המשטרה ממליצה לפרקליטות: להעמיד לדין את עמנואל רוזן בחשד להטרדה מינית
חצי שנה לאחר פרשת עמנואל רוזן התפוצצה, המשטרה ממליצה להעמיד את איש התקשורת הבכיר לדין בחשד להטרדה מינית של 4 נשים. היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 סיימה לאחרונה את החקירה בעניינו של רוזן, והעבירה את החומרים הקשורים בחקיקה לפרקליטות מחוז תל אביב, עם המלצה להעמדה לדין.
פרשת רוזן
בשנה האחרונה הייתה הדס שטייף כתובת לנשים רבות שפנו אליה והתלוננו על הטרדות לכאורה מצידו של רוזן. מה שהוביל בסופו של דבר לפרסום שמו של רוזן, הייתה ככל הנראה התכנית מדברים על זה עם שרון כידון ושי גולדן בערוץ 2, בה התראיינו שטייף וגדי סוקניק, שהצהיר כי מנהלים בכירים בטלוויזיה ידעו על השמועות, אבל לא עשו דבר בנידון.
גורמים העריכו כי לאחר השידור, כשהשטח בעבע יותר ויותר, ניתן אור ירוק לפרסום שמו של רוזן, גם כשטרם הוגשה ככל הנראה תלונה במשטרה. הסיפור שהיה ידוע בשוק התקשורת לרבים, קיבל גם חיזוק עם הפעלתו - כך טענו בזמנו גורמים בשיחות עם אייס - של חוקר פרטי שבדק את התנהלותו של רוזן, אולם לא ידוע בשלב זה מטעם מי.
עורכי הדין של עמנואל רוזן, עורכי הדין ירון לונדון וליאור אפשטיין מסרו בתגובה: "השאלה העומדת לדיון היא אם ועד כמה קיימת תשתית בעבירת הטרדה מינית, אשר מבוססת על השאלה המשפטית - האם היו או לא היו יחסי מרות. עלינו לזכור, איפה אנו נמצאים, מההאשמות הראשונות והחמורות שהועלו באמצעי התקשורת השונים, והתבדו עם הזמן וגם כעת בתיק אין שום תלונה".
עוד מסרו השניים כי "בתום המהומה בתיק זה, ובטרם החלטת הפרקליטות, יוכח שטענת ההגנה מהיום הראשון היא הנכונה: חיזור- כן, עבירות מין - לא היה ולא נברא. מדובר בעולמות של חיזור וזה לא עניינה של המשטרה או התקשורת".
- 1.ברלה 06/10/2013 20:12הגב לתגובה זוגם לא עיתונאים ובטוח לא חוקרי משטרההההה אבל אחרי שהכינו את עץ התליה אי אפשר שלא להמשיך בהצגה עד הסוף המר וידוע מראש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
