"הראש" של קשת מובילה בפריים טיים, חדשות 12 ממשיכה לשלוט
הראש עם 15.1% רייטינג, במהדורות - ערוץ 14 ממשיך לבסס את מקומו השני עם נתונים גבוהים, בזמן שכאן 11 נותר מאחור ברוב הרצועות
קשת הובילה את הטבלה אמש עם "הראש" שרשמה נתון גבוה של 15.1% צפייה ו-355 אלף צופים. רשת הציגה ביצוע יציב עם "המקור", שעמדה על 9.3% ו-223 אלף צופים. ערוץ 14 עם "הפטריוטים" הציג 9.1% צפייה ו-250 אלף, מעט מתחת לרשת אך עדיין בתוצאה חזקה. ערוץ כאן 11 נותר
הרחק מאחור עם "המזח", שהגיעה ל-4.1% בלבד. יש לציין כי לעיתים נרשמים פערים בין אחוזי הרייטינג לבין מספר הצופים בפועל. הסיבה לכך נעוצה בשיטת המדידה: בעוד שאחוז הרייטינג משקף את שיעור משקי הבית שצפו בתוכנית מתוך כלל המדגם, מספר הצופים מתייחס לכלל האנשים שצפו,
כך שיתכן מצב שבו תוכנית שנצפתה בפחות בתי אב תזכה בכל זאת ליותר צופים, אם נצפתה במשקי בית מרובי משתתפים או באזורים צפופים יותר. המדידה בישראל מתבצעת על ידי הוועדה הישראלית למדרוג, באמצעות מדגם מייצג של מאות משקי בית ברחבי הארץ.
במהדורות,
חדשות 12 שמרה על ההובלה עם 14.6% צפייה ו-377 אלף צופים, כשהיא מקדימה בפער ניכר את חדשות 13 שהסתפקו ב-6.1% ו-147 אלף. חדשות ערוץ 14 ממשיכה לבלוט עם 8% צפייה ו-194 אלף צופים, תוצאה הגבוהה משמעותית מזו של כאן 11, שעמדה על 3.8% בלבד.
.
.
- 2.נהוראי 06/05/2025 01:16הגב לתגובה זוערוץ איכותי הלוחם בכפייה הדתית
- 1.יסכה 05/05/2025 22:08הגב לתגובה זולמען גיוס כל החרדים לצהל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
