11:06 מגמה חיובית בבורסות אירופה: הדאקס מטפס 0.4%, הפוטסי מוסיף 0.3% >>

10:41 הסנאט אישר הלילה את מתווה התקציב לשנת 2018 - החוזים ירוקים >>

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אורן (טראמפ) חזן - צפו בתמונת הפרופיל החדשה של חבר הכנסת

 |  30
האיש איבד את זה
Share
ח"כ אורן חזן ממש רואה את עצמו כדונלד טראמפ הישראלי. אתמול, אחרי ניצחונו של המועמד הרפובליקני צייץ חזן כי "בתחילת דרכו של טראמפ היו שקראו לו ליצן, נשמע מוכר?". והיום, כנראה עבור אלו שלא הבינו את ההקשר, חזן הלך צעד אחד קדימה ועדכן את תמונת הפרופיל שלו כך שהדבר יהיה ברור לגמרי.
 
וכך מסביר חזן את הדימיון בינו לבין נשיא ארה"ב הברית הנבחר: "קבעתי מזמן שזה סוף עידן ה״פוליטיקלי קורקט״. לא תקשורת ולא אמת מכובסת, לא בארה״ב ולא בישראל". אחד המגיבים לתמונה החדשה של חזן כתב לו - "אורן גם על טראמפ לא האמינו שהוא יהיה נשיא הכל יכל להיות איתך בדרכך הצודקת".





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

30 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 בוריס 14/11/2016 13:25 נימאס. החוצה. (ל"ת)
22 ram 13/11/2016 16:55 idiot
,poor israelies that have this guy as member of parliment ,Israeli style idiot
21 בן 13/11/2016 16:00 הוא בכיוון - דומה לביטן (ל"ת)
20 הרשל 13/11/2016 13:09 לתת לאורן נשיקה וחיבוקי (ל"ת)
19 מק 13/11/2016 11:08 כמה טוב שאי אפשר לקרוא מה עובר ברשי (ל"ת)
18 יושי מצינגר 13/11/2016 00:24 יהיה ראש ממשלה
אורן אל תשים לב לאלו שלועגים לך. אתה מוכשר והכיי אמיתי שיש. אתה עוד תגיע רחוק ותהיה ראש מממשלה!זכרו מה אמרתי אורן חזן יהיה ראש ממשלה.
17 Y 12/11/2016 23:20 כל שמאלני ליצן לא סובל את אורן התותח (ל"ת)
16 שולמן 12/11/2016 12:42 הלך המוקיון אצל הליצן... (ל"ת)
15 יפה 11/11/2016 21:41 אורן חזן-הפנים שלנו
אורן יקירי- הגזמת קצת עם הפריזורה אבל וולה אם לא היית מנסה להצתדק כל הזמן הייתי מורידה בפניך את הכובע ואומרת שאפו אחד גדול. מה יש לנו להתיפיף,הרי אורן הוא המראה שלנו, הוא אוהב חיים,הימורים,נשים,עלים ירוקים ,תראו לי כמה צדיקים שלא עשו זאת? טיסות הימורים,גרס בכל עציץ בפלורנטין ,מופעי סטרפטיז בכל חור,אז למה תפסנו אותו? בגלל שעשה זאת בגלוי ואיפה עשה זאת -בבולגריה שם זה חוקי.ראש הממשלה שלנו ממומן ע"י אדם שהתעשר מבתי קזינו וכל המתלווה אליהם ואף אחד לא מרים קול צעקה,קל לטפס על אורן חזן. מה גם שמאז הגעתו לכנסת בית המחוקקים הצדקני והמשעמם שלנו הפך יותר צבעוני ומשעשע,לפחות זה ,כי עבודה רצינית אין שם. אורן תמשיך להיות אתה ,מגיע לנו.
14 שוטה הכפר 11/11/2016 20:17 הקו קלוס קלאן תומך דונאלד טראמפ
היה מראה לך כמה שאתה דומה לו ממליץ לך להגר לארהב ובשל הדמיון הוא יסדר לך גוב טוב יותר מחכ. יש לך ממש את כל הכישורים
13 רוברט 11/11/2016 13:19 אלוהים יעזור (ל"ת)
12 אדי 11/11/2016 10:45 אתם פוחדים מאורן או מקנאים בו? מאיפה השנאה הזאת? (ל"ת)
11 אדי 11/11/2016 10:42 על אפכם ושנאתכם אורן חזן ימשיך ויצליח. למרות התשקורת. (ל"ת)
10 יוסי 11/11/2016 05:28 אורן חזן
האיש הזוי.
9 טראמפ 11/11/2016 00:53 אולי אתה דונלד טראמפ אבל אנחנו לא אמריקאים חסרי השכלה (ל"ת)
אדי 11/11/2016 10:51 אבל אתה ישראלי טיפש ושטוף שנאה. (ל"ת)
8 יוסי 10/11/2016 21:49 פשוט מפגר
פשוט מפגר הבחור הזה. מלמד הרבה על מפלגתו ועל העומד בראשה...
7 דניאל 10/11/2016 20:51 חולה נפש.....
חולה נפש... אבל עם מה שקורה בפוליטיקה החולה והמושחתת הכל יכול להיות.
6 אחד העם 10/11/2016 20:14 יש רק הבדל קטן בחשבון הבנק של השניים (ל"ת)
5 הניתוח הצליח! 10/11/2016 19:32 נראה שהצליחו לאחות לו את הטבעת כהלכה! שאפו לרופאים! (ל"ת)
4 כל התוקפים 10/11/2016 18:59 השמאל המושחת
כולכם צבועים , מדבריפ יפה כמו העיתואי המהולל מעיתון הארץ , נשוי עם ילדים תוקף עיתןונאית אמריקאית צעירה .והשחקן איבגי השמאלני הצדיק תוקף נשים . מספיק עם הצביעות , העם לא קונה זאת והבחירות במשך ארבע עשורים יוכיחו זאת
קצב 11/11/2016 00:03 למה אתה מקפח אותי? (ל"ת)
3 טראמפ (מארה"ב ) 10/11/2016 17:38 חחחח . טמבל אמיתי ! לפחות שישתוק טיפש והזוי... (ל"ת)
2 ציניקן 10/11/2016 17:16 נשרף לא השכל והשער הצהיב מיובש (ל"ת)
יפה 11/11/2016 21:46 אורן
הלו קצת הומור מה קורה לכם?
1 יש ר א לי 10/11/2016 16:49 אורן, חשבתי שאתה ליצן. מסתבר שאתה אידיוט. (ל"ת)
הפוסק 10/11/2016 17:16 טעית. גם וגם... (ל"ת)
אזרח מודאג 10/11/2016 18:30 וגם דביל (ל"ת)
וואלא 10/11/2016 18:09 הייתי חובט בעכוזו בכייף.
ביבי. העף אותו ומייד.
אחמד 10/11/2016 19:33 אתה רוצה הוא יהיה מבסוט? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש