קפה עם זרמון: תקציב הפרסום של 'קפה-קפה' עובר מאקליפטוס לזרמון DDB
לאחר פחות משנה של פעילות מלאה עם סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' הן באונליין והן באופליין, רשת 'קפה-קפה' מעבירה את תקציב הפרסום לניהולו של אילון זרמון ומשרד הפרסום זרמון DDB.
כזכור, בנובמבר 2013, לאחר 3 שנים שבהן ליוותה 'אקליפטוס' את רשת בתי הקפה בדיגיטל בלבד, החליטה הרשת לרכז בידיה את מלוא הפעילות, וזאת לאחר מכרז שערכה. הקו המרכזי אותו הובילה אקליפטוס בשנה האחרונה עבור 'קפה-קפה' והמשיכה איתו גם לטלוויזיה, היה פיתוח של רעיון "שיחות הפרלמנט" שהחל כשנתיים לפני כן.
זרמון DDB יוביל את תקציב הפרסום של הקבוצה המונה כיום 7 רשתות בתי קפה ומסעדות: 'קפה קפה', 'לחם ארז', 'פרש קיטשן', 'רובן', 'לברטוריו די פסטה', 'דונקי' ו'לחם בשר'. עוד יצוין כי הרשת שמונה למעלה מ-145 סניפים בארץ ובאירופה מעולם לא עבדה עם משרד פרסום באופן מסודר, אלא רק במתכונת פר קמפיין.
נועם צימרמן מנכ"ל קבוצת קפה קפה: "בחירת משרד פרסום חדש לקבוצת קפה קפה הוא חלק ממהלך אסטרטגי ניהולי כולל, בעזרתו נגיע אל קהלי יעד שטרם נחשפו לכלל מותגי הקבוצה ונבסס את מעמדנו כרשת בתי הקפה המובילה בישראל".
- 9.ירון גשר 15/08/2014 09:16הגב לתגובה זוקופירייטרים מרירים שלא מתקבלים לאף משרד, קולגות מרירות ששכחו מזמן מה זו רעות ואחווה ומה זה פרגון מתבקש (או פשוט מרמרת על שהפסידו במכרז ואז - לכו תאכלו במבה. לכאן או לכאן, כל הכבוד למשרד ולצוות של אילון, חבורה של תותחים אחד-אחת וכל הכבוד לקפהקפה על הקפיצה למים! הולך להיות רטוב.....
- 8.אביבית 15/08/2014 09:11הגב לתגובה זוכל הכבוד לאילון ולצוות הקריאייטיב שלו! יישר כח והמשיכו כך!
- 7.משה דץ 14/08/2014 10:25הגב לתגובה זומאז שעידן הגיע לזרמון התקציבים זורמים שם
- 6.מה שבטוח שזה יהיה קפה-קפה בוץ-בוץ (ל"ת)קופי מייקר 14/08/2014 10:21הגב לתגובה זו
- 5.דימה 14/08/2014 10:06הגב לתגובה זושיחות פרלמנט? נו, באמת... זה לא משרד פרסום, זו חובבנות
- 4.cafe zarmon 14/08/2014 09:57הגב לתגובה זוקשה לפרגן כשיושבים בחדר חשוך ושולחים קורות חיים כל היום...
- 3.שלי 13/08/2014 19:51הגב לתגובה זוקדימה מכרז עוד 3 חודשים...
- 2.קפה קפה ויציבות 13/08/2014 18:53הגב לתגובה זוכל שנה מחליפים משרד. בלי אסטרטגיה ובלי עמוד שדרה רונן נמני תן את לאנשים לנהל את את העסק
- 1.ירון 13/08/2014 17:59הגב לתגובה זוחברה בינונית עם רעיונות מועתקים, מעט מאוד מקוריות

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.