היח"צ הבינ"ל HILL+KNOWLTON. יועצי התקשורת של 2 החברות ימשיכו לעבוד מול הלקוחות ללא שינוי, בהנהלתן המקצועית של פרסי צדוק וטריואקס.

משרד קוצ'יק-פרסי צדוק מתמחה בגיבוש אסטרטגיה תקשורתית וייעוץ תקשורת פועל משנת 2008 בהובלתה של פרסי צדוק, יועצת התקשורת לראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר. בין הלקוחות הפעילים: תאגיד האנרגיה סימנס, אסותא, החינוכית, בנק ירושלים, בית התפוצות, משרד הביטחון, KCSP Clarity , עמותת קינטיס, בית ספר פורטר ללימודי סביבה באוניברסיטת תל אביב ועוד.

אגב, אין זו הפעם הראשונה שטריואקס חוברת לשותפים. האחרונים היו אלעד סאסי ואורן אהרוני, עמם הייתה שותפה במשך כשנה וחצי, עד חודש מאי 2013, אז נפרדו דרכיהם וחולקו הלקוחות בין הצדדים.

מירב פרסי צדוק ודפנה טריואקס מסרו הבוקר כי "מהלך זה מביא למכפיל כח אמיתי ובעל ערך, ומטרתו להציע ללקוחותינו הקיימים והעתידיים משרד משמעותי עם "נבחרת חלומות" המשלבת שרותי אסטרטגיה תקשורתית עם יחסי ציבור ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    טומי 14/02/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    כל כך קל להרעיל כאן את כולם ולהשאר בעילום שם.. עלק עובדת לשעבר.. משרד יחסי ציבור מחזיק מעמד 50 שנה בזכות ולא בחסד. אז כל המלעיזים... תמותו מקנאה.
  • 9.
    דור 02/09/2014 18:16
    הגב לתגובה זו
    היא סגרה את המשרד. קוצ׳יק יאכל אותה בלי מלח ויזרוק אותה עוד שנתיים שלוש. דפנה תשאר בלי כלום וקוצ׳יק עם הלקוחות.
  • 8.
    02/09/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    עסוקה בלטייל בחו"ל כל השנה לקנות גיפ חדש להנות במסעדות יוקרה ולריב עם עובד על 50 ש"ח. צריכה לעשות יח"צ לשקיות הקאה
  • 7.
    שיהיה במזל, אנשים טובים! (ל"ת)
    אור 02/09/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יחצ"ן 02/09/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    אחרי הפיצוץ עם אהרוני וסאסי שגילו את פרצופה האמיתי דפנה חוברת לפראיירים התורנים. מעניין כמה זמן יקח לפרסי וקוצ'יק לברוח
  • 5.
    ואיפה המידע על מה שקרה עם אהרוני-סאסי?? (ל"ת)
    מביך! 02/09/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כי באמת מזמן היא לא התאחדה עם מישהו (ל"ת)
    הדרך למטה כואבת... 02/09/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זה נשמע כמו בלה בלה בלה... (ל"ת)
    דפנה 02/09/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    (ל"ת)
    דפנה? זה מגעיל אותי 02/09/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עובדת לשעבר 02/09/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    דפנה גמרה את הסוס. אישה נצלנית ומחליאה. כל השותפים הקודמים נמלטו ממנה. וכך גם העובדים. מצאה פראיירים חדשים.
  • עובדת לשעבר #2 23/10/2019 18:24
    הגב לתגובה זו
    כל מילה לגבי דפנה מדוייקת!!!
  • עובדת לשעבר 23/10/2019 18:22
    הגב לתגובה זו
    כל מילה לגבי דפנה לצערי נכונה ומדוייקת!!! מאחת שידעה מקרוב...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.